Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16 april 2002, 20:37
Wivo
Guest
 
Berichten: n/a
Exclamation ws. idiote SYNC-vraag maar heeeel belangrijk...

Ja, natuurlijk een idiote vraag, maar echt belangrijk!
Mijn notebook is ermee gestopt en nu heb ik desktop, docstogo (leeg dus...)etc. op mijn PC gezet. Ik ben vreselijk bang om de info (werkgegevens) van mijn Palm500 kwijt te raken, want ik weet niet wat bij synchroniseren nou eerst begint: wissen van mijn Palm of overschrijven van Palm naar PC. Via Hotsync kan ik bij Docstogo alleen synchroniseren aanvinken, dus niet zoals bij QuickOffice naar eigen keuze. Please, help me!!! ZSM...
CU, Willem
Met citaat reageren
  #2  
Oud 16 april 2002, 21:35
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
Heb je een SD of MMC card? Je zou dan eerst een backup op dit kaartje kunnen zetten alvorens de synchronisatie gok te nemen. Misschien kun je van een vriend\kennis zo'n kaartje lenen.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 16 april 2002, 21:58
Wivo
Guest
 
Berichten: n/a
nee, helaas... ik ben een beginner en nog een leek zeg maar. Vandaar mijn vraag... ik heb inmiddels BackupBuddy gedowned, maar weet niet of ik de gok durf te nemen...
Met citaat reageren
  #4  
Oud 16 april 2002, 23:04
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
je zou overal ´handheld overwrites desktop´ kunnen kiezen, maar bij DocsToGo is dit niet mogelijk. Kies dan eerst voor ´do nothing´, dan maakt Hotsync (gebruik wel versie 4!) automatisch een backup van al je bestanden. en dan nog een keer synchroniseren met de instelling op normaal bij docstogo. ik hoop voor je dat dat werkt. en anders heb je je backup nog.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 16 april 2002, 23:18
Wivo
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up

ik heb inmiddels toch maar de gok gewaagd: backupbuddy! mijn complete palm werd gestored, zij het in .arv (?)format maar wel weer te vertalen.... in ieder geval gelukt!!! Allen bedankt!.. Gelukkig was ik de moed nog niet kwijt.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023