Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #81  
Oud 14 november 2002, 06:33
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Tja... voor iedereen persoonlijk, Patrickl houdt er dus niet van, Roel zweert erbij, dat weet ik. hoe jij er over denkt, dat moet je zelf uitvinden, maar ik zou het zeker proberen! Verwacht trouwens van zo'n universeel tasje niet veel bijzonders, omdat hij dus universeel moet zijn, is de kans groot dat bepaalde knoppen (bijvoorbeeld de Jogdial) niet goed bereikbaar zijn, en ze zijn vaak groter dan nodig! als je daarmee kan leven, prima, wil je de knoppen goed kunnen gebruiken, en moet het hoesje niet teveel ruimte innemen, dan zou ik voor een origineel kiezen...
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
  #82  
Oud 14 november 2002, 06:46
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Overigens, om nog even op die screenprotector terg te komen, lees deze review maar eens:

http://palmclub.nl/reviews/accessoires/lumitector/

Is misschien dan wel wat voor je!
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
  #83  
Oud 14 november 2002, 21:25
degged degged is offline
Senior lid
Model: Overig
 
Geregistreerd: 10 november 2002
Locatie: leiden
Berichten: 56
ik heb dus vandaag even naar die sony gekeken. er lag een open in de winkel die defect was. het scherm heeft lijkt het standaard al een bescherm hoesje erop. of ligt dit aan mij?? misschien had de klant die erop gedaan.

wees niet bang. ik kon niets in de palm zien want hij kan niet aan. vandaar dat ik even kon kijken. dit zeg ik in verband met het feit dat mensen anders gaan denken dat wij in hun spullen kijken in de winkel en dat is niet het geval
Met citaat reageren
  #84  
Oud 15 november 2002, 00:16
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Er zit standaard dus zo'n flip-top klepje op. Dat blauwige ding dat je in de reviews zit hoort er standaard bij. Als er iets anders op zit dan heeft iemand dat er zelf bijgekocht.
Met citaat reageren
  #85  
Oud 15 november 2002, 18:40
degged degged is offline
Senior lid
Model: Overig
 
Geregistreerd: 10 november 2002
Locatie: leiden
Berichten: 56
ik denk dat ik er een beetje uit ben en voor de sony sl-30 ga. als er nog iemand is die mij ergens speciaals op wil wijzen hoor ik het graag.

bedankt voor de reacties allemaal. ik ben erg geholpen. nu maar kijken of ik er morgen nog achter sta op het moment dat ik af ga rekenen
Met citaat reageren
  #86  
Oud 15 november 2002, 19:22
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Lees dit eerst nog even:
http://www.palmclub.nl/forums/showth...&threadid=8635
Met citaat reageren
  #87  
Oud 15 november 2002, 19:29
degged degged is offline
Senior lid
Model: Overig
 
Geregistreerd: 10 november 2002
Locatie: leiden
Berichten: 56
ik heb even gekeken, maar als dat het enige probleem is dan valt het juist onwijs mee. meestal zijn dit soort producten vol van bugs. meestal kleine en op zich vind ik dit niet zo heel erg. hooguit jammer. denk nog steeds dat ik voor die sony ga. wel bedankt voor de verwijzing.
Met citaat reageren
  #88  
Oud 15 november 2002, 21:56
Murena's schermafbeelding
Murena Murena is offline
Fan van de Palmclub
Model: Palm Zire72
 
Geregistreerd: 06 november 2002
Locatie: Torenstad
Berichten: 276
degged, ik heb je zoek- en twijfeltocht op deze thread gevolgd. Ik ben pas nieuw als PDA gebruiker en ook op dit forum. De saamhorigheid is groots! Maar zoals een collega van mij altijd zegt: Kiezen is moeilijk (gevleugelde spreuk op mijn werk).
Maar je eindkeuze is goed. Ik heb zelf ook gekozen voor kleur (anders heb je over een maand spijt) en Sony heeft gewoon mooie spullen en de SJ30 is gewoon lekker handzaam en de high resolution is briljant. Ik heb plaatjes en foto's op mijn sj 30 staan en ik kijk steeds weer mijn ogen uit
Met citaat reageren
  #89  
Oud 15 november 2002, 22:01
degged degged is offline
Senior lid
Model: Overig
 
Geregistreerd: 10 november 2002
Locatie: leiden
Berichten: 56
dat is goed om te horen. ik ben er nog niet helemaal uit, maar wel voor 90 %. ik heb weleens van die buien dat ik besluit het niet te doen, maar heb net weer even een database op mijn palm III proberen te zetten, maar had geen ruimte. e-book lezen nog nooit gedaan vanwege palmIII en van foto's weet ik nog helemaal niets (palmIII) wat mij betreft denk ik dat het een apparaatje is dat zal gaan bevallen. alleen nog een goede bescherming vinden. heb jij er een bescherming voor? zo ja, welke en zo nee. raakt dit ding snel beschadigt??
Met citaat reageren
  #90  
Oud 15 november 2002, 22:26
Murena's schermafbeelding
Murena Murena is offline
Fan van de Palmclub
Model: Palm Zire72
 
Geregistreerd: 06 november 2002
Locatie: Torenstad
Berichten: 276
Ik heb een leren fliptop case bij sena cases gekocht, maar heb 'm nog niet binnen. Ik heb daar al wat over gezegd op een andere thread (ik weet niet hoe ik die moet linken; iemand een tip?)

