Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23 april 2005, 19:40
robvanvliet's schermafbeelding
robvanvliet robvanvliet is offline
Forumbikkel
Voornaam: Rob
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 16 december 2000
Locatie: Eindhoven
Berichten: 288
Stuur een bericht via ICQ naar robvanvliet Stuur een bericht via Instant Messenger naar robvanvliet Stuur een bericht via MSN naar robvanvliet Stuur een bericht via Yahoo naar robvanvliet Stuur een bericht via Skype™ naar robvanvliet
Treo 650 Update Beta

In Signapore is een beta van de Treo Firmware update te downloaden: homepage.mac.com/alwi/FileSharing50.html

Kijk ook even in de forums op treocentral.com.

Wie durft?

Rob
Met citaat reageren
  #2  
Oud 23 april 2005, 20:20
Gellius
Guest
 
Berichten: n/a
Exclamation Treo Update 1.21 extra informatie

Op de Duitse site van Nexave staat uitgebreidere informatie over de update, ook al uitgevoerd door enkele Treonauten(?). Klik hier voor het Forum van Nexave,

De Treo 650 is mijn mooiste Palm tot heden via 5000, Handspring, Prism, T|T, T|T3

Gellius.

Laatst gewijzigd door Gellius; 23 april 2005 om 20:43.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 23 april 2005, 22:14
RenéD's schermafbeelding
RenéD RenéD is offline
treofiel
Voornaam: René
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 04 april 2004
Locatie: Hilversum Media-capital
Berichten: 125
Stuur een bericht via ICQ naar RenéD Stuur een bericht via MSN naar RenéD
Cool update 1.21

No guts no glory,

Ik weet het, je moet dit soort dingen eigenlijk eerst aan anderen overlaten. Maar ja ik kon het niet laten.

Het werkt, tot nu toe. memory ging van 24% naar 52%, dat alleen is al de moeite waard

Ik heb de update via SD card gedaan, dit ging vlekkeloos. moest hem alleen aan de lader hebben de hele upgrade lang.
verder nog niets gezien van meer belvolume oid. later meer.
__________________
Groeten van een blije palm gebruiker, René

Treo 650 is helemaal top , de T3 is nu mijn multimedia device. (mijn vriendin heeft nu ook een T3!en een 650 )
Ik sla de 680 maar over en wacht op de Pre
Met citaat reageren
  #4  
Oud 24 april 2005, 16:09
handana
Guest
 
Berichten: n/a
Hoi,

ik heb ook maar gewoon het risico genomen. Altijd spannend zo een update, maar het werkt.
Bij Phone info staat nu
Firmware: 01.21
Software: Treo650-1.06/5050/0
Ik heb de upgrade via de hotsync uitgevoerd en het verliep probleemloos. Ik ben er trouwens erg blij mee want mijn beschikbare geheugen is nu nog 10,3Mb terwijl ik het voor de upgrade moest doen met 3,6Mb
greezt
Met citaat reageren
  #5  
Oud 24 april 2005, 19:41
Treomorris Treomorris is offline
Lid
Voornaam: Maurice
Model: Palm Tungsten|E
 
Geregistreerd: 21 april 2005
Locatie: Rotterdam
Berichten: 36
Wat zijn de voordelen

Kunnen jullie mij de voordelen van een update noemen???

Meer geheugen kan toch ook via SD-card zonder het risico van schade aan je pda??
Met citaat reageren
  #6  
Oud 24 april 2005, 20:21
handana
Guest
 
Berichten: n/a
Eigenlijk ben ik daar nog niet achter. Voor mij is het geheugen wel belangrijk omdat ik niet alle programma's wil/kan laten draaien vanaf mijn sd kaartje. Zodra ik wat opmerk zal ik het hier vermelden.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 24 april 2005, 20:44
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
Kunnen jullie mij de voordelen van een update noemen???

Meer geheugen kan toch ook via SD-card zonder het risico van schade aan je pda??
Programma's die bijvoorbeeld via een conduit aan Hotsync gekoppeld zijn (bijv. Avantgo) werken niet als ze op de SD kaart geplaatst worden.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #8  
Oud 24 april 2005, 23:33
robvanvliet's schermafbeelding
robvanvliet robvanvliet is offline
Forumbikkel
Voornaam: Rob
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 16 december 2000
Locatie: Eindhoven
Berichten: 288
Stuur een bericht via ICQ naar robvanvliet Stuur een bericht via Instant Messenger naar robvanvliet Stuur een bericht via MSN naar robvanvliet Stuur een bericht via Yahoo naar robvanvliet Stuur een bericht via Skype™ naar robvanvliet
Hallo ReneD,

Hoe gaat de SD upgrade precies in z'n werk?

