alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
Klopt wel ongeveer. Kijk anders eens naar de afmetingen.
|
||||
|
||||
Citaat:
Op 18-05-2004, om 20:58 heeft Gazpacho dit gezegd in bericht #21
Klopt wel ongeveer. Kijk anders eens naar de afmetingen. ![]()
|
||||
|
||||
Je kunt ook met wat karton, schaar en plakband een heel eind komen hoor
![]()
|
||||
|
||||
Citaat:
Op 14-05-2004, om 16:21 heeft Underdog dit gezegd in bericht #19
GJ hoe groot "voelt" hij. Jij zegt klein moet ik dan denken aan Zire72 formaat of toch groter?
|
||||
|
||||
Nieuw leven voor een UX50
Het is een oude topic, maar mijn vraag hoort hier, dacht ik, wel thuis.
![]() Ik heb onlangs een UX 50 gekocht en wil een combinatie maken tussen Nokia (6021) en de UX50. Moet makkelijk zijn, maar is het voor mij niet. ![]() Ik heb wat zitten zoeken in ons forum en kom terecht bij Nova Media: nova media | mobile Data solutions for users, OEM partners and Industry. Iemand ervaring met de 6021? Die kan ik namelijk niet in het lijstje vinden en heb ook gelezen dat je in dat geval de 6230 moet kiezen, zou gelijkwaardig zijn. ![]() Groet, Frits ![]() |
|
||||
|
||||
(N)iemand die ervaring heeft hiermee?
|
|
||||
|
||||
Frits, mijn TH55 werkt prima samen met mijn 6021, ik ben alleen langer bezig geweest met de instellingen van de 6021 dan met die van de Sony. Ik heb geen UX50, maar het lijkt me dat dit gewoon moet werken.
HP 300Lx, Palm m100, 3Com IIIxe, Palm IIIc, PalmOne Tungsten T2, PalmOne Treo 650, Fossil WristPDA, Qtek 9100, HTC TyTN, Apple Newton OMP, Sony Clie PEG TH55, PalmOne LifeDrive, Nokia N95 8GB, Nokia E61i, Nokia E72, Nokia N95 8GB, iPhone 3GS, Blackberry Curve, HTC Hero, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy S2, Nexus 7, Nexus 5 |
|
||||
|
||||
Dag Jaap,
Ik heb ook een TH 55 en het daarmee ook al geprobeerd. Denk dat er weinig verschil is met de UX. Werk je met de Nova media software? En hoe heb je de zaak dan aan de praat gekregen? Groet, Frits ![]() |
|
||||
|
||||
frits,
Ik gebruik geen andere software op de TH55 dan die er af fabriek in zit (althans, om de connectie te maken). Ik heb gewoon een bluetoothconnectie opgezet naar mijn 6021 en op die manier mijn GRPS-connectie aangemaakt onder Networks. Ik zal morgen een precieze handleiding plaatsen, daar heb ik nu niet zo heel veel zin meer in ![]() ![]() Groeten, Jaap
HP 300Lx, Palm m100, 3Com IIIxe, Palm IIIc, PalmOne Tungsten T2, PalmOne Treo 650, Fossil WristPDA, Qtek 9100, HTC TyTN, Apple Newton OMP, Sony Clie PEG TH55, PalmOne LifeDrive, Nokia N95 8GB, Nokia E61i, Nokia E72, Nokia N95 8GB, iPhone 3GS, Blackberry Curve, HTC Hero, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy S2, Nexus 7, Nexus 5 |
|
||||
|
||||
Geweldig Jaap!
![]() Ik zie er naar uit. Groet, Frits ![]() |
|
||||
|
||||
Frits,
Mijn excuses voor de vertraging, zondag is niet mijn beste dag ![]() Palm:Prefs:Connection:<eigen connectie> Name: zelf te verzinnen, wel onthouden Connect to: Phone Via: Bluetooth Device: kies hier je 6021 (zorg ervoor dat de 6021 en de Sony op voorhand al gekoppeld zijn (trusted devices) Model: Generic GSM Ph. Palm:Prefs:Network: Service: eventueel eentje aanpassen, anders nieuwe creëeren Username: username van je GPRS-provider (voor Vodafone: vodafone) Password: password van je GPRS-provider (voor Vodafone: vodafone) Connection: De connectie die je eerder gemaakt hebt Phone: Nummer van je GPRS-provider (voor Vodafone: *99#) Klik hierna op Details (linksonder): Connection Type: PPP Idle timeout: Never Query DNS: aangevinkt IP-address: Aangevinkt (automatic) Vergeet niet om op je 6021 via Menu:Instellingen:Configuratie-instellingen:Persoonlijke config.instellingen goed in te stellen voor packetverkeer. Succes ermee! Groeten, Jaap PS. Ik gebruik overigens 2PlayMe om automatisch te switchen naar de Wireless-verbinding op de zaak en thuis. In principe gebruik ik de verbinding met de 6021 enkel voor onderweg.
HP 300Lx, Palm m100, 3Com IIIxe, Palm IIIc, PalmOne Tungsten T2, PalmOne Treo 650, Fossil WristPDA, Qtek 9100, HTC TyTN, Apple Newton OMP, Sony Clie PEG TH55, PalmOne LifeDrive, Nokia N95 8GB, Nokia E61i, Nokia E72, Nokia N95 8GB, iPhone 3GS, Blackberry Curve, HTC Hero, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy S2, Nexus 7, Nexus 5 Laatst gewijzigd door Smaus; 03 maart 2008 om 12:58. Reden: Tip 2PlayMe toegevoegd |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het 1ste wil niet, bluetooth op Nokia staat aan en bij gekoppelde apparaten staat nu TH55. Echter mijn TH "ziet"de Nokia niet. ![]() en bij het 2de heb ik via de door jou aangegeven weg :Toeganspunt gemaakt. Hoop dat je me verder kunt helpen.... Het is dus niet zo eenvoudig als dat iedereen roept, Bluetooth aan en het werkt! ![]() Groet, Frits ![]() Mijn Nokia bleek op "niet vindbaar" te staan, heb de verbinding eenmalig tot stand kunnen brengen en kon via de browser de Palmclubpagina openen. Vieldaarna weg en nu krijg ik geen verbinding meer. Wordt vervolgd.... Frits Laatst gewijzigd door Frits; 03 maart 2008 om 21:00. Reden: werkte toch wel, ....even. |