Maar ik heb me gek gesurfd om een goeie case te vinden, die je overigens wel nodig hebt vind ik want als ik mijn sj 30 nu laat vallen, met alleen die standaard flip..... De flip top case van sony de CA 31 B geloof ik is niet te krijgen in Europa. En die van Sena ziet er heel mooi uit. Zo'n agendamodel lijkt mij helemaal niets.
Met citaat reageren
  #91  
Oud 15 november 2002, 22:50
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Ik ben in ieder geval blij dat je er zo een stuk wijzer door bent geworden, en ik hoop dat je veel plezier zal hebben met je aankoop!

Hou je ons op de hoogte hier van je vragen, opmerkingen en aanmerkingen?

Veel plezier ermee!
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
  #92  
Oud 15 november 2002, 23:29
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Murena
Ik heb een leren fliptop case bij sena cases gekocht, maar heb 'm nog niet binnen. Ik heb daar al wat over gezegd op een andere thread (ik weet niet hoe ik die moet linken; iemand een tip?)
Even in een ander venster de forums openen, via het zoekscherm op 'Sena' zoeken en vervolgens rechtermuisknop > copy shortcut en dan plakken in de andere thread. Je kunt ook een specifieke post kopieren door rechtsboven in de posting hetzelfde als hierboven te doen, maar dan voor de link met het nummertje. Zie ook hier voor meer uitleg: http://www.palmclub.nl/forums/showth...&threadid=4596

Deze thread bedoelde je overigens: http://www.palmclub.nl/forums/showth...highlight=sena

- jp
Met citaat reageren
  #93  
Oud 16 november 2002, 17:36
degged degged is offline
Senior lid
Model: Overig
 
Geregistreerd: 10 november 2002
Locatie: leiden
Berichten: 56
even een mededeling: IK HEB HEM. de sony sj-30 wel te verstaan. ben hem nu aan het opladen. heb wel even snel gekeken naar het scherm toen er een beetje stroom in zat en ik moet zeggen. wat ongelofelijk mooi. denk alleen wel dat ik er snel een beschermhoesje voor moet hebben. schermpje lijkt trouwens wel een bescherming te hebben of is het scherm altijd met een zachte bovenlaag??

voor de rest. als iemand nog leuke software of tips heeft voor de clie laat het me even weten. ik heb nu ruimte zat.

nogmaals bedankt voor alle tips. zonder die tips had ik hem nog lang niet gehad.
Met citaat reageren
  #94  
Oud 16 november 2002, 17:52
Murena's schermafbeelding
Murena Murena is offline
Fan van de Palmclub
Model: Palm Zire72
 
Geregistreerd: 06 november 2002
Locatie: Torenstad
Berichten: 276
Gefeliciteerd! Voor software kan ik Agendus aanbevelen (zie ook hier http://www.palmclub.nl/forums/showth...&threadid=8621 op het forum. Staat overigens als trial op je installatiecd. (onder een iets andere naam) En verder zijn er ook links op het net naar leuke HiRes progs voor je Clie maar die sites/links heb ik ff niet bij de hand.

Zal wel een laterje worden vanavond
Met citaat reageren
  #95  
Oud 16 november 2002, 17:55
degged degged is offline
Senior lid
Model: Overig
 
Geregistreerd: 10 november 2002
Locatie: leiden
Berichten: 56
ik ben nu al druk in de weer. ben ook bang dat het een latertje gaat worden, maar dat vind ik alleen maar leuk. bedankt voor de tip

ps. kan iemand mij vertellen of je in de standaard agenda functie afspraken in kleur kan zetten en zo ja hoe??

Laatst gewijzigd door degged; 16 november 2002 om 18:14.
Met citaat reageren
  #96  
Oud 16 november 2002, 21:56
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Citaat:
ps. kan iemand mij vertellen of je in de standaard agenda functie afspraken in kleur kan zetten en zo ja hoe??
Dit kan helaas niet, hiervoor zou je uit moeten wijken naar een programma als Datebk of Agendus.
Met citaat reageren
  #97  
Oud 16 november 2002, 22:11
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Pas je je profiel nog even aan?

En gefeliciteerd!

- jp
Met citaat reageren
  #98  
Oud 16 november 2002, 23:11
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Ha, gefeliciteerd!

Leuke programma's zijn:
Kinoma
YiShow
Billiards
Agendus

Je kunt ook het best even kijken op de Top 10 hier op de palmclub site en op PalmGear en dan bovenaan de Gear's choice, essentials en Top Fifty even doorlopen.
Met citaat reageren
  #99  
Oud 17 november 2002, 17:27
degged degged is offline
Senior lid
Model: Overig
 
Geregistreerd: 10 november 2002
Locatie: leiden
Berichten: 56
een dagje verder en helemaal blij is degged.!!!!

ik heb nu datebk5 erop zitten en dat is ook al een hele verbetering ten opzichte van de standaard agenda. ook is avantgo erg handig. en de channels die op deze site staan natuurlijk.

zoek alleen nog een goed (gratis)planetenprogramma. of meerdere. voor de rest al erg tevreden met het apparaat. zeker geen spijt tot nu toe.

zit af en toe lekker te biljarten enzo. erg grappig allemaal.
Met citaat reageren
  #100  
Oud 17 november 2002, 17:35
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
is planetarium niet gratis dan?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023