Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15 augustus 2005, 23:13
robvanvliet's schermafbeelding
robvanvliet robvanvliet is offline
Forumbikkel
Voornaam: Rob
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 16 december 2000
Locatie: Eindhoven
Berichten: 288
Stuur een bericht via ICQ naar robvanvliet Stuur een bericht via Instant Messenger naar robvanvliet Stuur een bericht via MSN naar robvanvliet Stuur een bericht via Yahoo naar robvanvliet Stuur een bericht via Skype™ naar robvanvliet
Volkskrant online offline

Hallo,

Het zou me wat waard zijn om de Volkskrant Online via Plucker of andere offline reader te bekijken. Zo ver ik weet heeft de Volkskrant deze service nu voor alle "papieren" abbonnees opengesteld. Wie is nog meer geinteresseerd?

BTW: ik heb een eerste versie in elkaar geknutseld, maar ben er verre van tevreden mee. De artikelen hebben nu geen Titel, maar slechts "Artukel1, Artikel2, etc. als koppen.

Groet,

Rob
Met citaat reageren
  #2  
Oud 16 augustus 2005, 18:36
kastor kastor is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 02 juni 2005
Berichten: 30
Je kan de RSS feeds van de Volkskrant in Sunrise laden. Sunrise ondersteunt ook form logins: http://laurens.typepad.com/sunrise/2...rm_login_.html
Met citaat reageren
  #3  
Oud 16 augustus 2005, 23:30
robvanvliet's schermafbeelding
robvanvliet robvanvliet is offline
Forumbikkel
Voornaam: Rob
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 16 december 2000
Locatie: Eindhoven
Berichten: 288
Stuur een bericht via ICQ naar robvanvliet Stuur een bericht via Instant Messenger naar robvanvliet Stuur een bericht via MSN naar robvanvliet Stuur een bericht via Yahoo naar robvanvliet Stuur een bericht via Skype™ naar robvanvliet
Hmm, ja sorry, ik was niet duidelijk genoeg. De "Volkskrant Online" is de volledige papieren krant op het internet. Hij is alleen toegangelijk voor abbonnees.

Rob
Met citaat reageren
  #4  
Oud 01 oktober 2005, 08:10
jotter jotter is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 22 juni 2005
Berichten: 32
Ik lees ook de volkskrant on line (zaterdagplusabonnement). Met de optie een artikel in pdf format te downloaden heb ik artikelen op de Palm gezet met Adobe reader voor Palm.
Helaas werkt dat alleen voor eenvoudig opgezette artikelen. De pdf-files hebben nl. geen "tags" waardoor adobe voor palm deze tags zelf toevoegt. Dan wordt een artikel met foto's of meerdere kolommen onleesbaar, alle kolommen lopen door elkaar.
Ik heb de volkskrant gevraagd of ze de tags willen aanbrengen, maar dat kan niet vanwege auteursrechtelijke regels.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:18.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023