Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm LifeDrive

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08 mei 2006, 16:39
Pierrot
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy Lifedrive als T3 vermomd

Wegens een onherstelbaar ongelukje, heb ik mijn T3 ingewisseld voor een Life drive. Ik ben hier op zich zeer tevreden mee. Alleen heb ik bij het installeren van de toetsenbord drivers gelijk de 2 extra T3 bestandjes mee gesync'd. Stom uiteraard, maar ik zit nu met een Lifedrive met een weergave op het scherm ter grootte van een ingeklapte T3 en dus zonder functie gedeelte (toetsenbord, graffitti ruimte, home, zoek, infowifi etc. buttons) dit is geheel wit. Weet iemand een niet al te rigoureuze oplossing. Ik kan het ene bestandje trouwens handmatig verwijderen, het andere niet. Help! De betreffende bestandjes zijn: statusbarlib.prc en appsliprotate.prc (de laatste heb ik handmatig kunnen vewijderen).

Laatst gewijzigd door Pierrot; 08 mei 2006 om 16:52.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 08 mei 2006, 16:44
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Hallo en welkom op het forum!

Doe een clean soft reset (zie de resettips voor meer info) en verwijder het met behulp van een programma als FileZ. Mocht dit niet werken is een grote schoonmaak de enige optie denk ik. Dat is sowieso verstandig als je een nieuwere pda aanschaft.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 08 mei 2006, 17:16
Pierrot
Guest
 
Berichten: n/a
Bedankt voor de snelle reactie. Ik was idd al bezig met een harde reset (ging erg goed aan de hand van jullie beschrijving) en nu voorzichtig weer alle progjes terug zetten!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:11.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023