Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Windows Mobile - Algemeen > Palm Treo 750 (Windows Mobile)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26 juni 2007, 12:49
GKTREO
Guest
 
Berichten: n/a
Treo 750 met Ford Galaxy

Wat is jullie ervaring met de BT van de Treo750 en een BT Carkit. Ik heb sinds kort een Ford Galaxy en wanneer ik een BT verbinding maakt met een zeer oude Nokia dan werkt alles geweldig. Zowel over de Voice-control als de stuurbediening. Ik heb nu een BT verbinding tot stand gebracht met mijn Treo 750 . Het enige wat werkt wanneer ik gebruik maakt van het toetsenbord van de Treo de Audio automatisch stil gezet wordt en ik het geluid van de telefoon over de speakers hoor. Heeft dit nu met instellingen te maken of is er ergens software te downloaden zodat wel gebruik gemaakt kan worden van alle BT voorzieningen ?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 juni 2007, 16:16
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
Forumbikkel
Voornaam: Michel
Model: Palm Treo 750v
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: Lage Mierde
Berichten: 156
Stuur een bericht via Skype™ naar Mwfadebeer
Ik gebruik mijn 750v in combinatie met een, later ingebouwde, BT carkit van Motorola (HCB 20).
Dit heeft tot nu toe geen enkel probleem opgeleverd. ook niet in combinatie met mijn BT navigatie (TomTom) die ook op de 750v werkt.
Alle functies zijn beschikbaar op zowel telefoon als knoppen carkit zelfs als tomtom loopt.
Ongelooflijk voor een microsoft apparaat!

Michel
Met citaat reageren
  #3  
Oud 26 juni 2007, 20:26
GKTREO
Guest
 
Berichten: n/a
Michel.
Mijn ingebouwde carkit schijnt van Nokia te zijn. Dit is standaard bij Ford.
Loopt het geluid van jouw navigatie-systeem ook over jouw auto speakers ? Of gewoon via jouw Treo ?
Met citaat reageren
  #4  
Oud 27 juni 2007, 14:01
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
Forumbikkel
Voornaam: Michel
Model: Palm Treo 750v
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: Lage Mierde
Berichten: 156
Stuur een bericht via Skype™ naar Mwfadebeer
TomTom geluid gaat keurig over de Treo spaker en op het moment dat er een telefoongesprek binnenkomt gaat navigatie op treo naar Mute.
Telefoon geluid komt via de speakers van de auto.
Michel
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:27.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023