Groet,

Rob
Met citaat reageren
  #9  
Oud 24 april 2005, 23:50
handana
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb de procedure in een ander forum gevonden:

http://www.kvpug.org/forum/viewtopic...=asc&start=540

Ik kan "calender"trouwens niet meer synchroniseren met outlook. 90& kans dat het door de upgrade komt. Ik zoek nog even verder.....
Met citaat reageren
  #10  
Oud 25 april 2005, 00:31
robvanvliet's schermafbeelding
robvanvliet robvanvliet is offline
Forumbikkel
Voornaam: Rob
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 16 december 2000
Locatie: Eindhoven
Berichten: 288
Stuur een bericht via ICQ naar robvanvliet Stuur een bericht via Instant Messenger naar robvanvliet Stuur een bericht via MSN naar robvanvliet Stuur een bericht via Yahoo naar robvanvliet Stuur een bericht via Skype™ naar robvanvliet
Hallo,

Als aanstichter heb ik zelf ook maar de sprong in het diepe genomen. Tot nu toe geen problemen, en 4Mb gewonnen. Nu maar eens kijken of de Treo wat stabieler is geworden.

Groet,

Rob
Met citaat reageren
  #11  
Oud 25 april 2005, 10:17
RenéD's schermafbeelding
RenéD RenéD is offline
treofiel
Voornaam: René
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 04 april 2004
Locatie: Hilversum Media-capital
Berichten: 125
Stuur een bericht via ICQ naar RenéD Stuur een bericht via MSN naar RenéD
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robvanvliet
Hallo ReneD,
Hoe gaat de SD upgrade precies in z'n werk?
Groet, Rob
bestand downloaden, de map palm met bv. een cardreader op een SD kaartje zetten (niet uitpakken) en de SD kaart in je palm doen. De update start automatisch op. wel je palm in de lader zetten!

wel eerst even synchroniseren en als je het helemaal veilig wil doen eerst even de de grote schoonmaak lezen en de regels die daar staan opvolgen.
__________________
Groeten van een blije palm gebruiker, René

Treo 650 is helemaal top , de T3 is nu mijn multimedia device. (mijn vriendin heeft nu ook een T3!en een 650 )
Ik sla de 680 maar over en wacht op de Pre

Laatst gewijzigd door RenéD; 25 april 2005 om 10:22.
Met citaat reageren
  #12  
Oud 25 april 2005, 13:25
handana
Guest
 
Berichten: n/a
Probleem van de synchronisatie is weer opgelost. Lang leve de forums. Het lag aan een terugkerende gebeurtenis in mijn agenda die niet goed hersteld kon worden bij het terugzetten na de update.

De update is een aanrader. Volgens mij is de device sneller. Heeft wellicht ook te maken met de extra beschikbare geheugenruimte
Met citaat reageren
  #13  
Oud 25 april 2005, 22:09
Sheltieman Sheltieman is offline
Forumbikkel
Voornaam: Andries.
Model: Geen
 
Geregistreerd: 29 augustus 2002
Locatie: Terschelling
Berichten: 182
Hoi,

Ik ben nooit zo'n held met dit soort dingen, maar zijn er ook meerdere die de update via de sync cable upgrade hebben uitgevoerd?
Graag ervaringen alstublieft.

Groeten,

Sheltieman.
Met citaat reageren
  #14  
Oud 26 april 2005, 23:15
Peter Bulthuis's schermafbeelding
Peter Bulthuis Peter Bulthuis is offline
Nog hetzelfde hier ;-)
Voornaam: Peter
Model: Overig
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Holten (bij de Holterberg)
Berichten: 1.020
En, is ie stabieler geworden? Geen spontane resets meer?

