Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12 februari 2006, 22:56
jorge 001
Guest
 
Berichten: n/a
wegenroute europa voor palm(one) tungsten E edition

Dag samen : wie kan mij helpen aan een handleiding(nederlandstalige versie) voor het installeren van palmOS op mijn palm (one) tungsten E(niet e2), installatie-cd heb ik. Vraag 2:Welke merken of programma's(buiten michelin-mapsonic) zijn compactibel voor het installeren van wegenroute EUROPA op dit apparaat en hoeveel ruimte heb ik nodig om wegenroute europa te installeren(rekeninghoudend met de installatie van palmOS), is een kaart van 512mb voldoende of heb ik één van 1GB nodig.Alvast bedankt jullie allemaal.

Laatst gewijzigd door jorge 001; 12 februari 2006 om 23:13.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 12 februari 2006, 23:01
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Windows kan niet op je pda. Daar kan alleen, in jouw geval, PalmOS op.
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 12 februari 2006, 23:16
jorge 001
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metck
Windows kan niet op je pda. Daar kan alleen, in jouw geval, PalmOS op.
bedankt metck, heb dit veranderd, foutje.
nu nog de rest van de vragen.groetjes
Met citaat reageren
  #4  
Oud 12 februari 2006, 23:18
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
1) Op je Palm PDA staat al PalmOS, dat hoeft er niet nog eens op geinstalleerd te worden.

2) ViaMichelin Mapsonic en Perfect Passenger (ook wel Digimap genoemd) zijn de enige twee softwarepaketten die op je TE werken. Zoek op het internet waar je die kunt kopen, op bijv. www.pdashop.nl of www.hekosoft.de

3) Afhankelijk van het softwarepakket heb je aan 512 MB net genoeg voor heel Europa denk ik: maar 1 GB is veiliger, dan past alles er zeker op. Zoek op de websites van de betreffende fabrikant van het softwarepakket hoe groot alles is, dat staat er vaak wel vermeld.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #5  
Oud 12 februari 2006, 23:23
jorge 001
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho
1) Op je Palm PDA staat al PalmOS, dat hoeft er niet nog eens op geinstalleerd te worden.

2) ViaMichelin Mapsonic en Perfect Passenger (ook wel Digimap genoemd) zijn de enige twee softwarepaketten die op je TE werken. Zoek op het internet waar je die kunt kopen, op bijv. www.pdashop.nl of www.hekosoft.de

3) Afhankelijk van het softwarepakket heb je aan 512 MB net genoeg voor heel Europa denk ik: maar 1 GB is veiliger, dan past alles er zeker op. Zoek op de websites van de betreffende fabrikant van het softwarepakket hoe groot alles is, dat staat er vaak wel vermeld.
Gazpacho, je bent bedankt, maar waarom heb ik dan in mijn pakket een windows software installation cd?
Met citaat reageren
  #6  
Oud 12 februari 2006, 23:27
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jorge 001
Gazpacho, je bent bedankt, maar waarom heb ik dan in mijn pakket een windows software installation cd?
Daar staat o.a. Palm Desktop op, inclusief synchronisatie software waarmee je je Palm kunt synchroniseren met je computer. Kijk maar even in de Quick Installation Guide of de handleiding, daar staat het allemaal haarfijn uitgelegd.

Nog beter: stop de CD in je computer en volg de instructies op het scherm.

Na installatie kun je Hotsyncen (gegevens uitwisselen tussen Palm en je grote computer).
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023