Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Overige licentienemers - Sony CLIE, Garmin iQUE, Fossil, etc.

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24 september 2003, 23:29
Fumasu
Guest
 
Berichten: n/a
Ruis bij Audio Player op SJ33

Hoi allemaal, een newbie hier XD

Eindelijk een SJ33 gehaald nu de prijs redelijk is geworden (was het al van plan sinds dat ze begin dit jaar uitkwamen) en heb dr gelijk al problemen mee (gevolg van teveel geluk in mijn sociale leven waarschijnlijk :P)

Ik heb namelijk last van een bijzonder irritante ruis in het rechter kanaal bij mp3 weergave in AudioPlayer. Het is niet echt hard maar bij rustige of klassieke nummers zeer goed te horen en behoorlijk irritant. Het vreemde is dat hij verdwijnt zodra de Clie na moet denken. Als ik bv. World AlarmClock aan laat staan heb ik nergens last van ._.;; Ik begin te twijfelen aan mijn eigen sanity dus als iemand met een goed gehoor (en goede oordopjes, in de meegeleverde dingen hoor je het haast niet door de cheapness) en een SJ33 even zou willen testen of dit normaal is of niet, anders gaat mijn SJ33 even een bezoekje aan Dokter Sony brengen...
Met citaat reageren
  #2  
Oud 24 september 2003, 23:33
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Hallo en welkom op de Palmclub forums. Clié gebruikers ook altijd welkom.

Tja, kijk, als er echt RUIS op het rechterkanaal zit, en je weet zeer zeker dat het niet door de MP3 komt dat je net aan het spelen bent, is er intern ergens iets mis in het audiocircuit van de SJ33. Waar heb je hem gekocht, en kun je daar niet een kleine demo geven aan de verkoper en vervolgens omruilen voor een nieuwe?
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 24 september 2003, 23:47
Fumasu
Guest
 
Berichten: n/a
Thnx voor de welkomheid ^_^

Ik dacht eerst ook even dat het aan de mp3 lag of anders aan de bitrate ofzo maar dat is niet het geval helaas... Iets met het audiocircuit zou ook wel sense maken maar het is zo vreemd dat de ruis weg is als hij een programma moet laden, WAC aan heeft staan of aan de oplader zit (net even ontdekt dat het dan ook weg is, maarja hoe vaak luister je mp3's op je clie als ie aan een snoer hangt? ^_^;;). Ik heb hem bij een mailorder bedrijf besteld dus service hoef ik weinig te verwachten van hen. Ik heb echter goede ervaring met Sony zelf dus mocht dit niet de bedoeling zijn dan stuur ik hem daar wel heen.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 24 september 2003, 23:59
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Een Clie heeft natuurlijk een veel kleiner vermogen, maar inderdaad, als ik mijn headset gebruik op mijn laptop, dan hoor ik een helikoptergeluid. Bleek later mijn USB laderkabel te zijn naar mijn Clie toe. Dus je weet maar nooit met slecht geisoleerde apparaten. Gewoon even terug naar Sony, valt hopelijk onder de garantie. Succes!
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #5  
Oud 28 september 2003, 12:07
Underdog's schermafbeelding
Underdog Underdog is offline
Yèèèèès
Voornaam: AJ
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 15 juni 2003
Locatie: Groningen city
Berichten: 724
Stuur een bericht via ICQ naar Underdog
apart.. ik heb met mijn SJ33 nergens last van.
Ik zou idd toch even proberen of er wat onder garantie te regelen valt
__________________
There is no need to fear ---
Underdog is here!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023