alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
Tungsten E2 Accepteert geen Secure Digital2 GB
Ik heb op de website gelezen van palm dat de tungsten een 2 gb kaart niet accepteerd en er staat niet precies waarom?
Kan iemand dit mij uitleggen en heeft misschien iemand een oplossing hoe ik misschien de 2GB kaart toch kan gebruiken?? Aub Reageren want ik wil hem gebruiken voor mijn TOm TOM Greets Nick
|
||||
|
||||
Tja, waarom precies, omdat 2GB kaartjes niet algemeen verkrijgbaar waren toen de T|E2 gelanceerd werd. Dus die ondersteunt het niet. Je kunt niet iets ondersteunen als je niet weet hoe iets ondersteund moet gaan worden.
Zie ook deze veelgestelde vragen: http://www.palmclub.nl/faq/26624/Pal...mijn-Palm.html Je kunt de FAT32 driver proberen, misschien dat dat werkt. Laat het hier even weten of dat werkt.
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb op de website gelezen van palm dat de tungsten een 2 gb kaart niet accepteerd en er staat niet precies waarom?
Kan iemand dit mij uitleggen en heeft misschien iemand een oplossing hoe ik misschien de 2GB kaart toch kan gebruiken?? Aub Reageren want ik wil hem gebruiken voor mijn TOm TOM Greets Nick Daar staat dat de T|E2 echt maar een SD van 1 GB aan kan. Citaat:
Tungsten E2 ondersteunt SDIO-kaarten, MultiMediaCard en SD-uitbreidingskaarten tot 1 GB
zoals je op een fiets ook geen gemiddelde snelheid van 120 km/h zult trappen... daar heb je dan weer een ander apparaat voor nodig. Een motorfiets bijvoorbeeld. Dus ik vrees voor jou met grote vrezen. Maar binnen de Palmclub is misschien wel een hardcore die je je hele T|E2 kan aanpassen. ![]()