alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Wie heeft voor mij mijn eerste Palm voor max. 50 Euro?
Hallo,
Ik ben op zoek naar een Palm. Ik heb nog helemaal geen ervaring met Palms, en wil hem gaan gebruiken als electronische agenda. M.a.w. alle andere mogelijkheden zijn (iig voorlopig) niet aan mij besteed: het hoeft dus niet het allermodernste model te zijn. Ik heb een budget van ca. 50 Euro en woon vlakbij Groningen. Als iemand mij voor dat geld een goed functionerende Pal kan bezorgen, hoor ik dat graag! Vriendelijke groet, Rob |
|
||||
|
||||
Voor de helft van EUR 50:
Marktplaats.nl > electronische agenda pda palm z22 - Telecommunicatie - Pda's ![]()
|
|||
|
|||
Dank je voor de tip, maar ja, die had ik idd al zien staan. Maar er wordt zoveel via marktplaats gerommeld, dat ik liever via een site als palmclub iets opzoek.
Bovendien heb ik graag een wat meer recent exemplaar ![]() |
|
||||
|
||||
Maar wel te hotsyncen met Vista, dus niet zo antiek...
![]() Zie: Palm Support : Palm Desktop 6.2 and HotSync Manager (Windows)
|
|||
|
|||
Ah! Kijk aan ... dat wist ik nog niet. Toch nog ff iets beter inlezen geloof ik... dank!
![]() |
|
|||
|
|||
Ik heb geboden op een Zire 72... nog bedankt voor de tip
![]() |
|
|||
|
|||
En ik heb hem!
Ik behoor nu dus ook tot het illustere gezelschap Palm gebruikers... ![]() |
|
||||
|
||||
Welkom in de club!
![]()
|
||||
|
||||
Dag Rob,
Een van de Cie's is ook niet te versmaden, worden op MP ook regelmatig aangeboden. Ik heb zelf nog de TH 55, de UX 50 (nu dagelijks in gebruik naast mijn Hero Android GSM) en de NX 73 V/E. Alle drie topmodellen uit de Clie reeks. Zo worden/zijn ze niet meer gemaakt. ![]() Groet, Frits ![]() |
|
||||
|
||||
Citaat:
Alle drie topmodellen uit de Clie reeks. Zo worden/zijn ze niet meer gemaakt.
|
|
||||
|
||||
Pure nostalgie Gerrit....
![]()
|
|||
|
|||
En ik heb er voor de vrouw inmiddels ook eentje gekocht! Ik heb er nu twee voor mijn 50 Euri... het zijn echt fantastische dingen voor mensen die de neiging hebben om van alles te vergeten. Wie wil er nou geen agenda die een piepje geeft als je:
- elke zondagavond de vuilnisbak buiten moet zetten - en daarna studio sport niet wil vergeten - om tien over drie je dochter van het station moet ophalen - elke avond even moet controleren of er nog brood uit de vriezer moet worden gehaald voor de volgende morgen - de verjaardag van je neef niet wilt vergeten - etc. - etc. Ik schrijf er zelfs mijn boodschappenlijstje in op! ![]() |
|
||||
|
||||
Heb je HandyShopper for Windows Mobile and Palm OS
al geprobeerd? Een super boodschappenlijstjesprogramma.