alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
Vajacases
Misschien een tip voor degenen die op zoek zijn naar een kwalitatief goede case.
Vaja - Leather Products heeft met de hand gemaakte cases van leer die kwalitatief en zeer duurzaam zijn. Het nadeel is de hoge prijs. Maarrr... nu de dollar zo laag staat tegenover de euro, kun je er dus nu 'goedkoop' shoppen. |
|
||||
|
||||
Tuurlijk, 35 dollar verzendkosten bovenop de "goedkope" case...laat maar, dat gaat nergens meer over!
![]() |
|
||||
|
||||
Als je maar lang genoeg met je Vaja-case doet, dan wordt 'ie vanzelf relatief goedkoop.
Mijn zelfbedachte, briljante excuus ![]() |
|
||||
|
||||
En het dwingt je om langer met je verouderde pda te doen (ik help je een beetje, Gerrit!)
![]() |
|
||||
|
||||
35 dollar? Ik moest 21 dollar betalen. Da's rond de 15 euro. Valt best mee.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En het dwingt je om langer met je verouderde pda te doen (ik help je een beetje, Gerrit!)
![]() Hoewel ik moet erkennen dat me die gps-muis op sleutelhangerformaat niet helemaal verkeerd lijkt. Aan de andere kant, Garmin heeft ook weer hele fijne gps-software. |
|
||||
|
||||
Die muis werkt inderdaad perfect. Kan hem gewoon aan mijn broeksriem hangen met een minimusketonnetje....
|