Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 10 augustus 2001, 23:14
rjsomeone
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb ergens gelezen (geldersch dagblad??, kan dat??) dat er voor de Nize software al updates te krijgen waren bij info@nize.com zoals een telefoonketting en een cijferlijst. Ik heb ze al een email gestuurd, maar nog niks terug gekregen. Weet iemand hier iets meer van?
Met citaat reageren
  #22  
Oud 11 augustus 2001, 12:37
Ivos's schermafbeelding
Ivos Ivos is offline
Vriend van de Palmclub
Voornaam: Ivo
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 28 november 2000
Locatie: Harreveld
Berichten: 819
Ja zeker,

Het klopt, op de cdhoes staat ook dat je updates kunt opvragen, maar die zijn er nog niet.
Binnenkort, ze zeiden tegen mij voor het volgende schooljaar, zal er een nieuwere versie uitkomen, waarin je ook je cijfers kunt bijhouden etc.
Ook zijn ze nog bezig met een site.
Hopelijk heb je zo voldoende info.

Mzzl!

Ivo
Met citaat reageren
  #23  
Oud 24 augustus 2001, 23:01
rjsomeone
Guest
 
Berichten: n/a
Nog 1 ding, als ik nu 't programma koop, krijg ik dan wel de cijferlijst update later voor niks?
Met citaat reageren
  #24  
Oud 25 augustus 2001, 09:31
Ivos's schermafbeelding
Ivos Ivos is offline
Vriend van de Palmclub
Voornaam: Ivo
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 28 november 2000
Locatie: Harreveld
Berichten: 819
....

Nou,

ik dacht het van wel, maar weet het niet zeker.
Ik zou voor de zekerheid even mailen naar info@nize.com
Met citaat reageren
  #25  
Oud 25 augustus 2001, 10:03
rjsomeone
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb ze net gemaild, maar ik heb al eerder een mail gestuurd (iets van 4 weken terug) en nog geen antwoord gekregen..
Met citaat reageren
  #26  
Oud 28 augustus 2001, 09:07
rjsomeone
Guest
 
Berichten: n/a
Ik - Als ik nu de nize software koop, kan ik dan later wel alle updates zoals een cijferlijst voor niks downloaden?

Ed van nize - De nize cd-rom koop je als op zichzelfstaand product. Het is dus geen abonnement oid. De nieuwe versies zijn niet gratis te verkrijgen. De ontwikkeling ervan kost veel geld.

We weten nog niet precies wanneer de nieuwe versie uitkomt, maar medio september komt wel onze site www.nize.com waar je de laatste stand van zaken kan lezen.

Ik - dat begrijp ik, maar er stond in een krant (het geldersch dagblad?) dat via
info@nize.com updates zoals een cijferlijst te verkrijgen waren. Ik heb niet
zo veel aan het product zonder cijferlijst, want een agenda zit ook
standaard wel op m'n palm. Ik had dus gehoopt dat die cijferlijst er als een
update bij te downloaden was, dat maakt namelijk ook uit of ik 't product nu
koop of niet.

Ed van nize - Vervelend dat de krant niet helemaal juiste informatie heeft verstrekt.

De cijfers zitten er helaas nog niet in. Het is wel de eerste functie die in de nieuwe versie erbij komt, wanneer weten we dus nog niet.

Kortom: Niet dus
Met citaat reageren
  #27  
Oud 12 december 2001, 22:09
Oxigun
Guest
 
Berichten: n/a
Nize

Het is heel lastig om goede software te vonden om voor school te gebruiken. Ik heb gisteren Nize schoolsoftware besteld via pdashop.nl
ik had op een andere site (palm boulevard) gekeken naar reacties van mensen die net een palm hadden gekocht. ik kwam een nederlander tegen die zei een handige agenda te hebben. hij had nize.. zelf kon ie de url niet meer vinden en na veel (dagen) zoeken ben ik de review gestuit en uiteindelijkt toch maar besteld....

dan lees ik nu op eens dat je je punten niet kutn bijhouden. ik wil die update dus zeker wel me puhnten zijn nu nog makkelijk ik heb alle studiepunten dus whatever... Toch wil ik alles wat een gewone agenda kan

BTW. ik heb Weekview gevonden, dat is een shell voor datebook. Je hebt dan een weekoverzicht net als een parieren agenda. zeer overzichtelijk, het is shareware maar door een vreemde bug stond bij mij ineens een reg# code ingevuld. ik drukte enter en registratie voltooid... ik snap het zelf ook niet. vanochtend heb ik me palm helemaal gereset omdat er steeds vreemde bugs kreeg door een klote hack. alleen weekview wil niet meer registreren... ook niet met de code die ik heb opgeschreven....
Met citaat reageren
  #28  
Oud 15 december 2001, 03:30
Guy Sie
Guest
 
Berichten: n/a
Tjah, ik vind het persoonlijk nog steeds onnodig om Nize of een ander 'alles omvangend' programma te gebruiken om m'n schoolwerk in te delen.

