Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > webOS > Smartphones (Pre serie, Pixi, Veer)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19 augustus 2015, 22:47
zowie zowie is offline
Lid
Model: HP TouchPad
 
Geregistreerd: 10 juni 2008
Berichten: 14
is er nog leven voor de HP veer?

we schrijven januari 2015. Ik had een werkende Veer. Echter op een ander account. Dus dacht ik hardware reset en mijn gegevens installeren. Helaas deed hij dat niet. Nu kwam de Veer steeds met de vraag die ooit is ingesteld bij HP (in mijn geval de favoriete leraar) helaas werkte dat toen ook niet. Misschien mede doordat wifi op dat moment in de telefoon is aangemeld c.q. er geen data abbonement op mijn sim aanwezig is.
Welnu, heden dacht ik toch nog eens proberen. Kwam naast de opt - sym - on/off button reset option (hetgeen iedere keer weer tot die vraag leidt) ook een on/off en volume + reset mogelijkheid tegen. Na dit gedaan te hebben komt er een soorts USB symbool (rondje pijltje en vierkantje met elkaar verbonden naar groter rondje). Lijkt erop dat er een USB connectie gemaakt moet worden. Krijg toestel ook niet meer uit deze modus.
A) weet iemand hoe nu verder?
B) Is er uberhaubt nog een mogelijkheid om deze telefoon basic te laten werken (hij is wel handig klein als ik op stap ben ipv de iphone 6+).

Ben benieuwd of ik antwoord kan verwachten.

Ps. ben erg benieuwd naar de LG LTE watch. deze nog niet op de markt zien verschijnen. De reviews op youtube zijn veel belovend, maar las dat deze een eigen sim kaart heeft. Kan er dan nog wel met een iphone/android toestel een koppeling komen? (voor berichten - mail - etc).

gr,
Erik
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023