Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19 mei 2001, 16:34
pawverboort's schermafbeelding
pawverboort pawverboort is offline
Forumbikkel
Voornaam: Peter
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 06 januari 2001
Locatie: Montfoort, Nederland.
Berichten: 125
Hallo,

ik vroeg me af of er ergens op het Internet extra iconen "rondzwerven" die gebruikt kunnen worden met IcoEdit. Ik weet dat het de bedoeling van de makers van IcoEdit is om in de volgende versie databases met extra iconen aan te bieden, maar daar hebben we nu nog niks aan...

Volgens mij is nu de enige manier om extra iconen te verkrijgen om, óf een programma te installeren en daar de iconen van te kopiëren, óf zelf de iconen te maken. Wat handig zou zijn, en wat ik me ook kan voorstellen dat iemand dit al heeft bedacht, is een programma met een aantal verschillende iconen die allemaal door IcoEdit gebruikt kunnen worden. Weet iemand toevallig of zo'n programma bestaat? Of zijn er mensen die hun iconen ergens ter beschikking hebben gesteld?

Alvast bedankt voor de reacties.

PS. Ik weet van het bestaan van Silverscreen af, en dat daar wel iconendatabases voor bestaan, maar hier ben ik van af gestapt.

Peter
Met citaat reageren
  #2  
Oud 19 mei 2001, 18:03
Henk Vrieselaar's schermafbeelding
Henk Vrieselaar Henk Vrieselaar is offline
Forumbikkel
Voornaam: Henk
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Lemmer
Berichten: 984
Is het niet veel leuker zelf je iconen te maken? Alle in je eigen stijl. Werkelijk heerlijk en ook een beetje verslavend om met IcoEdit te spelen. Bovendien kun je ook de naam van het programma wijzigen. Sommige hebben van die nietszeggende namen...
http://www.palmgear.com/software/sho...37&prodID=2059
Met citaat reageren
  #3  
Oud 19 mei 2001, 19:11
pawverboort's schermafbeelding
pawverboort pawverboort is offline
Forumbikkel
Voornaam: Peter
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 06 januari 2001
Locatie: Montfoort, Nederland.
Berichten: 125
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Vrieselaar
Is het niet veel leuker zelf je iconen te maken?
Hmm, ik kan er op dit moment de lol nog niet echt van inzien. Er gaat aardig wat tijd inzitten als je het goed wil doen (is dit het kenmerk van verslaving misschien?), en als het goed gelukt is ben ik blij dat ik er vanaf ben.

Natuurlijk kan ik me voorstellen dat er mensen zijn die het ook echt leuk vinden om nieuwe iconen te maken. Daarom hoopte ik eigenlijk ook dat er mensen waren die het leuk vonden om hun gemaakte iconen te publiceren op Internet, of via een programma'tje oid. Als een soort van: "Kijk mij eens mooie iconen maken". En dan weer een soort van trots halen uit het feit dat anderen zijn/haar iconen gebruiken. Er zijn een hoop vreemde gasten, dus ik hoopte er hier ook eentje van te vinden...

Peter
Met citaat reageren
  #4  
Oud 19 mei 2001, 22:11
Henk Vrieselaar's schermafbeelding
Henk Vrieselaar Henk Vrieselaar is offline
Forumbikkel
Voornaam: Henk
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Lemmer
Berichten: 984
Op http://members.home.nl/dierenarts/palmh heb ik een beeld van mijn Palm. Helemaal geen fancy iconen.
Een beetje aangepast of nieuw: bv. Agenda, BigClock, HandBase, Note, Shopper, TimeComp en WordSmith.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023