Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25 januari 2006, 15:43
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Volume booster

Ha,

Weet iemand toevallig een programma om het volume van de ingebouwde speaker van een pda te overboosten?
Ik gebruik nu tijdelijk een NX70V, en die speaker is echt een paar slagen slechter dan die van m'n iQue, deels veroorzaakt doordat de speaker van de NX70V achterop de pda zit. Nu is het de bedoeling dat m'n pda me helpt wakker te worden, en dan mag de NX70V speaker best wat meer herrie maken dan standaard het geval is .

Dus iemand tips voor een simpel freeware programma?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 25 januari 2006, 16:27
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
De methode die ik hiervan altijd gebruik is de pda 'op z'n buik' wegleggen, met het scherm naar beneden dus. Dat helpt al een hoop.

Anders kan je misschien een extra hard alarmgeluid nemen, wellicht dat dat helpt. Software die zoiets doet ken ik niet...
Met citaat reageren
  #3  
Oud 17 maart 2007, 09:26
gassie
Guest
 
Berichten: n/a
Question Zelfde

ik heb ook zo'n programmatje nodig, alleen zit ik met een ander probleem ik heb een speaker aan mijn palm gekoppeld maar daar moet eigelijk wat meer geluid uit komen.ik kan niet zomaar ergens een versterker vandaan toveren dus wil ik dat het liefst met een proggie doen.ik ben mij ervan bewust dat hoe harder je het volume zet hoe eerder je batterij leeg is.alvast bedankt
Met citaat reageren
  #4  
Oud 17 maart 2007, 10:03
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
gassie, je wilt een programma op je palm om het geluid van een versterker te boosten?
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #5  
Oud 18 maart 2007, 12:41
gassie
Guest
 
Berichten: n/a
Wink Volume

Nee ik heb dus geen versterker en dat ga ik ook niet kopen.

ik heb een headphone-plug draad aan de ene kant gestrip en aan de andere kant zit het stekkertje in mijn palm.

ik gebruik het programma tcmp om mijn muziek af te spelen.
daar zit een functie voorversterking op maar als ik dat hoger zet dan word de kwaliteit van de muziek heel slecht dus zoek ik een programma die het versterkt zonder al te veel kwaliteits verlies.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 18 maart 2007, 15:58
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Je kan eens kijken naar AeroPlayer of PocketTunes. Ik denk echter dat er niet heel veel meer uit te halen zal zijn als is het maar omdat de componenten van je Palm geen (relatief) extreme vermogens aankunnen.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 24 maart 2007, 10:01
gassie
Guest
 
Berichten: n/a
Ja je hebt gelijk de palm is naatuurlijk niet zomaar gelimiteerd.anders zou je hem kapot maken.Bedankt.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023