Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18 februari 2005, 19:46
aadstap
Guest
 
Berichten: n/a
Auto route planner voor Palm M125

Ik zit er aan te denken om van mijn palm m125 een routeplanner voor in de auto te maken. Heeft dit zin? Er is een gps ontvanger te koop namelijk : de GM210 van het merk Holux. een hoge kwaliteit 12 kanaals GPS ontvanger in de vorm van een muis met zeer goede prestaties en kleine afmetingen. Sluit hem aan op uw laptop PC, PDA of Palm, installeer GPS bestuurbaar kaartmateriaal en u heeft een compleet, zeer voordelig navigatiesysteem! De GM210 heeft een SIRF-II GPS chip en power saving. Acquisitietijd is razendsnel en laag stroomverbruik.Zo staat op : < http://www.dsh2000.com/HoluxNL1.htm>
Het is in de vorm van een muis. Is dat handig voor in de auto? Is het een probleem , dat mijn pda geen kleuren heeft? Hoe zit het met de stroom , moet ik extra stekkers kopen, zowel de pda alsas de gps moeten immers stroom hebben. ( aansluiting sigaretteaansteker?) €89 is niet duur, maar ben ik er dan( op de sd kaart + totmtom navigator of iets dergelijks) . Krijg ik dan wel een duidelijke stem te horen, of is het geluid van de Palm m125 te zwak?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 18 februari 2005, 20:17
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Geluid heeft de m125 niet eens (het blijft bij bliepjes), net zo min als benodigde processorkracht. Volgens mij is er niet eens software beschikbaar voor de m125.

M.a.w. het zal niet lukken. De meest voordelige optie is dan een Zire31 + GPS. Zie daarvoor dit review.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 19 februari 2005, 00:24
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Tomtom Citymaps moet er volgens mij toch wel op draaien, hoewel een wat modernerere oplossing stukken beter werkt.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:30.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023