Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29 augustus 2005, 14:35
ineke hussaarts
Guest
 
Berichten: n/a
Mms

hoe kan ik toch mijn instellingen goed krijgen voor MMS, versamail en web?
  #2  
Oud 29 augustus 2005, 14:40
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
SuperSmaus
Voornaam: Jacob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 10 mei 2001
Locatie: Meestal achter mijn computer, soms thuis, soms op kantoor, soms in de auto
Berichten: 1.507
Stuur een bericht via ICQ naar Smaus Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
Voor MMS en Web zouden de instellingen al goed moeten staan, als je je Treo tenminste gekocht hebt als onderdeel van een abonnement. Zo niet, dan stel ik voor dat je contact opneemt met je telefonie-provider om deze instellingen aan te vragen.

Voor Versamail is het een kwestie van het handboekje goed doorlezen, daarin staat stap voor stap beschreven hoe je een email-account instelt.

Succes ermee!

Groeten,

Jaap
__________________
HP 300Lx, Palm m100, 3Com IIIxe, Palm IIIc, PalmOne Tungsten T2, PalmOne Treo 650, Fossil WristPDA, Qtek 9100, HTC TyTN, Apple Newton OMP, Sony Clie PEG TH55, PalmOne LifeDrive, Nokia N95 8GB, Nokia E61i, Nokia E72, Nokia N95 8GB, iPhone 3GS, Blackberry Curve, HTC Hero, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy S2, Nexus 7, Nexus 5
  #3  
Oud 29 augustus 2005, 14:41
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Het lijkt me heel sterk dat jouw instellingen niet eerder voorbij zijn gekomen op dit forum. Je kunt zelf heel makkelijk de juiste instellingen opzoeken door gebruik te maken van de zoekfunctie van dit forum die je op de hoofdpagina vindt:

http://www.palmclub.nl/forums/index.php?

Wil je toch een vraag stellen, zorg er dan voor dat andere mensen in ieder geval snappen waar je het over hebt, dus geef genoeg informatie zoals welke provider je hebt e.d. Maar nogmaals, gebruik de zoekfunctie ook, en neem de instellingen over die je via de zoekfunctie vindt, want hier kunnen we helaas helemaal niks mee.

Oh ja, op de webpagina's van de verschillende providers kijken voor de juiste instellingen is ook handig: je bent waarschijnlijk niet hun enige klant!

//slotje
__________________
FoleoCentral.com

Laatst gewijzigd door RoelvdV; 29 augustus 2005 om 15:49.
Discussie gesloten

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:50.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023