Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Bekijk resultaten enquête: Ga je je Treo 650 upgraden naar een Treo 680?
Ja, absoluut 9 20,00%
Misschien, ik kijk het nog even aan 16 35,56%
Nee, mijn huidige Treo 650 is nog goed genoeg 20 44,44%
Aantal stemmers: 45. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 18 oktober 2006, 19:58
handana
Guest
 
Berichten: n/a
Ik moet zeggen dat ik best wel enigzins teleurgesteld ben in de verbeteringen van de 680 t.o.v. de 650. Ik ben een echte Treo fan en moet er niet aan denken dat ik zonder zou moeten, maar had gehoopt dat een nieuw model aanzienlijk dunner zou zijn. Dat de antenne nu ontbreekt is wel een hele verbetering, maar wat mij betreft was dit maar een deel van de minimale vereisten om te upgraden.
Met citaat reageren
  #22  
Oud 19 oktober 2006, 13:40
Malo Hautus Malo Hautus is offline
Junior lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 02 maart 2004
Berichten: 7
Even wachten

In de eerste plaats moeten we nog zien wat hij gaat kosten, en of er deals komen met bijv. KPN (of moet ik nu TNT schrijven?) Verder zijn er vaak kinderziektes met nieuwe modellen. Als je dus nog een goed werkende 650 hebt moet je niet te snel zijn.

Maar ik vind een geheugen van 64 MB toch erg aantrekkelijk, en die antenne zit ook altijd in de weg.

We zullen zien.
Met citaat reageren
  #23  
Oud 19 oktober 2006, 14:36
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Malo Hautus
In de eerste plaats moeten we nog zien wat hij gaat kosten, en of er deals komen met bijv. KPN (of moet ik nu TNT schrijven?) Verder zijn er vaak kinderziektes met nieuwe modellen. Als je dus nog een goed werkende 650 hebt moet je niet te snel zijn.

Maar ik vind een geheugen van 64 MB toch erg aantrekkelijk, en die antenne zit ook altijd in de weg.

We zullen zien.
TNT is de opvolger van TPG, daar heeft KPN al jááren niks meer mee te maken

Ten tweede vraag ik me af of er veel kinderziektes in zullen zitten, het is in feite een doorontwikkeling van de 650 en niet een geheel nieuw model. Ook het OS is niet veel anders, de wijziging in het buildnummer geeft aan dat het hoogstens kleine detailwijzigingen zijn.

en als laatste, de prijs is toch al wel redelijk bekend hoor, Jean-Paul noemde hem al in dit topic, reken op 400 ~ 450 euro, zonder abonnement inclusief BTW.

Wat voor mij een overweging is om het straks wel of niet te gaan doen is of ik mijn huidige randapparatuur als autocradle, bureaucradle en hoesje kan blijven gebruiken. Tuurlijk, de connector is hetzelfde, maar dat wil niet zeggen dat het allemaal vlekkeloos gaat passen. En dáár heb ik nog niks over gezien of gelezen.

Ik hoop dat dat dus meegenomen gaat worden in de review tzt. (hint )
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
  #24  
Oud 19 oktober 2006, 16:08
Theodoor Theodoor is offline
Lid
Voornaam: Mathé
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 22 maart 2005
Berichten: 34
Denk niet dat ik het kan laten om m'n 650 toch "in te ruilen" voor een 680.
Niet alleen de ontbrekende antenne en het extra geheugen zijn belangrijk: Ook de dubbele Bluetooth verbinding is reuzehandig; Het komt me te vaak voor dat ik met TomTom in een lastige verkeerssituatie zit en de "bestemming" me belt met de vraag...."waar ben je...." en ik op dat moment het antwoord op die vraag niet meer kan geven...
Met citaat reageren
  #25  
Oud 19 oktober 2006, 16:50
hbest1982 hbest1982 is offline
Forumbikkel
Voornaam: Herman
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 02 april 2004
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 126
even off-topic: is de connector van 650 en 680 hetzelfde als de Tungsten C?
__________________
sixhundredandeightie
Met citaat reageren
  #26  
Oud 19 oktober 2006, 16:51
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hbest1982
even off-topic: is de connector van 650 en 680 hetzelfde als de Tungsten C?

Neen. Wel hetzelfde als die van bijv. een T|X.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #27  
Oud 19 oktober 2006, 19:15
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GJHartog
Wat voor mij een overweging is om het straks wel of niet te gaan doen is of ik mijn huidige randapparatuur als autocradle, bureaucradle en hoesje kan blijven gebruiken. Tuurlijk, de connector is hetzelfde, maar dat wil niet zeggen dat het allemaal vlekkeloos gaat passen. En dáár heb ik nog niks over gezien of gelezen.
De bureaucradle gaat 100% zeker passen, want de 750v past daar ook in en kan er gewoon mee synchroniseren. Als je de originele cradle hebt dan zal je alleen niets meer hebben aan het batterijlaadcompartiment denk ik. De autocradle durf ik geen uitspraken over te doen, want ik ben even kwijt welk model je ook alweer hebt. Treo 650-hoesjes zijn denk ik te ruim voor de 680.
Met citaat reageren
  #28  
Oud 20 oktober 2006, 07:26
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jean-paul
De bureaucradle gaat 100% zeker passen, want de 750v past daar ook in en kan er gewoon mee synchroniseren. Als je de originele cradle hebt dan zal je alleen niets meer hebben aan het batterijlaadcompartiment denk ik. De autocradle durf ik geen uitspraken over te doen, want ik ben even kwijt welk model je ook alweer hebt. Treo 650-hoesjes zijn denk ik te ruim voor de 680.
Ok, dat klinkt goed! Als de bureaucradle gaat passen, dan zal mijn autocradle ook wel passen denk ik. Ik heb namelijk de cradle van Carcomm

Batterijcompartiment gebruikte ik toch niet zo heel veel, dus denk niet dat ik daar verdrietig van zal worden
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
  #29  
Oud 07 november 2006, 17:55
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254
Omdat Treonauts denkt dat er wel een aantal Treo 650 eigenaren hun Treo zullen inruilen voor de nieuwe Treo 680, besteden ze aandacht aan het voorkomen dat je gegevens en privacy ten deel vallen aan de koper van je oude Treo.
Simpelweg een harde reset doen is onvoldoende. Je moet de Zero out reset doen, wil je echt alles helemaal gewist hebben.
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023