Peter
Met citaat reageren
  #15  
Oud 26 april 2005, 23:36
Mol's schermafbeelding
Mol Mol is offline
Lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 26 april 2005
Locatie: Parijs
Berichten: 15
Na de update van gemiddeld 4 naar gemiddeld 1 reset per dag...
__________________
mytreo.net
Met citaat reageren
  #16  
Oud 27 april 2005, 08:03
Treomorris Treomorris is offline
Lid
Voornaam: Maurice
Model: Palm Tungsten|E
 
Geregistreerd: 21 april 2005
Locatie: Rotterdam
Berichten: 36
Spug

Als ik e.a. op spug lees krijg ik het gevoel dat het slim is te wachten tot palmone het officieel op de website zet. Wie is dat met me eens?
Met citaat reageren
  #17  
Oud 27 april 2005, 08:08
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
SuperSmaus
Voornaam: Jacob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 10 mei 2001
Locatie: Meestal achter mijn computer, soms thuis, soms op kantoor, soms in de auto
Berichten: 1.507
Stuur een bericht via ICQ naar Smaus Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
Ik heb mijn Treo twee dagen geleden geflashed en niet zonder problemen. Na de eerste keer flashen en backup terugzetten waren de standaard Calendar en Tasks verdwenen, na de tweede keer ging alles goed.

Mijn vrije geheugenruimte is van 6 naar bijna 11 Mb gegaan dus alleen daarvoor is het al zinnig om te doen als je veel software hebt...

Tip voor alle mensen die het nu nog niet aandurven: gewoon wachten op de officiele release van PalmOne.

Groeten,

Jaap
__________________
HP 300Lx, Palm m100, 3Com IIIxe, Palm IIIc, PalmOne Tungsten T2, PalmOne Treo 650, Fossil WristPDA, Qtek 9100, HTC TyTN, Apple Newton OMP, Sony Clie PEG TH55, PalmOne LifeDrive, Nokia N95 8GB, Nokia E61i, Nokia E72, Nokia N95 8GB, iPhone 3GS, Blackberry Curve, HTC Hero, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy S2, Nexus 7, Nexus 5
Met citaat reageren
  #18  
Oud 27 april 2005, 11:05
Goswin
Guest
 
Berichten: n/a
Ook ik heb de BETA-versie op mijn Treo gemikt (ik werd gek van die reboots... wat dat betreft had ik mijn Treo 600 véééél stabieler). Anyway, na deze update heb ik pas één reboot i.c.m. DocsToGo7 meegemaakt.

Het lijkt er dus op dat we ergens gaan komen! Dat extra geheugen vind ik in principe niet zó enorm interessant. Het is een leuke bijkomstigheid, maar de stabiliteit is voor mij veel belangrijker.

Mocht ik ergens tegenaan lopen, dan horen jullie het.

Groet,
Goswin
Met citaat reageren
  #19  
Oud 27 april 2005, 15:20
Treomorris Treomorris is offline
Lid
Voornaam: Maurice
Model: Palm Tungsten|E
 
Geregistreerd: 21 april 2005
Locatie: Rotterdam
Berichten: 36
Update Europa versus Amerika

Op de United States site van Palmone stan divere Treo's met daarbij behorende downloadable uopgrades. De europeese site heeft voor de treo 650 nog geen upgrade.
Twee vragen?

Waarom gelden die upgrades niet voor onze treo's?

Krijgen wij t.z.t. de Treo 650 Update wel op de Europeese site om te downloaden?
Met citaat reageren
  #20  
Oud 27 april 2005, 15:23
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
SuperSmaus
Voornaam: Jacob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 10 mei 2001
Locatie: Meestal achter mijn computer, soms thuis, soms op kantoor, soms in de auto
Berichten: 1.507
Stuur een bericht via ICQ naar Smaus Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
Omdat de update die op de amerikaanse PalmOne-website staat bedoeld is voor de CDMA-versie van de Treo 650 (Sprint en Verizon). Ook voor de amerikaanse GSM-versie is de update nog niet officieel uit...

Groeten,

Jaap
__________________
HP 300Lx, Palm m100, 3Com IIIxe, Palm IIIc, PalmOne Tungsten T2, PalmOne Treo 650, Fossil WristPDA, Qtek 9100, HTC TyTN, Apple Newton OMP, Sony Clie PEG TH55, PalmOne LifeDrive, Nokia N95 8GB, Nokia E61i, Nokia E72, Nokia N95 8GB, iPhone 3GS, Blackberry Curve, HTC Hero, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy S2, Nexus 7, Nexus 5

Laatst gewijzigd door Smaus; 27 april 2005 om 15:37. Reden: Foutje aangepast. Thx @ Mol
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:25.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023