alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
Aan-uit schakelaar LifeDrive afgebroken.
Beste mede-Palmers,
Tijdens een reparatie van mijn LifeDrive is het schakelaartje waarmee de LifeDrive aan-en-uit gaat afgebroken ![]() Hij is nu niet meer direct te gebruiken ![]() Wie heeft er een soort gelijk schakelaartje rond slingeren (LY-SK-24A). Een andere optie zou een kopotte LifeDrive zijn (bij voorkeur kapot display). Ik ben bereid het een en ander tegen een redelijke vergoeding over te nemen. Alvast bedankt voor het kijken. Jurgen
|
||||
|
||||
Hoi Jurgen,
Mobiletechcenter zet er voor 19 euro een nieuwe voor je in. Zie link: Overige modellen - Mobile Techcenter Ik zag op Ebay.de geen lifedrive te koop staan.... dus zocht even verder. Ik hoop voor je dat het lukt. Groet Arco ![]() |
|
||||
|
||||
Via
Lifedrive power on/off switch broken - Support Community zag ik dit SSSS7A0101 ALPS Schuifschakelaars en http://essencetech.org/product/product_list.asp?id=5668 voor USD 2,50 Nuttig? Laatst gewijzigd door CWdV; 31 mei 2012 om 12:01. |
|
||||
|
||||
Beiden bedankt voor de info.
![]() Ik denk dat ik maar eens contact op neem met de leverancier. De SSSS7A0101 is inderdaad de juiste schakelaar. Een beetje solderen is gelukkig niet het probleem en met een beetje mazzel werkt ie weer als de oude ![]() Groet, Jurgen