Datebk3 doet m'n rooster en overige afspraken
ThinkDB2 doet m'n cijfers
ToDo list handelt m'n huiswerk af (met aparte categorie: Huiswerk)

etc.
Met citaat reageren
  #29  
Oud 15 december 2001, 09:01
jord's schermafbeelding
jord jord is offline
Senior lid
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 10 december 2001
Locatie: Delft
Berichten: 80
Arrow

Oke, der zijn genoeg programma'tjes om je studie mee te plannen, en sommige hebben ook een ingebouwde cijferlijst en zelfs studiepunten. Grote maar is echter dat al deze programma's gemaakt zijn voor het amerikaanse schoolsysteem. Hun test uitslagen zijn die van het abc soort en de studiepunten worden berekend volgens agp. Weet iemand of er een nederlandse versie ergens te vinden is. Hoeft geen shareware te zijn, moet anders toch een agenda kopen
Met citaat reageren
  #30  
Oud 15 december 2001, 12:08
Guy Sie
Guest
 
Berichten: n/a
Waarom een specifiek programma voor bakken? Gebruik gewoon het eerste de beste database systeem dat je fijn vind
Met citaat reageren
  #31  
Oud 15 december 2001, 12:35
Oxigun
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up agenda

Ik heb nize schoolsoftware hiervoor dus besteld. het is nog niet aangekomen dus ik kan niet vertellen wat ik ervan vind. maar het werd mij aangeraden en ik heb na dagen zoeken eindelijk wat gevonden, namelijk een review op deze site en daar waren ze ook erg lovend.
Dus ik heb het maar gekocht, het is maar f25,- en dan heb je het hele pakket inclusief software voor de pc.
Ik post nog wel een keer zodra ik de software zelf heb uitgeprobeerd.

Palm rules!
Met citaat reageren
  #32  
Oud 15 december 2001, 14:22
Joeyke
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guy Sie
Waarom een specifiek programma voor bakken? Gebruik gewoon het eerste de beste database systeem dat je fijn vind
Ik gebruik MobileDB voor mijn rooster en Cijfers, voor mijn Huiswerk opgaven gebruik ik DateBk 4
Met citaat reageren
  #33  
Oud 15 december 2001, 19:33
jord's schermafbeelding
jord jord is offline
Senior lid
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 10 december 2001
Locatie: Delft
Berichten: 80
nize

Dus als ik het goed begrijp zou ik voor nize moeten gaan, en dan nog beter is het als ik wacht of ze ooit die versie met cijferlijst uitbrengen. oke.
Met citaat reageren
  #34  
Oud 15 december 2001, 22:58
Oxigun
Guest
 
Berichten: n/a
Ik denk het wel. Ik heb nize gekocht en las pas daarna dit forum =\
Anders had ik ook wel even gewacht. Medio september komt de site die er nu nog steeds niet is. info@nize.nl is ook al waardeloos omdat ze toch niet antwoorden... (Bij mij)
Ik heb de software nota bene al gekocht! Ik wil wel die cijferlijst
Op dit moment zou ik voor de software gaan maar de support is gewoon klote. En ik heb de software nog niet, ik denk pas dinsdag of woensdag.
Bovendien las ik op deze site in de review dat er gratis updates te krijgen zijn. Zou ik me gelijk kunnen krijgen als ik dat uitbuit?

Hier het mailtje waar ik nog geen antwoord op heb gehad.. Dit is toch netjes. Als het gelezen is tenminste.

-------------------------------------------

LS;

Deze text haalde ik vandaag van een forum.

Ik - Als ik nu de nize software koop, kan ik dan later wel alle updates zoals een cijferlijst voor niks downloaden?

Ed van nize - De nize cd-rom koop je als op zichzelfstaand product. Het is dus geen abonnement oid. De nieuwe versies zijn niet gratis te verkrijgen. De ontwikkeling ervan kost veel geld.

We weten nog niet precies wanneer de nieuwe versie uitkomt, maar medio september komt wel onze site www.nize.com waar je de laatste stand van zaken kan lezen.

