Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 17 maart 2006, 10:03
Speijk Speijk is offline
Senior lid
Voornaam: Rob
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 13 april 2005
Locatie: Houten
Berichten: 76
Stuur een bericht via ICQ naar Speijk Stuur een bericht via MSN naar Speijk
Ik ben erg tevreden over mijn proporta flip-case. Fraai leer en goed beschermd met die aluminium plaat in de flap. Ik kan ook nog 2 sd kaartjes kwijt in de flap.

Waar ik minder tevreden over ben is het ophangmechanisme. De beltclip werkt goed, maar het opgeschroefde knopje op de case brak na de 1e de beste poging af. Gelukkig kon ik die eenvoudig vervangen door een moertje met een paltte kop. Deze constructie is bovendien veel steviger
Met citaat reageren
  #22  
Oud 17 maart 2006, 12:48
FernandoAlonsoModelc FernandoAlonsoModelc is offline
Lid
Voornaam: Rob
Model: Palm Zire71
 
Geregistreerd: 04 februari 2006
Locatie: Swalmen
Berichten: 28
Stuur een bericht via MSN naar FernandoAlonsoModelc
Citaat:
Maar als ik de link heb check ik continue waar die momenteel is. Zeer irritant
!!

heb jij f geluk dat track&trace een paar uur achter loopt

Ik heb overigens een DELUXE case voor mijn Palm Zire 71. Gekocht op eBay in Amerika, nieuw voor 12 euro incl verzendkosten en ben er na een maand nog steeds tevreden over.
__________________
Met citaat reageren
  #23  
Oud 17 maart 2006, 13:43
De.Frons De.Frons is offline
Lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 16 februari 2006
Berichten: 10
Zelf heb ik een standaard-palm-sidecase voor de treo650, en deze bevalt me prima. Het enige minpunt is dat er geen echte riemclip aanzit, zo een waar je je riem doorheen kunt halen.
Met citaat reageren
  #24  
Oud 18 maart 2006, 18:19
jrutjes's schermafbeelding
jrutjes jrutjes is offline
PalmPunk
Voornaam: Jasper
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 juli 2004
Locatie: Zwollywood
Berichten: 132
Stuur een bericht via MSN naar jrutjes
Nou onderhand heb ik een Proporta Magnesium hardcase, ik ben er zeer tevreden mee maar de mensen die overwegen hem te kopen moeten ook eens overwegen of ze wel de versie willen met de SD card slots. De case wordt hierdoor een stuk dikker en ik vind het niet echt gebruiksvriendelijk. Je moet de kaartjes er met een hamer inrammen en je hebt een combinatie tang nodig om ze er uit te halen. Dit komt omdat er een plastic slede in is geplakt die heel nauw sluit.
Het hele gebeuren ging zo strak dat de lijm losliet en het SD kaart houdertje nu in mijn buro ligt. Ik denk niet dat ik hier een garantie kwestie van ga maken een druppie seconden lijn moet het probleem wel oplossen, wel maak ik de "blokkeer palletjes" van de SD houder iets kleiner.
__________________
It's not the fall that kills you, it's the sudden stop at the end -=Douglas Adams=-
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:58.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023