Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21 januari 2007, 18:02
LibertyFlea
Guest
 
Berichten: n/a
Angry SD Card-houder treo 650 slot plots kapot

'k Ben nieuw lid van dit forum. ...Zijn er lotgenoten met een mankerende cardhouder van een treo? ...Ik wissel niet vaak van sd card. Onlangs een 2 gb gekocht waarop ik oa TomTom heb geplaatst. De resterende ruimte voldoet zodat niet telkens van sd hoeft te worden gewisseld.
Maar gisteren zocht ik naar updates voor de TomTom. Dan moet de sd in de card reader van de pc; het volstaat bij een treo niet alleen de treo aangesloten te hebben!
Na de update wilde ik het sd-tje terug in de treo plaatsen. ...Dit wilde niet. Ik snapte er niets van; er was niets bijzonders gebeurd. Ik dacht eerst aan de sd kaart als oorzaak, maar plaatsing van andere sd-tjes bleek ook niet meer mogelijk.
...Nu zit er een plakbandje over de sd card om het in de slot te houden. Maar erg gelukkig ben ik er niet mee. ...Altijd bloed zuinig op mijn treo en nu dit!

Heeft iemand raad?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 22 januari 2007, 21:21
LibertyFlea
Guest
 
Berichten: n/a
...okee. 'k Was dus nogal ongeduldig. Op de dag van mijn eerste bericht nog naar de zaak gegaan waar ik vorig jaar de treo had gekocht als aanbieding met TomTom 5 en nog wat accesoires; een primafoon zaak. Deze kon me niet helpen, wel verwezen ze me naar de bussinesscentre.
Daar was ik vandaag, zonder servicecontract met het net meer dan een jaar oude treo. Ze bekeken het, waren verbaasd en deelde me mee dat ze niet meer konden dan het ding naar Palm te sturen. Over de kosten hiervan durfde ze me niets te zeggen, behalve dat het wel eens extreem duur kon zijn.
Dat viel me tegen. ...Achter mij om werd hierover gesproken en uiteindelijk werd me aangeboden alsnog met terugerkende kracht het servicecontract aan te gaan. En zo heb ik gedaan. Deze dag kwam ik uit de zaak met een gloed nieuwe vervanger.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 22 januari 2007, 21:51
Spartaan Maurits
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb ook wel eens een kapotte SD-card sleuf gehad met mijn Zire 71 en ben ik naar Pda Tech Center (PDA Tech Center) in Zaltbommel geweest. Daar kunnen ze het maken terwijl je wacht, voor alle pda-gebreken. Zeker geodkoper dan naar Palm sturen. Dus als het weer eens gebeurd...
Met citaat reageren
  #4  
Oud 22 januari 2007, 21:56
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Citaat:
met terugerkende kracht het servicecontract aan te gaan
En wat kost zo'n servicecontract dan eigenlijk?
Lees hoeveel heeft je nieuwe Treo je nu eigenlijk gekost .
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:46.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023