Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17 januari 2004, 11:51
Erik076 Erik076 is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 09 januari 2001
Locatie: Breda
Berichten: 269
Cases voor de T3...

Hoi,


Het lijkt me interessant om wat ervaringen uit te wisselen over verschillende cases voor de T3.

Ik heb in elk geval sinds vandaag mijn leather case binnen van capdase

Zie bijv. http://www.palmclub.nl/reviews/acces...den_tungstenw/
voor een review van deze case voor de Tungsten W.

Ik heb echter de T3 versie. Hij koste zo'n 25 euro inclusief verzendkosten, veel goedkoper dus dan de meeste andere cases.

De case ziet er goed uit (niet goedkoop dus) en de T3 zit er goed stevig in, vastgehouden aan de zijkanten, en nog veel belangrijker, ook door twee haakjes waar normaal gesproken de T3 flipover die palm meelevert gebruik van maakt. Kortom, uiterst onwaarschijnlijk dat je palm eruit valt.

Hij heeft een magnetische sluiting, en de case opent naar rechts. Bij geopende case zit je palm dus links waardoor bij gesloten case de oortelefoonaansluiting gewoon bereikbaar is. Handig voor als je mp3's wil luisteren.

Groeten
Erik
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 januari 2004, 13:08
RHarinck's schermafbeelding
RHarinck RHarinck is offline
Forumbikkel
Voornaam: Ries
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 14 mei 2002
Locatie: Omg. Rotterdam
Berichten: 419
T3 case

Hi Erik,

Ik ben ook al lang opzoek naar een geschikte leren case en het belangrijkste vind ik de bevestiging in de case. Over het algemeen zijn de cases zo uitgevoerd, dat de bevestiging aan de onderkant van de T3 zit en dat is toch een kwetsbaar stukje Palm.
De clip type case, zoals jij hebt aangeschaft, heeft een bevestiging aan het meest stevige deel van de T3. En bevalt ie?? Is de T3 makkelijk in en uit case te halen? Is het klem mechanisme solide genoeg? En voor andere T3 gebruikers die van plan zijn een leren case te kopen is in deze thread te vinden welke andere cases er nu worden verkocht.

Gr. Ries
__________________
M515, T2, T3, T5, Treo 680, Palm Prē, Palm Prē2, HP Prē3 + HP TouchPad
Met citaat reageren
  #3  
Oud 17 januari 2004, 18:07
Erik076 Erik076 is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 09 januari 2001
Locatie: Breda
Berichten: 269
Hoi Ries,


Het klemmechanisme lijkt stevig genoeg te zijn, zeker in combinatie met de haakjes aan de acherkant.

Het snel eruit halen van de Palm vereist wel wat oefening (vanwege de haakjes) maar is goed te doen.

Echter, ik heb nog te weinig ervaring met deze case om hier serieus iets over te zeggen.

Groeten
Erik
Met citaat reageren
  #4  
Oud 18 januari 2004, 11:24
rsmt
Guest
 
Berichten: n/a
Erik,

Moet bij deze case de T3 uit de case om hem in de cradle te plaatsen?

Ron.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 18 januari 2004, 11:50
Susan Susan is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 18 december 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.183
Brando WorkShop Tungsten T3 Clip Case (Side Open)

Ik heb een T3 case van Brando Workshop. Bevestiging is prima! En als je de T3 uitschuift, kan ik de T3 syncen in de case.

De uitstraling van de case is dik in orde.

Twee opbergvakjes voor sd/mmc.

De case maakt het geheel wel wat dikker, maar aangezien ik de Palm nooit in broekzak of overhemdzak draag, is dit niet echt bezwaarlijk.

De bescherming is ook behoorlijk. Ik heb de Palm wel 's laten vallen; en nog geen schram opgelopen.

Het enige wat ik jammer vindt is dat als je de Palm in de case in binnenzak jas draagt, dat je dan geen mp3's kunt afspelen omdat de case het scherm per ongeluk aanraakt...

De url: http://shop.brando.com.hk/bwtungstent3clipcases.php
__________________
Met citaat reageren
  #6  
Oud 18 januari 2004, 13:10
RHarinck's schermafbeelding
RHarinck RHarinck is offline
Forumbikkel
Voornaam: Ries
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 14 mei 2002
Locatie: Omg. Rotterdam
Berichten: 419
Brando case

Hi,

Citaat:
Ik heb een T3 case van Brando Workshop. Bevestiging is prima!
Ik had ook wel een booktype willen hebben, maar die brando case gaat naar de "verkeerde" kant open. Nu ben ik op zoek naar een fliptop met zo'n clipbevestiging en Brando heeft 'm ook.
Ik ben nu bezig met een bestelling bij Proporta en die lijkt sprekend op de Brando fliptop. Eigenlijk was ik helemaal joepie van de covetec case, maar die heeft ook weer een bevestiging aan het slidergedeelte en daar ben ik niet zo kapot van.

Gr. Ries
__________________
M515, T2, T3, T5, Treo 680, Palm Prē, Palm Prē2, HP Prē3 + HP TouchPad
Met citaat reageren
  #7  
Oud 18 januari 2004, 19:10
Erik076 Erik076 is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 09 januari 2001
Locatie: Breda
Berichten: 269
Hoi Ron,

Citaat:
Moet bij deze case de T3 uit de case om hem in de cradle te plaatsen?
Bij deze case hoeft de T3 niet uit de case om hem op te laden. Zodra je je T3 uitschuift kan je hem er zo met case en al in zetten.

Groeten
Erik
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:47.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023