Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17 oktober 2006, 12:00
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
SuperSmaus
Voornaam: Jacob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 10 mei 2001
Locatie: Meestal achter mijn computer, soms thuis, soms op kantoor, soms in de auto
Berichten: 1.507
Stuur een bericht via ICQ naar Smaus Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
[Nieuws] Palm TX update voor de cradle

Palm Inc. heeft een update uitgebracht voor de Palm TX. Deze update verhelpt het probleem met de sleep/wake-cycles van de TX zodra deze in de (apart verkochte) cradle geplaatst wordt. Na het installeren van de update is dit probleem verholpen.
Citaat:
This software update is designed to resolve an issue with the Palm TX handheld's sleep/wake cycling when used with an accessory cradle, purchased separately. Once installed, the Palm TX handheld will function normally when inserted into the cradle.
Download: PalmTX_cradlepatch.prc (6KB) (vanaf de PC)
Download: PalmTX_cradlepatch.prc (6KB) (vanaf de Palm TX zelf)

Let op! Deze update is uitsluitend bedoeld voor de Palm TX. Installatie op andere types is op eigen risico en heeft geen zin

bron
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 3002-qwm34dtxask.jpg‎ (4,8 KB, 5x gelezen)

Laatst gewijzigd door Smaus; 17 oktober 2006 om 12:54.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 oktober 2006, 12:08
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254
Waarschuwing:
Op diverse fora wordt geklaagd dat de update problemen geeft en werd door de gebruikers weer van de Palm afgegooid.
Als je zelf niet te lijden hebt onder het probleem, zou ik de update niet installeren.
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
Met citaat reageren
  #3  
Oud 17 oktober 2006, 19:07
longwood longwood is offline
Lid
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 24 maart 2006
Berichten: 46
PALM TX cradle

Ik heb bij de PDAShop een Veripart Music Dock gekocht Dit is een muzikale cradle voor uw Palm LifeDrive/Tungsten E2/T5/TX die synchroniseert, oplaadt en kamerbreed geluid afspeelt. De ingebouwde stereo-luidsprekers geven muziek direct weer vanaf uw PDA of van andere muziekspelers via de 3,5-mm-ingang.

Deze cradle geeft geen problemen met sleep/wake.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 17 oktober 2006, 23:11
Bob_Basli Bob_Basli is offline
Senior lid
Voornaam: Arjan
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 23 december 2003
Locatie: Dronten
Berichten: 62
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longwood
Ik heb bij de PDAShop een Veripart Music Dock gekocht Dit is een muzikale cradle voor uw Palm LifeDrive/Tungsten E2/T5/TX die synchroniseert, oplaadt en kamerbreed geluid afspeelt. De ingebouwde stereo-luidsprekers geven muziek direct weer vanaf uw PDA of van andere muziekspelers via de 3,5-mm-ingang.

Deze cradle geeft geen problemen met sleep/wake.
Mijn idee, ik heb dezelfde cradle en ook geen problemen. Ben dus ook erg verbaasd over deze patch.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023