Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06 januari 2001, 22:27
Peter Kulche
Guest
 
Berichten: n/a
Hallo, ik heb een originele Palm in gebruik (PalmPilot 5000) en gebruik de meegeleverde Desktop-agendaprogramma voor de Windows om afspraken tussen Palm en pc te synchroniseren.
Nu wil ik een Visor in gbruik nemen, en van Outlook op dezelfde pc gebruik maken om mee te kunnen synchroniseren.
Hoe kan ik nu het beste mijn huidige afspraken uit de oude Palm overzetten in de nieuwe Visor + Outlook ?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 07 januari 2001, 19:40
fjodor's schermafbeelding
fjodor fjodor is offline
Vriend v/d Palmclub
Voornaam: Fjodor
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Enschede
Berichten: 876
Stuur een bericht via MSN naar fjodor
Je kan je oude Palm eerst laten synchroniseren met Outlook, door de installatie van de CD van de Visor te doen, als het goed is zit hier de software voor synchronisatie met Outlook ook bij.

Nadat je dus de nieuwe software hebt geinstalleerd, synchroniseer je je oude Palm met Outlook.
Daarna gebruik je bij de eerste synchronisatie met de Visor dezelfde username voor de Palm.
Dan zou het moeten werken.

Een andere optie is om in de oude desktop software de gegevens te exporteren en vervolgens te importeren in Outlook.

Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023