Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06 december 2000, 11:07
Mark
Guest
 
Berichten: n/a
Question

ik sta op het punt om een Vx te kopen.
nu hoor ik van een papieren agenda gebruiker... dat je niet kunt terugbladeren in een Palm.
DUS... als de dag geweest is.. dan ben je je gegevens kwijt.

is dat zo ??
en zo niet.. kan iemand me dan vertellen, hoe lang agendaentries in je palm blijven zitten ?


Groeten, Mark
Met citaat reageren
  #2  
Oud 06 december 2000, 11:15
microkid
Guest
 
Berichten: n/a
Ik weet niet wie je dat wijs gemaakt heeft, maar ik zou zo zeggen "Shoot the d*mn b*stard!!"
Absoluut onwaar. De items die je op de Palm in je agenda invoert blijven net zo lang staan als je zelf wilt. Dus totdat je eens opschoont (een zogenaamde Purge), of totdat je Palm een keer crashed (reden om dus regelmatig een backup te maken).
Bewijs: ik heb m'n Palm voor me, en scroll een maand terug. Ik zie nu gewoon alle afspraken die ik toen had staan. Er is niks kwijt.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 06 december 2000, 11:45
Jarno
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door microkid
Ik weet niet wie je dat wijs gemaakt heeft, maar ik zou zo zeggen "Shoot the d*mn b*stard!!"
Absoluut onwaar. De items die je op de Palm in je agenda invoert blijven net zo lang staan als je zelf wilt. Dus totdat je eens opschoont (een zogenaamde Purge), of totdat je Palm een keer crashed (reden om dus regelmatig een backup te maken).
Bewijs: ik heb m'n Palm voor me, en scroll een maand terug. Ik zie nu gewoon alle afspraken die ik toen had staan. Er is niks kwijt.
Nu is het wel zo dat ie bij mij ook alle oude afspraken weggooit als ik synchroniseer. Dus alles wat ouder is dan de dag van synchronisatie zeg maar. Tot nu toeheb ik dat niet zo erg gevonden, maar wie weet hoe en waar ik dat instel? (Ik gebruik trouwens Intellisync)

Met citaat reageren
  #4  
Oud 06 december 2000, 12:24
microkid
Guest
 
Berichten: n/a
Vreemd. Ik gebruik zowel Palm Desktop als PocketMirror, en ik ben nog nooit afspraken kwijtgeraakt.
Weet je zeker dat al je conduits op "synchronize" staan, en niet iets anders (overwrite ofzo)?

Met citaat reageren
  #5  
Oud 06 december 2000, 13:09
Jarno
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door microkid
Vreemd. Ik gebruik zowel Palm Desktop als PocketMirror, en ik ben nog nooit afspraken kwijtgeraakt.
Weet je zeker dat al je conduits op "synchronize" staan, en niet iets anders (overwrite ofzo)?

Nee dat weet ik niet zeker
Gezien mijn andere 'probleem' (zie http://www.palmclub.nl/forums/showth...?threadid=192) ben ik zo aan het knutselen met diverse conduits, sync-software dat ik een beetje de weg kwijt ben wat dat betreft. Maar het zal ongetwijfeld een simpele instelling zijn.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 06 december 2000, 13:10
paul rijken
Guest
 
Berichten: n/a
gebruik ook intellisync om te synchroniseren met ms-exchange. met dit programma kun je aangeven hoe er data uitgewisseld moet worden: import/export/synchronize en dan ook nog eens: all scheduled items/future items/items within a range of days. mogelijkheden genoeg dus.

in principe gooi ik zo min mogelijk weg en kan dus gewoon zien wat ik bv. op 23 sep 1998 heb gedaan.

mijn datebook bevat nu ong. 1400 items/68K.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 09 december 2000, 19:02
erik
Guest
 
Berichten: n/a
Oude gegevens in PALM

De gegevens blijven stevig bewaard , wanneer de synchronize options keurig staan ingevuld.
Zelf ben ik bijna drie jaar ver zonder verlies.

Erik
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:02.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023