Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Marktplaats > Shop- en supportervaringen

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 11 december 2006, 09:25
TwarT
Guest
 
Berichten: n/a
Ik ben ook zeer tevreden over pdashop.nl

Zo heb ik daar een jaar geleden een mooie case voor mijn T5 gekocht. Die was op dat moment daar het goedkoopst (nu niet meer, laatst stond hij nieuw op ebay voor maar 15 euro op nu kopen)
Echter de draagclip was vrij snel afgebroken. Deze is toen binnen twee dagen vervangen. Echter twee maanden later weer het zelfde euvel. Toen was mijn case inc pda op de grond gevallen en zat vol met beschadigingen (mijn pda mankeerde gelukkig niks).
Hier heb ik toen meteen contact over opgenomen per e-mail en gezegd dat ik totaal geen vertrouwen meer heb in dit product. Pdashop was het met mij eens en ik mocht een vervangend product uitzoeken. Twee dagen later had ik mijn nieuwe case in huis en werd zelfs gebeld over mijn rekeningnummer, waarop ze vervolgens alle door mij gemaakte verzend + verpakkingskosten hebben gestort. Hier had ik niet om gevraag en behoord tot de service van hun kant.
TOP!!!!!!!
Met citaat reageren
  #22  
Oud 12 januari 2007, 16:54
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
Forumbikkel
Voornaam: Michel
Model: Palm Treo 750v
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: Lage Mierde
Berichten: 156
Stuur een bericht via Skype™ naar Mwfadebeer
Reeds diverse malen gebruik gemaakt van pdashop. Van mijn, nu versleten, T3, SD kaartjes en andere assecoires. Tot nu toe altijd zonder problemen.
Een keer ervaring met het retour sturen van een defecte Tomtom GPS reciever. Binnen "no time" een nieuwe in huis.
Veel bestelpezier.
Met citaat reageren
  #23  
Oud 16 mei 2008, 18:24
Klaas40
Guest
 
Berichten: n/a
Mijn mening: pdashop verkoopt met een big smile op het gezicht, maar bij problemen achteraf moet je er als klant altijd zelf achter zitten!

In juli 2006 een Palm Lifedrive gekocht via pdashop, na 3 keer hersteld te zijn geweest is hij in december vervangen geworden door een andere Lifedrive. In maart heb ik hem al terug binnen mogen brengen, wegens defect touchscreen. Op 7 april is hij teruggekeerd, maar ik heb hem gisteren opnieuw mogen binnendoen: weerom helemaal dood, net zoals die keren met mijn eerste Lifedrive! Ik ben dus een beetje lastig beginnen doen: 5 keer herstellen in 20 maanden tijd is mij echt van het goede teveel. Krijg ik als reactie: "Je had de reviews maar moeten lezen." En ook: "Wij kunnen hier niets over beslissen, het is de hersteldienst zelf die beslist of het toestel terugbetaald of vervangen wordt." Ik was woedend! Na 5 defecten moet de klant nog steeds alle initiatief nemen als hij verder wil geraken! Bovendien bleek dat mijn vervangtoestel al eens verkocht is geworden in januari 2007, in Mexico! Pdashop kan dit natuurlijk niet weten, maar ik heb hen hier net over gebeld, en ik ben nu eens zeer benieuwd hoe ze mij nu verder zullen behandelen!

SERVICE VAN PDASHOP? EEN DIKKE NUL, of zelfs nog minder...
Met citaat reageren
  #24  
Oud 18 mei 2008, 14:32
huplahoi
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klaas40 Bekijk bericht
Mijn mening: pdashop verkoopt met een big smile op het gezicht, maar bij problemen achteraf moet je er als klant altijd zelf achter zitten!

In juli 2006 een Palm Lifedrive gekocht via pdashop, na 3 keer hersteld te zijn geweest is hij in december vervangen geworden door een andere Lifedrive. In maart heb ik hem al terug binnen mogen brengen, wegens defect touchscreen. Op 7 april is hij teruggekeerd, maar ik heb hem gisteren opnieuw mogen binnendoen: weerom helemaal dood, net zoals die keren met mijn eerste Lifedrive! Ik ben dus een beetje lastig beginnen doen: 5 keer herstellen in 20 maanden tijd is mij echt van het goede teveel. Krijg ik als reactie: "Je had de reviews maar moeten lezen." En ook: "Wij kunnen hier niets over beslissen, het is de hersteldienst zelf die beslist of het toestel terugbetaald of vervangen wordt." Ik was woedend! Na 5 defecten moet de klant nog steeds alle initiatief nemen als hij verder wil geraken! Bovendien bleek dat mijn vervangtoestel al eens verkocht is geworden in januari 2007, in Mexico! Pdashop kan dit natuurlijk niet weten, maar ik heb hen hier net over gebeld, en ik ben nu eens zeer benieuwd hoe ze mij nu verder zullen behandelen!

