alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Scherm voor Sony Clie TH55
Hallo allen,
Ik ben nieuw op dit forum en op zoek naar een scherm voor de Sony Clie TH55. De palm is namelijk nog geheel in orde alleen het scherm is helaas gebarsten ![]() Ik hoop dat iemand mij uit de brand kan helpen. Over de prijs worden we het wel eens. Groeten, Martijn |
|
|||
|
|||
scherm clie
Ik heb nog een goed werkende clie TH55 met cd-rom, kabels etc. ziet liggen welke ik weg doe. Woonplaats is in Limburg
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem nog steeds liggen de sony clie TH55. Dus als je nog interesse hebt ? Geef maar aan hoeveel je ervoor wilt geven.
Ik durf zelfs het risico te lopen om hem eerst te versturen naar jouw met het vertrouwen dat jij dan het bedrag dat we overeenkomen vervolgens betaald. Groet, Frodo |
|
|||
|
|||
Sorry dat ik een tijd niet gereageerd heb. Ik heb recent helaas besproken van palm af te stappen en op zoek te gaan naar een iPhone. Mijn excuses dat ik dit je niet gemeld heb. Verder wil ik je nog bedanken voor de hulp!
|
|
|||
|
|||
LOL en die iPhone is er niet gekomen... mrtn (mijn zoon lol) gebruikt zijn Tungsten E nog steeds
![]() PS: nu wel met TouchLauncher 2, zodat het er een beetje als een iPhone uit ziet :S