Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27 november 2000, 07:31
Dick Dick is offline
Senior lid
Voornaam: Dick
Model: IBM Workpad C3 (860240U)
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Voorburg
Berichten: 53
In antwoord op je vraag, het volgende. Ik ben nu een aantal weken in het bezit van een PPK (opvouwbaar toetsenbord) en na wat problemen met het gebruik van functietoetsen werkt alles nu perfect. Problemen met JOT zorgden elke keer voor fatal errors, na het nodige probeerwerk van mijn kant is het uiteindelijk opgelost.

Ik maak nu steeds verslagen van gesprekken die ik heb, of het nu aantekeningen voor mezelf zijn of echte notulen, en ik ben uitermate tevreden.

Werken in de trein vraagt wat improvisatietalent, maar is goed te doen, de aandacht van je medepassagiers is groot en gratis.

Het vouwmechaniek is ingenieus en werkt. Over de duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen, maar gezien de algehele kwaliteit van het toetsenbord en palmspul in het algemeen denk ik dat het toetsenbord veel gebruikt zal worden.

Kortom, een van essential palm tools die je als palm gebruiker wel moet hebben.


Dick
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 november 2000, 16:29
Guy Sie
Guest
 
Berichten: n/a
M'n vader gebruikt zijn opvouwkeyboard met z'n PalmV voor het maken van notulen en aantekening tijdens vergaderingen en symposia enzo. Vind het zelf teveel moeite; voor de aantekeningen die ik maak (TU-studie, dus veel schematjes enzo) is een gewone multomap en een pen makkelijker
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:50.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023