alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
Correct
![]() Groeten, Jaap Update: Hmm... sinds Roel zich heeft aangemeld is mijn aanmelding pleitte... nou ja, kort maar hevig...
HP 300Lx, Palm m100, 3Com IIIxe, Palm IIIc, PalmOne Tungsten T2, PalmOne Treo 650, Fossil WristPDA, Qtek 9100, HTC TyTN, Apple Newton OMP, Sony Clie PEG TH55, PalmOne LifeDrive, Nokia N95 8GB, Nokia E61i, Nokia E72, Nokia N95 8GB, iPhone 3GS, Blackberry Curve, HTC Hero, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy S2, Nexus 7, Nexus 5 |
|
||||
|
||||
En ook ik heb nu een Frappervlaggetje geplaatst
![]() Gebruikservaring na 1 ochtend: mijn overhemdmouwboord (3 * woordwaarde?) past maar net over dit bescheiden klokje. En de beam-receive werkt wat trager dan op mijn Treo, maar het werkt, dus zonder synchroniseren nu toch al de nodige gegevens en een paar programma's (Moon Phase en Binary Clock) toegevoegd. Groeten, Roel.
|
||||
|
||||
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smaus
Update: Hmm... sinds Roel zich heeft aangemeld is mijn aanmelding pleitte... nou ja, kort maar hevig...
|
||||
|
||||
Citaat:
Gebruikservaring na 1 ochtend: mijn overhemdmouwboord (3 * woordwaarde?) past maar net over dit bescheiden klokje.
![]() Citaat:
En de beam-receive werkt wat trager dan op mijn Treo, maar het werkt, dus zonder synchroniseren nu toch al de nodige gegevens en een paar programma's (Moon Phase en Binary Clock) toegevoegd.
![]() |
|
||||
|
||||
Heeft iedereen hem nou binnen? Ik tel er 6 namelijk en ik heb nog niks ontvangen.
|
|
||||
|
||||
Jullie maken me wel nieuwsgierig! Iemand die eens wat foto's kan posten op het forum?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heeft iedereen hem nou binnen? Ik tel er 6 namelijk en ik heb nog niks ontvangen.
Of heeft iemand anders bij je thuis 'm verstopt, zodat je je Fossil op eerste kerstdag onder de kerstboom kunt vinden ![]() Citaat:
Jullie maken me wel nieuwsgierig! Iemand die eens wat foto's kan posten op het forum?
![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb er twee op mijn splashblog staan. Ik zal er vandaag nog wat meer maken en ze hier posten.
Groeten, Jaap
HP 300Lx, Palm m100, 3Com IIIxe, Palm IIIc, PalmOne Tungsten T2, PalmOne Treo 650, Fossil WristPDA, Qtek 9100, HTC TyTN, Apple Newton OMP, Sony Clie PEG TH55, PalmOne LifeDrive, Nokia N95 8GB, Nokia E61i, Nokia E72, Nokia N95 8GB, iPhone 3GS, Blackberry Curve, HTC Hero, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy S2, Nexus 7, Nexus 5 Laatst gewijzigd door Smaus; 21 december 2005 om 09:19. |
|
||||
|
||||
Misschien niet relevant, maar wel voor de inboedellijst. De AU 5**5 achterin de kast gegraveerd is het serienummer ?
|
|
||||
|
||||
Nee, gewoon het typenummer: AU 5005. Zo te zien is er geen serienummer.
|
||||
|
||||
Hebben jullie de zwart/wit uitvoering gekregen?
|
|
||||
|
||||
koekiemonsters fotoposting
Het is me tot nu toe gelukt een scherpe foto te maken. Die volgt hieronder, in de tussentijd blijf ik oefenen
![]() Foto 2: bijna alle "horloge-skins" houden zich aan de Amerikaanse standaard; 12/21/2005 en 3:24 pm. Ik houd er niet van, maar ja, je moet wat. Als je zin hebt authentiek te doen (met zo'n horloge ![]() Foto 3: ook Filez werkt gewoon. De letters zijn wel absolute kabouterletters. Misschien valt dat op de foto niet zo op, maar de camera is dan ook dicht bij het scherm gehouden. Foto 4: de Abacus-variant heeft een blauwe stylus, de Fossil-variant een oranje. Een van de grote verschillen tussen de Abacus en de Fossil, naast de prijs en het horlogebandje natuurlijk Foto 5: Fossil naast Fossil. Het gewone horloge is, vanwege de metalen band, zwaarder! Maar gelukkig wel kleiner. Laatst gewijzigd door koekiemonster; 21 december 2005 om 14:47. |
|
||||
|
||||
Ziet er toch wel erg gaaf uit... Misschien had ik toch mee moeten doen...
|
||||
|
||||
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metck
![]() Overigens kom ik op een gebruikstijd van zo'n 9 uur, met zo nu en dan de achtergrondverlichting aan en met nog veel gepiel ![]() |
|
||||
|
||||
Is megaclock niet iets voor dit horloge?
|
|
||||
|
||||
Voor een horloge is dat niet zo erg veel... Maar dit is ook wel een heel speciaal horloge...
|
||||
|
||||
Als je je achtergrondverlichting helemaal uit houdt zou de gebruikstijd nog wel met een paar uur verhoogd kunnen worden. Maar goed, die verlichting zit er natuurlijk niet voor niets op.
Het lijkt me sowieso dat iemand anders makkelijk over mijn gebruiksrecord heen moet kunnen gaan ![]() |
|
||||
|
||||
Dus niet vergeten om de oplader voor je horloge mee te nemen als je op vakantie gaat! Zouden ze er ook een carcharger voor hebben?
![]()