Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Zire en Z22

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24 november 2005, 19:13
bluppie_guppie
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy palm zire 71 "Could not establish connection...."

ik heb een zire 71 en nu wil ik mijn fotos op de computer zetten maar dat lukt niet
dus ben ik naar een oplossing gaan zoeken en kwam ik het volgende tegen:

_______________________________________________________________________
Een hele algemene foutmelding, dus even wat algemene tips:
  1. Heb je de installatieCD al in je computer gedaan, en opgestart? Mocht je geen installatieCD hebben, ga naar punt e. en download eerst de gratis Palm Desktop software met hotsync ingebouwd.
  2. Gebruik je WindowsXP of Windows 2000 en ben je als administrator / beheerder ingelogd?
  3. Zie je rechtsonder op je desktop computer in de system tray een -icoontje staan? Klik er op met de rechtermuisknop: Local USB moet aangevinkt staan.
  4. Steek de USB kabel niet aan de voorkant van je computer erin, maar kies een USB poort aan de achterkant. Dat zijn vaak originele poorten, en geen hub-poorten.
  5. Ga naar [SIZE=2]http://www.palm.com[/SIZE] >> Support >> ... en kies daar je type handheld. Download alle updates die er te krijgen zijn voor jouw handheld. Met name de nieuwste "Palm Desktop" software die je voor je handheld kunt downloaden is van belang bij het synchroniseren.
  6. Nog niet opgelost? Stel een vraag op het forum en vermeld dat je bovenstaande tips al hebt geprobeerd. Vermeld zoveel mogelijk additionele informatie bij je vraag.
______________________________________________________________________

ik heb al het boven staande gedaan maar het lukt nog steeds niet
nu hoop ik dat iemand me verder kan helpen

de reden dat ik de foto's op de computer wil zetten is als ik mijn navigatie op start zeg hij dat die er niet genoeg geheugen voor heeft los ik dit wel op door mijn foto's er af te halen??

alvast heel erg bedankt

m.v.g anita
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023