alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
Heb net weer eentje op mijn T3 geplakt. Gaat beter dan op de T2 die ik had. Het schuifprobleem (opkruldreiging van de protector) kwam op de T2 voor een groot gedeelte door de Proporta alu case waar hij in zat. Die gaf wat extra druk op de T2 waardoor het schuiven lastiger verliep. Bij de T3 zit die case wat ruimer en heb ik dat probleem niet. Wel nog wat bubbels maar ja, je kunt niet alles hebben. Als de T3 aanstaat zie je er niks van. Neem ze allebei (met screenprotectors) mee naar de borrel trouwens...
|
|
||||
|
||||
Ook ik heb net een Brando Ultra Clear op mijn T aangebracht, volgens de badkamer methode. Had niet eens plakband nodig. Het scherm ziet er nog steeds heel goed uit, heb geen digitizer-problemen oid. Had wel moeite met het loskrijgen van de tweede laag maar dat zal wel aan mijzelf liggen
![]() Aanrader dus, ook de levering ging perfect, binnen na 4 werkdagen.
|
||||
|
||||
Ik had inderdaad ook wat moeite met het verwijderen van de tweede laag. Maar verder is het een verademing! Zeker, vergeleken met de normale Brando Protector die mat is. Nu lijkt het net of er niets op het display zit. Zo glad en glimmend.
Peter |
|
||||
|
||||
Ook maar een ultraclear voor m'n Tungsten E aangeschaft.
Kostte me erg veel moeite om hem er zonder stof onder te krijgen, meerdere malen afgehaald. Protector is trouwens zonder problemen met water en sop te wassen, waarna hij weer prima werkt. Uiteindelijk met redelijk resultaat op m'n Palm zitten, geen zichtbare stofjes etc. Alleen kan ik hem door het 'niet-reageren' niet helemaal op het scherm duwen (zeg maar onder de casing, zodat hij bij het silkscreen niet helemaal op het scherm zit). Niet helemaal handig, maar het is nauwelijks zichtbaar en stoort me niet. Goede bescherming, maar wel een boel geklooi om hem er stofvrij op te krijgen... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Matte of heldere uitvoering
|
||||
|
||||
Ik heb pas op een Zire72 zitten spelen met de heldere variant en die vond ik weer een stuk prettiger dan de matte die ik lange tijd gebruikt heb. Smaken verschillen denk ik dan. Ik had niet eens door dat er op zat...
|
|
||||
|
||||
Ik heb de Brando Screenprotector vandaag op mijn T3 aangebracht. Ziet er goed uit, maar geen respons meer van de digitizer. Als ik voorgaande berichten lees moet ik een dag wachten?
Of moet ie er weer af.... Groet, M@rt
|
||||
|
||||
Ik heb het helemaal gehad met die protector.. hoe ik hem er ook opplak.. ik krijg steeds in een hoek een grote bubbel die maar niet weggaat.. aan de ene kant heb ik zoiets van.. ik heb een case erom heen.. dus heb ik het niet nodig.. maar aan de andere kant.. liever voorkomen dan genezen.. maar ik word gewoon helemaal gek van die protector!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb het helemaal gehad met die protector.. hoe ik hem er ook opplak.. ik krijg steeds in een hoek een grote bubbel die maar niet weggaat.. aan de ene kant heb ik zoiets van.. ik heb een case erom heen.. dus heb ik het niet nodig.. maar aan de andere kant.. liever voorkomen dan genezen.. maar ik word gewoon helemaal gek van die protector!
Maar als je de protector een dagje laat zitten, en de bubbels wat naar de buitenkrant wrijft, zijn ze dan niet weg? |
|
||||
|
||||
Opplakken van een protector is inderdaad een secuur karweitje. Het beste kun je dat in een badkamer doen. Laat de douche eerst enkele minuten heet water sproeien. Door de damp wordt stof in de badkamer verwijderd. Doe zelf ook zo weinig mogelijk kleren aan, om te vemijden dat je straks weer stof krijgt.
Maak het schermpje helemaal stofvrij. Pak de protector en maak een stukje van de beschermlaag vrij. Plak de protector vanaf de bovenkant van het schermpje. Trek stukje bij beetje de beschermlaag los en plak meteen verder met de protector. Wrijf daarbij met een vinger over het net opgeplakte stuk protector. Het liefst op de lijn waar je de protector op het scherm afrolt. Zo duw je luchtbellen weg. Mocht er toch een luchtbel ontstaan, trek dan de protector tot en met de luchtbel weer los en begin vanaf daar opnieuw. Mocht er een stofje tussen komen, dan ook weer tot aan het stofje lostrekken en met een plakbandje het stofje van je protector trekken. Niet met de nagels, want dan krijg je lelijke plekken. Kleine luchtbelletjes willen overigens na verloop van dagen nog wel wegtrekken. Dus, daar moet je even geduld mee hebben. Groet, Peter |
|
||||
|
||||
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bram
Een case beschermt niet tegen krassen van de stylus; een protector niet tegen een val of andere korte krachtstoot.
Maar als je de protector een dagje laat zitten, en de bubbels wat naar de buitenkrant wrijft, zijn ze dan niet weg? ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Duurzaamheid Brandon Ultra Clear
En dan nu maar eens een verhaaltje over de duurzaamheid, vrijwel alles hier gaat immers over de nieuwigheid en het aanbrengen. 'k Heb een jaar of twee geleden een Brandon Ultra Clear aangebracht op m'n Treo, hoop geklooi maar uiteindelijk zat-ie goed. Iets verminderde gevoeligheid van het scherm, maar niet hinderlijk. 'k Heb de Palm altijd los in de binnenzak, niet in een case of zo.
En nu, twee jaar later: nog steeds geen krassen of nix! Alleen wat lichte "veegjes". Op de protector bedoel ik, en natuurlijk is het scherm nog als nieuw ![]() Groet, HSD |