alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() In navolging van de discussie rond welke software je palm zo geweldig maakt,
zou ik wel eens willen weten welke accessoire je absoluut niet meer zou willen missen. Is het de screenprotector of het SD-kaartje, of kun je niet meer zonder je GPS-muis of heb je je Palm misschien flink opgepimpt met een toetsenbord. Vind je een bescherming middels een hardcase of leren etui of misschien zelfs met een Vaja-case van $ 340 zeker noodzakelijk. Kortom een top 3 tot 10 van je beste accessoires. ![]()
|
||||
|
||||
Ben ik vrij simpel in:
SDkaarten verzameling. Vol met Film-serie-clips en games natuurlijk. Mijn Tungsten C mediacenter doet goed zijn best. Peter
De Softwarepacks voor de elke Palmgebruiker. Hoeveel Palm Apparaten heb jij? Ontmoet graag mensen uit de hele wereld zonder (voor)oordelen. ![]() "Computers are like Old Testamants Gods; Lots of rules and no mercy" |
|
||||
|
||||
Voor mijn treo 680 kan ik niet missen: Brando screenprotector,
Foofpod soft case (foofbag - Apple MacBook Sleeve, iBook Sleeve, Powerbook sleeve // foofpod - iPod sleeve case (cover)) 4 Gb sd-kaart (moet 8 worden) Extra opladers, auto houder, bluetooth GPS unit en een internet abbo Voor mijn lifedrive: intern sandisk extreme III CF-kaart (ipv standaard microdrive) en proporta 2200 mAh accu (de Rom moet nog gemod worden, hiermee wordt de lifedrive een pda zoals die bedoeld is) 1 Gb sd-kaart (moet de 4 van de treo worden) Vroeger voor mijn T3 (helaas allemaal gejat): toetsenbord (maakt invoer een stuk makkelijker), Wifikaart, een hele verzameling sd-kaartjes, case, screenprotector en een Retractable SyncCharger Cable voor het tussentijds opladen op mijn werk. |
|
||||
|
||||
M'n onbeperkt internet bundel bij mijn Treo
![]()
|
||||
|
||||
Weet niet of Gaz daar nou zo blij mee is...
![]() Ik onderschrijf jullie eerste keuze zeker. Dat is al uitvoerig in deze discussie besproken: was misschien niet de beste, maar wel de ultieme accessoire. Ik wilde het echter in deze discussie hebben over de hardware (als tegenhanger van de software). Anders worden hier straks ook nog allerlei vergelijkingen gemaakt tussen telefoonabonnementen, energiebedrijven en wat dies meer zij... ![]()
|
||||
|
||||
Ehm, mijn Brando Ultra Clear screenprotector?
![]() Nooit een PDA gebruikt zonder screenprotector ![]()
|
||||
|
||||
Mijn favoriet is de 2,5 -> 3,5 mm audioplug. (naast de bovengenoemde screensprotector eveneens van Brando) Oja, voor muziek hoort daar natuurlijk een SD-kaartje bij, maar dat zullen de meesten wel hebben.
|
|
||||
|
||||
Mijn beste hardware koop:
een Krusell bovenflap lederen etui; Krusell Nooit meer de angst dat de Palm door de zwaartekracht vernield wordt.
|
||||
|
||||
Citaat:
![]()
|
||||
|
||||
De beste accessoires voor mijn treo zijn:
parrot rythem -n- blue (bluetooth carkit en autoradio in 1) GPS setje (autohouder, Secure Digitalkaart & GPS mijn uit kpn onderweg pakket) Misschien een beetje valsspelen omdat het gps setje eigenlijk uit meerdere accessoires bestaat. Maar ik kan ze niet los van elkaar beschouwen. ![]()
|
||||
|
||||
Het is geen wedstrijdje
![]()
|
|||
|
|||
Voor mij m'n bluetooth oortje, brandon screenprotector en SD kaarten.
|
|
||||
|
||||
In willekeurige volgorde:
- T-mobile Data abo - Screenprotector - GPS muis
|
||||
|
||||
1. TomTom/GPS
2. Toetsenbordje (Think Outside) 3. Palm Hardcase 4. Screenprotector Het toetsenbordje is de laatste aanwinst en ik ben er erg blij mee. Met vergaderingen en andere meetings gebruik ik het om notulen te maken. Mijn handschrift is namelijk heel erg beroerd. Het mooie van een PDA met toetsenbord t.o.v. een laptop is dat het geheel geen storende of blokkerende ruimte inneemt tussen de gesprekspartners. Laatst gewijzigd door mlerutte; 25 april 2007 om 21:28. Reden: Mijn de hardcase vergeten, ooh wat is dat ding belangrijk!! |