Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Windows Mobile - Algemeen > Palm Treo Pro

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27 oktober 2008, 12:35
giwopi giwopi is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 21 december 2007
Berichten: 6
Slovoed for nieuwe palm treo pro?

Ik heb 3 jaar (juni 2005) geleden van slovoed 2 aparte wdnboeken aangeschaft (Fra-Ndl en Eng-Ndl) voor mijn Palm 650.
Ik zou een nieuwe palm treo pro willen kopen en zie dat ze van slovoed nu alleen nog maar een zeer uitgebreid vertaalwoordenboek hebben dat meteen 5 talen bevat.
Zijn mijn 2 bestaande woordenboeken nog compatibel met de nieuwe Palm Pro?
Eventueel met de palm 500?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 oktober 2008, 12:54
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Moet je die woordenboeken openen met een bepaald leesprogramma? Dan zul je namelijk eerst moeten kijken of daar een Windows Mobile variant van is en dan ook nog kijken of je daarmee je huidige woordenboekbestanden kan lezen.

Heb je het al aan SlovoEd zelf gevraagd? Via die supportpagina kom ik op deze pagina en daar staat dit:
Citaat:
Customers who have SWITCHED TO another operating system (e.g. Pocket PC -> Palm OS, Pocket PC -> Symbian OS, Palm OS -> Symbian OS, Nokia Series 60 -> Nokia S60 3rd editon -> Sony Ericsson P800/P900/P910i -> Sony Ericsson P990/W950/M600i etc.) can update the software only for additional fee according to our Updates/Upgrades policy. The products for different platforms are absolutely different. It is like switching from Microsoft Windows software to Macintosh or Amigo. Our existing customers are able to order the new license for the software with essential discount when they switch to another operating system. They do not have to pay the full price again.

Please contact our Customer Support Service.. We will send you a discount offer.
gr, Roel
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #3  
Oud 06 november 2008, 11:49
giwopi giwopi is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 21 december 2007
Berichten: 6
Dank Roel.
Ik heb van Paragon ond.ts antwoord gekregen. Voor de palm treo pro moet ik (palm treo 650) idd ook een nieuw wdnboek aanschaffen, ze geven 30 % reductie als het vorige geregistreerd is. Ik ga een Palm Treo 680 aanschaffen -die trouwens spotgoedkoop is nu- en daar is geen upgrade van mijn SlovoEd voor nodig.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023