alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
Mijn zonnecel heb ik bij Plastecs (www.plastecs.com) gekocht, voor $ 31,-. Ze ondersteunden daar geen credit card, dus ik moest via de bank een A-Formulier opsturen waarna er een cheque is gemaakt. Erg ingewikeld allemaal, en kostbaar. Bij elkaar was ik zo'n f 80,- kwijt voor een zonnecel 109 mm x 58 mm.
Maar ja, ik wilde een cel die op de Palm zelf zou passen.
|
||||
|
||||
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rikk
Bedankt! Bij onze kijkshop zijn ze er momenteel niet, maar hoeveel kostte jouw zonne-oplader dan, als ik vragen mag? RiK 25-30 gulden voor betaald. Meer niet. Ik dacht overigens dat dezelfde nog steeds te koop is.
|
|||
|
|||
hallo,
Ik ben niet echt een technicus, maar wel op zoek naar een zonne-lader voor mijn GSM (MIO) Is deze een optie? |
|
||||
|
||||
Moet waarschijnlijk geen enkel probleem zijn, alleen moet het verloopstekkertje er voor aanwezig zijn. Van deze (waar de review over gaat) weet ik dat je er standaard een paar stekkers bijkreeg en via de website van de fabrikant verschillende extra verloopstekkers kon bestellen om met diverse types telefoons en randapparatuur te gebruiken.
|
|||
|
|||
Gisteren voor een collega een Free Loader Solar Charger zonnepaneel (met ingebouwde batterij en heel veel stekkertjes) werkend gekregen. Geen idee of dat een goed model is maar het is wel iets dat je zoekt.
Kijk eens op Freeloader Solar Silver bij Solaronline.nl., die bieden hem in Nederland aan (en nee ik heb niets met dat bedrijf te maken ![]() |