Ik - dat begrijp ik, maar er stond in een krant (het geldersch dagblad?) dat via
info@nize.com updates zoals een cijferlijst te verkrijgen waren. Ik heb niet
zo veel aan het product zonder cijferlijst, want een agenda zit ook
standaard wel op m'n palm. Ik had dus gehoopt dat die cijferlijst er als een
update bij te downloaden was, dat maakt namelijk ook uit of ik 't product nu
koop of niet.

Ed van nize - Vervelend dat de krant niet helemaal juiste informatie heeft verstrekt.

De cijfers zitten er helaas nog niet in. Het is wel de eerste functie die in de nieuwe versie erbij komt, wanneer weten we dus nog niet.

Kortom: Niet dus

Gisteren heb ik Nize schoolsoftware besteld via pdashop.nl en nu weet ik dus niet welke versie ik krijg. Die post was de laatste in dat forum op 28 augustus. Er staat ook dat nieuwere versies niet gratis zijn... Maar ik wil ZEKER een cijferlijst om maar eens een voorbeeld te noemen. hoe zit het hiermee? Ik wil die nieuwe versies natuurlijk wel omdat ik voor de software betaald heb en me anders eigenlijk goed 'genaaid' voel. Je betaald immers niet voor niets.

Ik wilde op de site www.nize.com kijken maar die doet het nu/hier niet. Ik verwacht trouwens de software morgen (donderdag 12-12) of overmorgen (vrijdag 13-12) in de bus..
Met citaat reageren
  #35  
Oud 19 december 2001, 14:43
Oxigun
Guest
 
Berichten: n/a
Goed nieuws! Ik heb de software eindelijk binnen en achterop staat letterlijk.
"Voor de laatste gratis updates; mail naar info@nize.com
Cijferlijsten, telefoonpiramides, schoolverjaardscalender, laatste nieuws.
Binnenkort: Online versie."

Er zijn dus wel gratis updates te krijgen. Ik heb de software nu 5min en lege batterijen maar het bevalt nu al goed. De installatie waar comentaar op was in het review valt mee. CD erin en alleen maar op OK drukken was voldoende hier.

Dan menu Hotsync -> installeer op handheld.
dan hotsyncen. dat is alles.

(Op het kartonnendoosje waar de cd in zit staat versie 1.0 en op de slpashscreen van het programma staat v1.1)
Met citaat reageren
  #36  
Oud 19 december 2001, 15:01
Joeyke
Guest
 
Berichten: n/a
Ik vraag me af waar de site blijft...
Met citaat reageren
  #37  
Oud 19 december 2001, 19:54
Oxigun
Guest
 
Berichten: n/a
Ja dat is vreemd. De email doet het ook nog niet. Je krijgt geen email terug, geeneens een error of returned mail.

die updates zullen ook wel op zich laten wachten aan de reactiesnelheid te zien =\

btw; alleen op het desktop deel van nize staat v1.1 en op de software op de palm zelf staat v1.0 en op het hoesje staat ook v1.0
Met citaat reageren
  #38  
Oud 19 december 2001, 19:59
Ivos's schermafbeelding
Ivos Ivos is offline
Vriend van de Palmclub
Voornaam: Ivo
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 28 november 2000
Locatie: Harreveld
Berichten: 819
Tja, kheb ze vandaag ook nog maar weer eens gemaild of je alsjeblieft terug willen mailen.
De 4e mail al ofzo.
Kheb er ooit 1 terug gehad. Daar stond wel in dat ze het een aardige review vonden, de site in september zou komen etc etc.
Hier is dus nog niks van waar.
Ze ontvangen de mails dus wel, maar mailen alleen niet terug.
Dus tja, wat kan ik er dan nog aan doen??

Als ik mail van hun heb, horen jullie het wel
Met citaat reageren
  #39  
Oud 20 december 2001, 16:04
Oxigun
Guest
 
Berichten: n/a
Geld voor mij ook hoor.
Maar de sfotware op zich is best goed hoor. Ik ben er wel tevreden over


Maar dan nog een slechte support en support is o zo belangrijk!
Met citaat reageren
  #40  
Oud 20 december 2001, 20:22
Ivos's schermafbeelding
Ivos Ivos is offline
Vriend van de Palmclub
Voornaam: Ivo
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 28 november 2000
Locatie: Harreveld
Berichten: 819
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oxigun
Geld voor mij ook hoor.
Maar de sfotware op zich is best goed hoor. Ik ben er wel tevreden over


Ik ook! alleen de installatie ging bij mij een beetje lastig.
En van de support, tja, ik vind het ook niks, maarja, niks aan te doen...
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:37.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023