Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09 februari 2006, 21:22
Litje Litje is offline
Forumbikkel
Voornaam: Gerard
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 11 juni 2003
Locatie: Woerden- buiten vh Harmelen
Berichten: 147
Digimap herkent aanvullende kaarten niet

Om geheugen op mijn geheugenkaartje te bespraren laat ik niet heel Europa op mijn geheugenkaartje staan. Nu wil ik op wntersport en wil ik wat kaarten van Duitsland op het kaartje zetten. Na het maken van wat batchmode created kaarten te maken en op mijn geheugenkaartje gezet te hebben, ziet Digimap deze kaarten niet. Als ik Digimap opstart krijg ik al naar gelang het aantal kaarten dat ik erbij gezet heb de opmerking: no valid uncompress en na op ok gedrukt te hebben krijgen even zo vaak de kreet: Invalid user. Ook dit verdwijnt na op OK gedrukt te hebben. Deze kreten krijg ik eenmailg. Als ik Digimap daarna opstart krijg ik die opmerkingen niet meer.
Het lastige is dat Digimap de nieuwe kaarten niet ziet of zo. Als ik Parijs o.i.d. intik, dan kent hij deze niet. Wat doe ik fout??
__________________
Het handig hulpmiddel de TX, alleen jammer dat er zoveel tijd in gaat zitten
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 februari 2006, 01:43
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254
Welke versie van programma gebruik je (zowel op Palm als PC)? Komen deze overeen? Heb je misschien onlangs geupdate? Van welke uitgave (wanneer) is je kaartenmateriaal? Komt je usernaam op de Palm overeen met wat je op de PC geregistreerd hebt?
Om steden te kunnen opzoeken moet je kaarten aanmaken met het kleinste detail en routeaanwijzigingen.
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
Met citaat reageren
  #3  
Oud 10 februari 2006, 08:32
Litje Litje is offline
Forumbikkel
Voornaam: Gerard
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 11 juni 2003
Locatie: Woerden- buiten vh Harmelen
Berichten: 147
Hoi Gerard, bedankt voor je reactie.
Ik heb voor de zekerheid de versie op de pc met de laatst mogelijke update (kaartenversie) bijgewerkt en de palmversie "ge"delete en opnieuw geinstalleerd. Helaas nog steeds hetzelfde resultaat. De geinstalleerde kaarten zijn wel met het kleinste detail en routeaanwijzingen. Om nu alles weer opnieuw installeren is wel een beetje omslachtig om een extra kaartje te installeren. Wat nu?
__________________
Het handig hulpmiddel de TX, alleen jammer dat er zoveel tijd in gaat zitten
Met citaat reageren
  #4  
Oud 13 februari 2006, 23:02
Litje Litje is offline
Forumbikkel
Voornaam: Gerard
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 11 juni 2003
Locatie: Woerden- buiten vh Harmelen
Berichten: 147
Inmiddels heb ik alles gedeinstaleerd. Met de CD´s weer opnieuw op de pc geinstalleerd en nieuwe kaarten gemaakt. Vervolgens Digimap weer geinstalleerd op de palm en via de site van digimap de update Digi-Map Classic v. 2.62 english (12,7 MB) gedownload. de kaarten via bath mode creation geinstaleerd en het werkt weer. Helaas is het niet mogelijk om over grenzen heen een route te maken. In overleg met Digimap Duitsland de oplossing gevonden. Een nieuwe kaart maken met alleen routeinfo en de een na kleinste detail nemen. Let op, wel het vinkje uitzetten bij compresion slow uitzetten.
Het werkt weer, maar wat een gedoe zeg. Wel een goede service van Digimap, wederom.
We kunnen weer zorgenloos onderweg. Voor de zekerheid neem ik nog wel wat wegenkaarten mee.

Gerard
__________________
Het handig hulpmiddel de TX, alleen jammer dat er zoveel tijd in gaat zitten
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:11.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023