Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09 mei 2003, 23:37
Dirk24
Guest
 
Berichten: n/a
Smile Totale beginner... Wie helpt?

Ik heb totaal geen ervaring met Palmtops maar wil er wel één gaan kopen...

Kan ik hiermee met behulp van GSM (Nokia 6210 + IrDa) surfen op internet? (Of alleen op een ander soort internet voor Palms?) En kan ik zonder tussenkomst van PC of laptop e-mail ontvangen en versturen?

Dit alles in verband met lange reis (weerberichten/contact met thuis).

Iemand een goed advies voor een bepaalde Palmtop?

Bij voorbaat dank...

Dirk
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 mei 2003, 00:03
RHarinck's schermafbeelding
RHarinck RHarinck is offline
Forumbikkel
Voornaam: Ries
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 14 mei 2002
Locatie: Omg. Rotterdam
Berichten: 419
Thumbs up

Met een Nokia 6210 + IrDa en deze driver kan ik in ieder geval sms-jes versturen, internetten en e-mail versturen en ontvangen. Zelf gebruik ik mijn M515 i.c.m. een Samsung A300 en alleen sms werkt hier niet mee. Dus ik pak dan vaak de 6210 van mijn vriendin om een sms te versturen. Voor de dingen die jij ermee wilt doen, is een Palm M515+Nokia 6210 een hele goede combinatie.

Succes!!!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 10 mei 2003, 07:02
danilo danilo is offline
Lid
Voornaam: Amanda
Model: Palm Tungsten|T5
 
Geregistreerd: 05 maart 2002
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 40
Ik vraag me alleen af in hoeverre het ook in het buitenland werkt???

Met mijn Tungsten T kan ik iedergeval goed internetten en e-mailen in Nederland met als provider Orange (met een T68i).

Welke Palm je koopt.... als ik jou was zou ik een Zire71 nemen, heeft het nieuwste OS en het scherm is nog beter dan andere versie's.


Groetjes, Amanda
Met citaat reageren
  #4  
Oud 10 mei 2003, 07:46