Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm LifeDrive

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05 juli 2006, 20:58
lupus
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy Algemene werking van LD

Het onoverkomelijke is gebeurd. Mijn Tungsten T3 heeft de geest gegeven ... De langdurige hitte in mijn wagen is teveel geworden

Ik ben aan het overwegen om een LifeDrive te kopen, hoewel ik nog enkele vragen heb waarop ik hopelijk hier antwoord kan krijgen.

- De capaciteit van de harde schijf bevalt me wel, maar is dit het enige toestel met harde schijf ? Bestaan er ook geen PocketPC's met HD ?
- Hoe wordt in het OS die harde schijf aangeroepen ? Is dit hetzelfde principe als de SD-card ?
- Is het mogelijk om toepassingen uit te voeren vanaf de harde schijf ?
- Wat is ongeveer de transfer snelheid van gegevens in "drive mode" ?

Andere dingen die ik zou moeten weten ? Ik gebruik(te) mijn T3 voornamelijk voor GSP-navigatie met TT en een bluetooth GPS-muis, filmpjes en enkele games.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 05 juli 2006, 22:10
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
Expert user
Voornaam: Adrian
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 07 december 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.357
Stuur een bericht via MSN naar bluevoice
Citaat:
- De capaciteit van de harde schijf bevalt me wel, maar is dit het enige toestel met harde schijf ? Bestaan er ook geen PocketPC's met HD ?
Wel de enige Palm met een HD, volgens mij zijn er niet veel PPC's met ingebouwde HD.

Citaat:
- Hoe wordt in het OS die harde schijf aangeroepen ? Is dit hetzelfde principe als de SD-card ?
Zowat wel (de ROM wordt ook geladen vanuit een verborgen partitie op de harde schijf). Verder is de HD net als een SD kaart als opslagmedium in de launcher te zien.

Citaat:
- Is het mogelijk om toepassingen uit te voeren vanaf de harde schijf ?
Ja, dit gaat precies op dezelfde manier als vanaf een SD kaart (dus ook vanaf een bepaalde map, hier "Application genaamd - maar /Palm/Launcher zoals op een SD kaart werkt ook).

Citaat:
- Wat is ongeveer de transfer snelheid van gegevens in "drive mode" ?
Het gaat best snel. Volgens de specificaties van de HD zijn snelheden van 7.2 MB per seconde mogelijk.
__________________
De Palm professional
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023