Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Windows Mobile - Algemeen > Palm Treo 750 (Windows Mobile)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16 augustus 2007, 20:52
Etzel's schermafbeelding
Etzel Etzel is offline
Forumbikkel
Voornaam: Etzel
Model: HP Pre2
 
Geregistreerd: 06 augustus 2006
Locatie: Twente
Berichten: 351
Stuur een bericht via Skype™ naar Etzel
Reminder is foetsie...

Iets geks met mijn 750:

De reminder, herinneringsfunctie bij afspraken in de standaard agenda, is weg, foetsie, verschwunden..!? Ook van nieuwe e-mail krijg ik geen bericht meer.

Heb allerlei instellingen geprobeerd, zelfs een harde reset uitgevoerd met een nieuwe installatie. Daarna was het even weer in orde, maar even later (ik denk na een sync met AS4.5) was het weer hommeles.

Iemand een idee wat dit kan zijn? Hoe ik de reminder weer terugkrijg?
__________________
Pixi Plus (mei 2012) + HP TouchPad 32GB (sep 2011) + Palm Pre 2 (mrt 2011) - Palm Treo 750 (feb 2007) - Palm Tungsten T (mei 2005) - Palm IIIc (2001) - Palm III (1998)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 augustus 2007, 23:38
mccune mccune is offline
Lid
Model: Palm Treo 750v
 
Geregistreerd: 20 mei 2006
Locatie: Friesland
Berichten: 34
Stuur een bericht via MSN naar mccune
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Etzel Bekijk bericht
Iets geks met mijn 750:

De reminder, herinneringsfunctie bij afspraken in de standaard agenda, is weg, foetsie, verschwunden..!? Ook van nieuwe e-mail krijg ik geen bericht meer.

Heb allerlei instellingen geprobeerd, zelfs een harde reset uitgevoerd met een nieuwe installatie. Daarna was het even weer in orde, maar even later (ik denk na een sync met AS4.5) was het weer hommeles.

Iemand een idee wat dit kan zijn? Hoe ik de reminder weer terugkrijg?
Zou je hier een screenshot van willen plaatsen?
Kun je geen herinnering instellen? Of geeft de Treo geen kick als de reminder hoort af te gaan?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 17 augustus 2007, 23:55
Etzel's schermafbeelding
Etzel Etzel is offline
Forumbikkel
Voornaam: Etzel
Model: HP Pre2
 
Geregistreerd: 06 augustus 2006
Locatie: Twente
Berichten: 351
Stuur een bericht via Skype™ naar Etzel
Een screenshot heeft niet zoveel zin, want zoals je stelt, de Treo geeft inderdaad geen kick als de reminder hoort af te gaan (bij afspraken en bij inkomende e-mail. sms weet ik eigenlijk niet, ontvang ik minder vaak).

Nog iets geks (misschien is er een verband): als in settings > sounds... de vinkjes aanstaan bij screen taps en hardware buttons, dan kun je de keyguard niet aanzetten met de functietoets en stop-knop (kan dan alleen softwarematig (na 30 seconden bijvoorbeeld)).
__________________
Pixi Plus (mei 2012) + HP TouchPad 32GB (sep 2011) + Palm Pre 2 (mrt 2011) - Palm Treo 750 (feb 2007) - Palm Tungsten T (mei 2005) - Palm IIIc (2001) - Palm III (1998)
Met citaat reageren
  #4  
Oud 18 augustus 2007, 15:53
mccune mccune is offline
Lid
Model: Palm Treo 750v
 
Geregistreerd: 20 mei 2006
Locatie: Friesland
Berichten: 34
Stuur een bericht via MSN naar mccune
Vreemd.. ..de reminder functie is dus niet verdwenen maar de Treo geeft geen krimp wanneer hij af zou moeten gaan...

Wat voor WM versie heb je? (Settings -> System -> About -> Phone)

Het mij dat je wel eens problemen zou kunnen hebben met je notification database.. ..download anders MemMaid eens en verwijder in het programma "Duplicate Notifications", deze kun je aanvinken onder "Advanced Cleaner".
Met citaat reageren
  #5  
Oud 18 augustus 2007, 17:34
Etzel's schermafbeelding
Etzel Etzel is offline
Forumbikkel
Voornaam: Etzel
Model: HP Pre2
 
Geregistreerd: 06 augustus 2006
Locatie: Twente
Berichten: 351
Stuur een bericht via Skype™ naar Etzel
Deze thread had ik ook bij de buren geopend. Daar kwam ik een andere thread tegen die iets dergelijk beschrijft. Wellicht kun je deze link eens volgen en lezen en kom jij (of iemand anders) op een idee?

Palm lost audioprobleem US Treo 750 op met firmwarepatch | Pocketinfo.nl » Nieuws

Het versienummer is 1.16-RWE.

Vanmiddag nog eens een harde reset uitgevoerd en wat zaken opnieuw ingericht (jammer dat dat altijd zoveel tijd kost). Heb GEEN extra (3rd party) software geinstalleerd en so far so good, het alarm werkt dus.

Er is dus op een of andere manier sprake van een overflow (als beschreven bij de buren en op Palm US). Het zou kunnen dat het probleem ontstaat na het installeren van de nieuwe Google Maps, dus ik ga straks een oude versie installeren en dan laat ik nog wel weten of het probleem (van de reminder) zich opnieuw voordoet.

MemMaid: bedankt voor de tip, zal ik bekijken als het probleem weer terug is.
__________________
Pixi Plus (mei 2012) + HP TouchPad 32GB (sep 2011) + Palm Pre 2 (mrt 2011) - Palm Treo 750 (feb 2007) - Palm Tungsten T (mei 2005) - Palm IIIc (2001) - Palm III (1998)
Met citaat reageren
  #6  
Oud 20 augustus 2007, 14:19
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
Forumbikkel
Voornaam: Michel
Model: Palm Treo 750v
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: Lage Mierde
Berichten: 156
Stuur een bericht via Skype™ naar Mwfadebeer
Wellicht ten overvloedde echter het blijkt, in mijn geval, dat na enige tijd het volume van de reminders dermate laag staat dat je de reminder niet meer hoort.
Hij doet het dan wel maar je hoort simpelweg niets.
Dit komt dan doordat je ongemerkt de volumeknop aan de zijkant bedient.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 20 augustus 2007, 15:06
Etzel's schermafbeelding
Etzel Etzel is offline
Forumbikkel
Voornaam: Etzel
Model: HP Pre2
 
Geregistreerd: 06 augustus 2006
Locatie: Twente
Berichten: 351
Stuur een bericht via Skype™ naar Etzel
Nee, dat is het bij mij niet (dan zou je nog wel een melding op het scherm krijgen). Het lijkt echt een overflow te zijn. Heb opnieuw ingericht, met iets meer aandacht voor het totale geheugenbeheer (ook via AS 4.5, verkennen).
Overigens heb ik nu de "oudere" versie van Google Maps geinstalleerd, al weet ik niet (zeker) of dat het probleem wel was. Zoals gezegd: waarschijnlijk dus overflow, een veelheid van geinstalleerde en gedeinstalleerde programma's. So far so good.
't Wel een beetje hobbien met WM, maar dat was met PalmOS ook wel eens het geval. Langzamerhand begin ik het steeds meer door te krijgen, daarmee wordt 't ook steeds leuker.
__________________
Pixi Plus (mei 2012) + HP TouchPad 32GB (sep 2011) + Palm Pre 2 (mrt 2011) - Palm Treo 750 (feb 2007) - Palm Tungsten T (mei 2005) - Palm IIIc (2001) - Palm III (1998)
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:18.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023