Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16 maart 2010, 22:00
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
[Nieuws] Europese Palm Pre Plus duikt op bij FCC

Meer dan duimendraaien kunnen we niet doen, maar er zijn geruchten opgedoken dat de GSM-versie van de Palm Pre Plus er eindelijk aan gaat komen. Bij de Amerikaanse instantie FCC zijn hiervan wat meldingen binnengekomen.

Bij de FCC zien we Palm melding maken van een toestel met seriecode Palm101UEU. De datum wanneer de geheimhoudingsplicht van de foto wordt gelift, is 11 september 2010, en dat schijnt in het verleden ook vaak de datum geweest te zijn dat het toestel zelf naar de winkels verscheept werd.

Wellicht dat Palm van plan is om de lancering van de GSM-versie van de Palm Pre Plus wereldwijd te gaan laten plaatsvinden. Bij AT&T in Amerika, en dan ook bij ons met verschillende mobiele operators.





Bron: European Palm Pre Plus Lands at FCC | PreCentral.net
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png 5644-eemgra3a6e.png‎ (45,7 KB, 1x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 maart 2010, 08:45
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
11 september 2010? Dat is een eeuwigheid in electronicaland... (en het is ook 9-11 in de Amerikaanse notatie...)

Toch maar eens verder snuffelen op ebay de.

gr, Roel
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #3  
Oud 17 maart 2010, 09:05
RHarinck's schermafbeelding
RHarinck RHarinck is offline
Forumbikkel
Voornaam: Ries
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 14 mei 2002
Locatie: Omg. Rotterdam
Berichten: 419
Nu weet ik het zeker, ga vrijdag mijn Palm Pre qwerty halen! Nog een klein jaar met m'n Treo 680 gaat 'm echt niet worden.....

Gr. Ries
Met citaat reageren
  #4  
Oud 17 maart 2010, 09:52
ZZRoland ZZRoland is offline
Lid
Model: Palm Treo 750v
 
Geregistreerd: 09 februari 2007
Berichten: 21
hmm wachten tot september...? maar dan worden de eerste Windows Phone 7 toestellen ook verwacht zo;n beetje en als je kijkt naar hardware specs voor die toestellen dan zijn die in ieder geval technish al een stuk verder dan de Pre met zijn jan2009 hardware. Nu gebruik ik Windows Mobile 6.0 op mijn Treo750 naar redelijke tevredenheid dus stap naar 7 zou best logisch zijn.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 21 maart 2010, 20:49
buis buis is offline
Lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 10 juli 2008
Berichten: 37
Rharinck heeft de juiste instelling; als je wil dat Palm overleeft, koop je *nu* een pre.
Maar waar ga je die qwertY vandaan halen?
En Palm had ons GSMers/Nederlanders ook wat beter kunnen behandelen; waarom moet het zo'n idioot lange tijd duren voor we dat ding krijgen? Wat is er mis met dat ding gewoon voor geld te koop aan bieden? Palms doelgroep, ik i.i.g., geef er de voorkeur aan om m'n telefoon gewoon te kopen, i.p.v. i.c.m. een wurgabonnement bij een provider die ik niet wil.
Nog een aarzeling: stel dat de GSM prima loopt, maar Palm in de VS sterft. Wat dan? Gaan ze dan hier door?
Laatste aarzeling: ik baal behoorlijk van hoe Palm met de developers om gaat. Ik ben er i.i.g. uitgestapt en ga m'n app porten naar iPhone.
Maar ik wil nog steeds een Pre Plus GSM hoor!
Met citaat reageren
  #6  
Oud 21 maart 2010, 21:13
RHarinck's schermafbeelding
RHarinck RHarinck is offline
Forumbikkel
Voornaam: Ries
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 14 mei 2002
Locatie: Omg. Rotterdam
Berichten: 419
Hoi Buis,

Heb sinds vrijdag m'n Pre qwerty en het is echt waanzinnig. Zijn wel wat 'gebruiksongemakken', maar heeft meer te maken met bijna 3jaar Treo-gebruik. Ben er nu redelijk aan gewend. En nu met deze Pre de tijd uitzitten tot de Plus uitkomt
Of...... Een heel nieuw WebOS-toestel

Enne, waar ik 'm vandaan heb? Bij Mobile Techcenter met een waanzinnig goede service (thnx Richard!)

Gr. Ries
(gepost vanaf een Pre)
Met citaat reageren
  #7  
Oud 26 maart 2010, 18:57
buis buis is offline
Lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 10 juli 2008
Berichten: 37
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RHarinck Bekijk bericht
Heb sinds vrijdag m'n Pre qwerty en het is echt waanzinnig.
(gepost vanaf een Pre)
Kewl!
Mijn treo 680 is zojuist gestorven, lijkt het; doet niks meer. Ik zie de Pre niet op de mobiletechcenter site, wel een hoop accesoires. oh wacht! ik zie m'n treo rebooten! hoera!

Maar goed. Ik heb een mailtje gestuurd naar mobiletechcenter. Toch wel interessant, ookal kost de treo680 (azerty, maar who cares) nog maar €79 daar...

Hé en wat zijn de beginnersongemakken? Lijkt mij aardig om een lijst aan te leggen en dan te kijken of we dat kunnen fixen met apps.
i.i.g. veel plezier met je Pre!
Met citaat reageren
  #8  
Oud 26 maart 2010, 21:14
RHarinck's schermafbeelding
RHarinck RHarinck is offline
Forumbikkel
Voornaam: Ries
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 14 mei 2002
Locatie: Omg. Rotterdam
Berichten: 419
Tja, beginnersongemakken..... toch wel de ietwat robuuste pimfuncties. Memo's zijn gewoon stickynotes. Helemaal geen categorien in te stellen. Heb er 1 uit de appcatalog, maar werkt niet naar behoren. Heb namelijk alles vanuit de palmdesktop over laten zetten naar de Pre.
De maandkalender is minder overzichtelijk dan bij het oude PalmOS. Daarin waren de gekleurde categorien nog te zien. Wellicht komt dat allemaal nog....
Wat de bediening betreft (toetsenbord), als je een Treo bent gewend dan is de overstap naar de Pre echt geen grote stap.
Het internet en e-mail gedeelte is echt een verademing. Maakt niet uit welk mailaccount je hebt, geef je account op en je hebt het op je Pre. Vrienden, Collega's en kennissen (veelal winmo, android, BB en iPhonegebruikers) kijken toch wel hun ogen uit als ik mijn Pre werkend laat zien. Heerlijk om je trots te voelen als Palmgebruiker!
Met citaat reageren
  #9  
Oud 26 maart 2010, 23:18
buis buis is offline
Lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 10 juli 2008
Berichten: 37
Ik voel me al trots met m'n Treo, dus kun je nagaan!
typisch dat Palm dat soort basic dingen als categoriën heeft laten liggen. Kan hij wel meer dan één emailaccount aan? En subscriben op meerdere agenda's?
Met citaat reageren
  #10  
Oud 26 maart 2010, 23:38
RHarinck's schermafbeelding
RHarinck RHarinck is offline
Forumbikkel
Voornaam: Ries
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 14 mei 2002
Locatie: Omg. Rotterdam
Berichten: 419
En of ie dat kan!
__________________
M515, T2, T3, T5, Treo 680, Palm Prē, Palm Prē2, HP Prē3 + HP TouchPad
Met citaat reageren
  #11  
Oud 28 maart 2010, 23:41
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster

Off-topic
Citaat:
(gepost vanaf een Pre)
Een aardige "verstuurd vanaf mijn iPhone" tegenbeweging, hulde .

Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:25.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023