SERVICE VAN PDASHOP? EEN DIKKE NUL, of zelfs nog minder...
Nogal kort door de bocht... Persoonlijk heb ik al zo'n stuk of 6 pda's / smarthpones gekocht via pdashop. Heb twee maal problemen gehad met het toestel, werd 100% correct en snel opgelost door hen.
Je moet volgens mij een onderscheid maken tussen hun service en de service van palm. Wat palm niet herstelt of opvolgt zal geen enkele shop voor hun eigen rekening nemen.
Palm spreekt ook in hun garantievoorwaarden... will be replaced... er staat niet dat het een nieuwe toestel zal zijn, kan ook refurbished zijn.
HTC gaat hierin bv veel verder. Ze komen je toestel thuis ophalen, en binnen 10 dagen is het hersteld.
Voor de volledigheid. Ik heb niets met pdashop te maken, noch met HTC...

Maar het is inderdaad verre van aangenaam dat je zoveel problemen hebt met het toestel.
Met citaat reageren
  #25  
Oud 18 mei 2008, 17:47
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huplahoi Bekijk bericht
Je moet volgens mij een onderscheid maken tussen hun service en de service van palm. Wat palm niet herstelt of opvolgt zal geen enkele shop voor hun eigen rekening nemen.
Als consument moet je dat juist niet. Je koopt bij pdashop, en als zij niet conform de koopovereenkomst een werkende Palm kunnen leveren dan kun je pdashop daarop aanspreken.
Klaas40: bel ze maar op, zeg dat je er geen vertrouwen in hebt dat ze je nog een werkende LifeDrive kunnen aanbieden, en zeg dat je de koop ontbindt. Mocht dat niet lukken, stuur mij dan in een privébericht je naam en het factuurnummer, dan wil ik ook wel eens bellen.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #26  
Oud 18 mei 2008, 17:55
huplahoi
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bram Bekijk bericht
Als consument moet je dat juist niet. Je koopt bij pdashop, en als zij niet conform de koopovereenkomst een werkende Palm kunnen leveren dan kun je pdashop daarop aanspreken.
Klaas40: bel ze maar op, zeg dat je er geen vertrouwen in hebt dat ze je nog een werkende LifeDrive kunnen aanbieden, en zeg dat je de koop ontbindt. Mocht dat niet lukken, stuur mij dan in een privébericht je naam en het factuurnummer, dan wil ik ook wel eens bellen.
weer wat bijgeleerd... Denk dat we in België daarin iets te braaf zijn..
Met citaat reageren
  #27  
Oud 18 mei 2008, 18:13
postbus31's schermafbeelding
postbus31 postbus31 is offline
Forumbikkel
Voornaam: Jeroen
Model: Overig
 
Geregistreerd: 04 augustus 2005
Locatie: De mooie provincie Groningen
Berichten: 673
En wellicht ook een ietwat andere wetgeving dan in NL.
Met citaat reageren
  #28  
Oud 18 mei 2008, 18:46
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Blijkt dat Klaas40 ook uit België komt, en pdashop tegenwoordig in België een eigen vestiging heeft en Belgisch recht van toepassing is
In juli 2006, toen de koop gesloten werd, was dat nog niet het geval. Toen stond ook duidelijk in hun algemene voorwaarden (versie van juli 2006) dat Nederlands recht van toepassing zou zijn, dus ik zie nog wel mogelijkheden.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #29  
Oud 18 mei 2008, 19:23
huplahoi
Guest
 
Berichten: n/a
anders kan je nog even testaankoop contacteren. Die weten te wel raad mee.
Daarnaast blijf ok wel overtuigd van de kwaliteit van deze WebShop hoor...
Met citaat reageren
  #30  
Oud 26 mei 2008, 13:33
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Is er nog nieuws over de afhandeling?
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:45.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023