Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14 mei 2001, 18:26
Kozik
Guest
 
Berichten: n/a
Angry

Palm M505 is eindenlijk te koop in NL!... maar nu ben ik aan het twijfelen tussen iPaq en m505. Wie helpt vergelijken? Wat zijn voor en nadelen van Windows CE? Wat kan m505 wat iPaq niet kan?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 14 mei 2001, 19:59
m505
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy Objectief

Ik zojuist de knoop doorgehakt door een m505 te bestellen,
ik kan dus niet echt meer objectief oordelen. Maar ik heb de Ipaq in mijn hand gehad en er even mee gespeeld. een heel mooi ding zondermeer. Om alles op te sommen wat de een kan en de ander niet lijkt me onnodig, dan kun je beter
op de betreffende sites kijken en zelf vergelijken. De keus is uiteindelijk of je microsoft wil.. of juist niet. Het scherm van de Ipaq heeft een (veel) hogere resolutie, dat maakt het kijken naar plaatjes en filmpjes mooier.. maar hij is wel minder handzaam dan de palm, de palm kun je echt altijd en overal gebruiken, dat is met de ipaq wat minder makkelijk.. maar ik zou zeggen palm palm palm
Met citaat reageren
  #3  
Oud 14 mei 2001, 21:02
Arent Arent is offline
Model: Overig
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Berichten: 1.021
Daar sluit ik me bij aan. Specificaties naast elkaar leggen en zelf oordelen. Vergelijkingen zijn er hier en daar ook al geweest. Zie elders op in de forums. Ik denk dat je inderdaad heel wat wijzer wordt als je een keer een Ipaq in je hand hebt gehouden.

Ik heb ook nagedacht over een Ipaq maar een paar uur geleden toch een M505 besteld. Mijn belangrijkste reden is het formaat. De Ipaq is een stuk groter ook zwaarder.

Ik zal wel blijven twijfelen. Ik heb het idee dat ik op een gegeven moment toch de voordelen van PocketPC wil hebben, zoals bijvoorbeeld de pocket-versies van de Office pakketten en Internet Explorer.

Ik denk maar zo: als ik eens een keer PocketPC aanschaf, dan raak ik de M505 wel weer kwijt aan een Palm fan.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 15 mei 2001, 13:42
herman2
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy

zelf twijfel ik tussen een (nieuwe) sony Clie en de m505. Die Sony laat ik eventueel wel uit de VS komen. De Clie is klein, ziet er mooi uit, perfect scherm en is een palm kloon et alle voordelen van dien. Ik hoop dat ik de komende weken de knoop kan doorhakken. De iPaq heeft ook mijn interesse gehad maar die vind ik er toch te hoerig uitzien en is geen palm-achtige.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:35.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023