Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17 augustus 2003, 21:06
MajorQuick MajorQuick is offline
Lid
Model: Palm LifeDrive
 
Geregistreerd: 17 augustus 2003
Berichten: 28
Unhappy T68i, TungstenT2 en HCCNet internet via BT

Sinds een paar dagen heb ik een SE T68i in mijn bezit, speciaal gekocht voor bij mijn TT2 om te kunnen internetten via BT. Na veel geklooi heb ik eindelijk een BT-verbinding (werkt overigens niet echt super) tot stand weten te brengen tussen de T68i en de TT2. Het vreemde is dat ik wel een foto van de T68i naar de TT2 kan sturen, maar niet andersom. Zelfs dezelfde foto kan niet teruggestuurd worden! Maar, dat is bijzaak. Belangrijkste probleem waar ik tegenaan loop is dat ik een foutmelding krijg bij heb inbellen. Het inbellen doe ik direct vanuit Web Pro. De volgorde is: 'Initializing' vervolgens 'Dialing' en dan een 'Error no carrier (0x 1102)'. Tot slot krijg ik nog een mooie volzin: 'DNS error. Please check coverage, check that the Host Address in Preferences is correct, and try again. [-1]'. Hier begrijp ik niets van. Voor de compleetheid, ik heb een Orange Free abonnement. Graag jullie hulp! Alvast bedankt.
__________________
MasterQuick the Goodyman
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 augustus 2003, 21:12
Boss's schermafbeelding
Boss Boss is offline
Forumbikkel
Model: Geen
 
Geregistreerd: 08 maart 2001
Locatie: Delft
Berichten: 428
- is de 'pairing' goed gelukt?
- heb je de juiste drivers voor de t68i? Moet je ff de phone-update van de site van Palm downloaden. (weet eigenlijk niet of dat ook voor de T.T.2 moet. Voor de T.T. in ieder geval wel)

Je moet dus bij je bluetooth prefs zien dat er een pairing is met je t68i. Als je dat niet hebt gaat het niet lukken.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 18 augustus 2003, 20:38
MajorQuick MajorQuick is offline
Lid
Model: Palm LifeDrive
 
Geregistreerd: 17 augustus 2003
Berichten: 28
Boss, het werkt!

Het werkt! Ik ben errruggg blij! Zelfs Hotmail checken gaat, gewoon met de standaard WebPro browser. Na het lezen van andere threads omtrent Hotmail was ik bang dat dat een drama zou worden, niets is minder waar. Met een TT2 en de T68i, gewoon met de standaardsoftware! I'm a happy camper! Bedankt voor de tip, had gewoon een trusted device moeten maken.
__________________
MasterQuick the Goodyman
Met citaat reageren
  #4  
Oud 04 november 2003, 22:03
OlafOnline's schermafbeelding
OlafOnline OlafOnline is offline
Palm Goeroe
Voornaam: Olaf
Model: Symbian
 
Geregistreerd: 26 februari 2003
Locatie: 2000
Berichten: 68
Hier hetzelfde verhaal, maar dan met een T3 en een T610.

Devices zijn gepaird en op de T3 staan de drivers voor de T610.

De T3 belt wel een het nummer van mn ISP (0522464954) maar hij krijgt geen verbinding.

Handmatig het nummber bellen werkt wel. Maar dan heb ik natuurlijk geen internetverbinding.

T3 met Palm Web Pro 3.0.1 en de laatste SE T610 drivers.
Carrier: Vodafone
ISP: Xs4all


Alvast bedankt...
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:20.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023