Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10 maart 2006, 07:57
lucifer
Guest
 
Berichten: n/a
hoi iedereen ik weet niet of ik hier goed zit voor mijn vraag zo niet sorry voor dat.
maar ik heb een tungsten t met de software perfect passenger er op.
als ik de navigatie wil gebruiken zegt hij MEERDERE KAARTEN GEVONDEN INSTALLEER ALLEEN DE NIEUWSTE.
kan iemand mij vertellen hoe ik dat moet doen want ik snap er helemaal niks meer van.

B.V.D michel
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 maart 2006, 11:49
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Kun je niet met een cardreader alles wissen van je geheugenkaartje, en dan opnieuw 1 kaart naar wens installeren?

Welkom, trouwens
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 10 maart 2006, 14:03
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lucifer
maar ik heb een tungsten t met de software perfect passenger er op.
als ik de navigatie wil gebruiken zegt hij MEERDERE KAARTEN GEVONDEN INSTALLEER ALLEEN DE NIEUWSTE.
kan iemand mij vertellen hoe ik dat moet doen want ik snap er helemaal niks meer van.
Heb je een update gedaan of zo? Welke versie heb je? Heb je alleen een Sd-kaartje of ook een CD?
Als je nieuwe of bijkomende kaarten van op de CD aangemaakt hebt, zorg er dan voor dat deze allemaal nieuw worden gegenereerd en dus dezelfde bestandsdatum hebben. Dit is zeker van toepassing na een upgrade van het programma, maar ook vereist bij aanmaak van bijkomende kaarten.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho
Kun je niet met een cardreader alles wissen van je geheugenkaartje, en dan opnieuw 1 kaart naar wens installeren?
Als het je PerfectPassenger SD-kaartje is, is wissen niet aan te raden. Je zou niet de eerste zijn die op die manier zijn software pakket kwijt raakt. Kopieer eerst alles over naar een map op je PC zodat je achteraf een en ander nog kunt herstellen en terugzetten.
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
Met citaat reageren
  #4  
Oud 10 maart 2006, 15:40
lucifer
Guest
 
Berichten: n/a
ja het kaartje die ik heb is van perfect passenger en ik heb er ook geen cd van gekregen.
een card reader die heb ik niet is er een andere mogenlijkheid zonder die reader toch die card op de laptop te krijgen? want ik wilde proberen om alles over te zetten die van perfect passenger die is maar 128 mb ik heb er nu een extra bij gekocht van 512 misschien dat dat helpt.

alvast bedankt voor jullie hulp.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 10 maart 2006, 15:45
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lucifer
ja het kaartje die ik heb is van perfect passenger en ik heb er ook geen cd van gekregen.
een card reader die heb ik niet is er een andere mogenlijkheid zonder die reader toch die card op de laptop te krijgen? want ik wilde proberen om alles over te zetten die van perfect passenger die is maar 128 mb ik heb er nu een extra bij gekocht van 512 misschien dat dat helpt.

alvast bedankt voor jullie hulp.
Staat bij de veelgestelde beginnersvragen
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #6  
Oud 10 maart 2006, 16:08
lucifer
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho
ik heb er al HotSync op zitten maar ik kan niet van sd kaart naar pc
wel anders om
Met citaat reageren
  #7  
Oud 10 maart 2006, 16:16
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
http://www.palmclub.nl/forums/showthread.php?t=23636 Iets verder kijken!
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #8  
Oud 10 maart 2006, 16:17
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lucifer
ja het kaartje die ik heb is van perfect passenger en ik heb er ook geen cd van gekregen.
een card reader die heb ik niet is er een andere mogenlijkheid zonder die reader toch die card op de laptop te krijgen? want ik wilde proberen om alles over te zetten die van perfect passenger die is maar 128 mb ik heb er nu een extra bij gekocht van 512 misschien dat dat helpt..
Wat heb je dan al allemaal gedaan, waardoor je nu met die melding zit?
Het overzetten naar een groter kaartje kun je door Perfect Passenger laten doen (zie oa deze thread). Je moet daarvoor beide kaartjes (je origineel en een groter leeg) op sturen. Neem vooraf kontakt op met hun support.
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
Met citaat reageren
  #9  
Oud 10 maart 2006, 17:32
lucifer
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ghia
Wat heb je dan al allemaal gedaan, waardoor je nu met die melding zit?
Het overzetten naar een groter kaartje kun je door Perfect Passenger laten doen (zie oa deze thread). Je moet daarvoor beide kaartjes (je origineel en een groter leeg) op sturen. Neem vooraf kontakt op met hun support.
ik heb niks gedaan dat is het juist hahahahahahaha ik zat in antwerpen op weg naar nederland en ik stop even bij een tank station om iets te drinken te halen en ik doe hem er weer in en ik krijg die melding ik heb het proggie om me kaart uit te lezen enzo
en ik zie 4 mapjes DIGI-MAP en PALM en AUDIO en DCIM en ik zou echt niet weten welke ik moet hebben om de nieuwste kaart te installeren want hij zegt dat hij er meerdere heeft gevonden.

ppff ik weet het niet meer
Met citaat reageren
  #10  
Oud 10 maart 2006, 19:07
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lucifer
ik doe hem er weer in en ik krijg die melding
Hoe bedoel je? Wat doe je precies?
Citaat:
ik heb het proggie om me kaart uit te lezen enzo
en ik zie 4 mapjes DIGI-MAP en PALM en AUDIO en DCIM en ik zou echt niet weten welke ik moet hebben om de nieuwste kaart te installeren want hij zegt dat hij er meerdere heeft gevonden.
proggie = Filez ?
In DIGI-MAP staan je kaarten met bestandstype .dgm. Ik weet niet hoe 'je hem er uit gedaan hebt', maar het is misschien mogelijk dat er een kaart is achtergebleven in het Palmgeheugen. Je kan dit ook met Filez checken of er bijvoorbeeld een antwerpen.pdb in je hoofdgeheugen (PalmCard) aanwezig is. Als in de SD-kaart in de DIGI-MAP ook de antwerpen.dgm staat kan je de antwerpen.pdb in het hoofdgeheugen wissen.
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
Met citaat reageren
  #11  
Oud 11 maart 2006, 12:09
lucifer
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ghia
Hoe bedoel je? Wat doe je precies?proggie = Filez ?
In DIGI-MAP staan je kaarten met bestandstype .dgm. Ik weet niet hoe 'je hem er uit gedaan hebt', maar het is misschien mogelijk dat er een kaart is achtergebleven in het Palmgeheugen. Je kan dit ook met Filez checken of er bijvoorbeeld een antwerpen.pdb in je hoofdgeheugen (PalmCard) aanwezig is. Als in de SD-kaart in de DIGI-MAP ook de antwerpen.dgm staat kan je de antwerpen.pdb in het hoofdgeheugen wissen.
ik heb van mijn tungsten t een cardreader gemaakt dat bedoelde ik met proggie sorry voor de onduidelijkheid. ik zal eens kijken of ik een dgm kan vinden op het systeem zelf
ik hoop het want ik snap er echt niks meer van want de software van perfect passenger die is letterlijk nieuw die is van 7-2-2006.
Met citaat reageren
  #12  
Oud 11 maart 2006, 12:11
lucifer
Guest
 
Berichten: n/a
ik zie wel een paar files staan die beginnen met DGM bv dgmboost en dgmrouten heeft dat er misschien iets mee te maken?
Met citaat reageren
  #13  
Oud 11 maart 2006, 12:24
lucifer
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ghia
Hoe bedoel je? Wat doe je precies?proggie = Filez ?
In DIGI-MAP staan je kaarten met bestandstype .dgm. Ik weet niet hoe 'je hem er uit gedaan hebt', maar het is misschien mogelijk dat er een kaart is achtergebleven in het Palmgeheugen. Je kan dit ook met Filez checken of er bijvoorbeeld een antwerpen.pdb in je hoofdgeheugen (PalmCard) aanwezig is. Als in de SD-kaart in de DIGI-MAP ook de antwerpen.dgm staat kan je de antwerpen.pdb in het hoofdgeheugen wissen.
ik weet niet hoe ik dat kan checken of ik dubbele bestanden op me dpa of card heb staan
die dgm bestanden die er in het geheugen van de pda staan die komen uit het mapje launcer van het kaartje.ik heb net een hard re-set gedaan dus nu staat er alleen nog de kale software van tungsten op
en als ik het sd kaartje er weer in doe krijg ik weer het zelfde ppff

Laatst gewijzigd door lucifer; 11 maart 2006 om 12:33.
Met citaat reageren
  #14  
Oud 11 maart 2006, 14:10
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lucifer
ik weet niet hoe ik dat kan checken of ik dubbele bestanden op me dpa of card heb staan
Met Filez.
Citaat:
die dgm bestanden die er in het geheugen van de pda staan die komen uit het mapje launcer van het kaartje.ik heb net een hard re-set gedaan dus nu staat er alleen nog de kale software van tungsten op
en als ik het sd kaartje er weer in doe krijg ik weer het zelfde ppff
Gebeurt dit van zodra je het PP-kaartje in de SD-sleuf duwt?
Als je de melding 'MEERDERE KAARTEN GEVONDEN INSTALLEER ALLEEN DE NIEUWSTE' krijgt, moet je dan op OK drukken of wat? Wat gebeurt er dan?
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
Met citaat reageren
  #15  
Oud 11 maart 2006, 14:28
lucifer
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ghia
Met Filez.Gebeurt dit van zodra je het PP-kaartje in de SD-sleuf duwt?
Als je de melding 'MEERDERE KAARTEN GEVONDEN INSTALLEER ALLEEN DE NIEUWSTE' krijgt, moet je dan op OK drukken of wat? Wat gebeurt er dan?
ja klopt als ik het kaartje in de sleuf steek krijg ik die melding en dan moet ik op ok drukken als ik dat heb gedaan dan gooit hij hem helemaal uit de perfect passenger software.
Met citaat reageren
  #16  
Oud 11 maart 2006, 14:37
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254
Daarna ben je dus weer in de launcher. Heb je daar dan geen PerfectPassenger programma-ikoontje dat je kan starten?
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
Met citaat reageren
  #17  
Oud 11 maart 2006, 14:42
lucifer
Guest
 
Berichten: n/a
ja die staat er ook maar als ik die aan klik krijg ik het zelfde te zien.
Met citaat reageren
  #18  
Oud 11 maart 2006, 14:46
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lucifer
ja die staat er ook maar als ik die aan klik krijg ik het zelfde te zien.
Ik denk dat je best kontakt kunt opnemen met de support van PerfectPassenger.
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
Met citaat reageren
  #19  
Oud 11 maart 2006, 14:52
lucifer
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ghia
Ik denk dat je best kontakt kunt opnemen met de support van PerfectPassenger.
dat heb ik 2 weken geleden ook al gedaan maar ik krijg in geen mailtje of iets terug
ik heb er nu 4 gestuurt in totaal vandaar dat ik op deze site terecht kwam in de hoop dat er dan hier iemand is die mij kan helpen.
Met citaat reageren
  #20  
Oud 11 maart 2006, 17:48
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254
Had je dit al geprobeerd?
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:36.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023