Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > webOS > Algemene discussies

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05 augustus 2011, 19:01
GuyFromNam
Guest
 
Berichten: n/a
.

Laatst gewijzigd door GuyFromNam; 25 september 2011 om 12:43.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 07 augustus 2011, 13:55
spud spud is offline
Forumbikkel
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 10 mei 2004
Berichten: 182
Ik wil dat binnenkort proberen met m'n Pre-. Alleen het deel van TP profiel op een naar webOS 2.1 geupgrade Pre-.

Maar dat kan mogelijk nog wel ff duren, want ik moet daar blijkbaar ook Linux voor installeren enzo...
Met citaat reageren
  #3  
Oud 11 augustus 2011, 01:00
spud spud is offline
Forumbikkel
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 10 mei 2004
Berichten: 182
Succes!!!

Zojuist mijn oude QWERTZ Pre- met metadoctor geupgrade naar webOS 2.1. Ingelogd met m'n nieuwe daarvoor enkel op Touchpad gebruikte account waarmee ik op de Touchpad in de UK app catalog apps kon kopen.

De app catalog werkt nu ook volledig op de Pre!! Terwijl ik daarvoor vast zat aan alleen free apps.
En volgens de management console op de Palm site is het een 2.1 telefoon, dus ik vermoed dat ik niet slachtoffer ben van de strengere "regels" die sinds kort door HP zijn doorgevoerd.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 12 augustus 2011, 12:09
GuyFromNam
Guest
 
Berichten: n/a
.

Laatst gewijzigd door GuyFromNam; 25 september 2011 om 12:22.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 11 mei 2012, 19:13
cadelgatto's schermafbeelding
cadelgatto cadelgatto is offline
ouwe sok
Voornaam: willem
Model: HP Pre2
 
Geregistreerd: 14 augustus 2005
Locatie: imperia (it)
Berichten: 50
het lijkt alsof ik met mn pre ook vastzit aan free accounts , ik wilde de time tracker upgraden maar er word me verteld dat die hier niet available is , hoe kan dat?
zou het zin hebben ook iets met die metadoctor te doen?
Met citaat reageren
  #6  
Oud 11 mei 2012, 20:09
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Je hebt volgens je profiel een Pre2 welke al beschikt over webOS 2, dat is een verschil met het verhaal hierboven voor de originele Pre. Ik weet niet of doctoren dan nog zin heeft, maar helemaal zeker weet ik niet. Helaas is het dan meestal zo dat je inderdaad vastzit aan de landkeuze / provider zoals die tijdens de eerste activatie actief was. In Nederland geactiveerd betekent dan geen toegang tot betaalde applicaties. Een App Catalog met betaalde applicaties is enkel beschikbaar in de VS, UK, Frankrijk, en Duitsland (+ Spanje en Ierland?).

Soms is een applicatie als open source beschikbaar (bijvoorbeeld omdat de originele ontwikkelaar ermee gestopt is), soms wil een ontwikkelaar je wel tegemoet komen als je hem of haar direct benadert. Veel andere opties zijn er helaas niet.

Gelukkig biedt webOS 3 de mogelijkheid om de landkeuze te herzien, maar een nieuwe versie van webOS voor smartphones is voorlopig niet realistisch.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 13 mei 2012, 19:02
cadelgatto's schermafbeelding
cadelgatto cadelgatto is offline
ouwe sok
Voornaam: willem
Model: HP Pre2
 
Geregistreerd: 14 augustus 2005
Locatie: imperia (it)
Berichten: 50
Jeeh maar hoe kom ik dan ooit aan een volledige time tracker of een andere time manager die mn werktijden bij houd ? dit reduceert mn pre2 dan tot een telefoontje met wat gratis spelletjes .
Met citaat reageren
  #8  
Oud 13 mei 2012, 20:23
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Probeer de ontwikkelaar gewoon eens te mailen. Wellicht kan hij of zij je het programma sturen na een directe donatie in een Paypal account. Ik heb begrepen dat sommige ontwikkelaars hier niet onwelwillend tegenover staan.

Anders zijn er inderdaad niet zoveel opties. Het is absoluut onhandig en het zal zeker niet hebben bijgedragen aan de adoptie van webOS buiten de goedgekeurde landen.
Met citaat reageren
  #9  
Oud 15 mei 2012, 23:03
cadelgatto's schermafbeelding
cadelgatto cadelgatto is offline
ouwe sok
Voornaam: willem
Model: HP Pre2
 
Geregistreerd: 14 augustus 2005
Locatie: imperia (it)
Berichten: 50
ga het proberen en laat het zeker weten als het lukt, bedankt
Met citaat reageren
  #10  
Oud 16 oktober 2012, 14:41
cadelgatto's schermafbeelding
cadelgatto cadelgatto is offline
ouwe sok
Voornaam: willem
Model: HP Pre2
 
Geregistreerd: 14 augustus 2005
Locatie: imperia (it)
Berichten: 50
Jammer is me nog niet gelukt een goede time tracker te vinden , gebruik dus nog steeds mn treo 680 met alltime van jambic , gaat overigens prima .De agenda van pre2 vind ik prima en nu ik een nieuwe heb (zonder barstje) is een boek lezen een waar genoegen geworden , er is wel een goede gratis reader ap gelukkig.
Met citaat reageren
  #11  
Oud 16 oktober 2012, 18:14
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Er is tegenwoordig ook wel de mogelijkheid om bij webOS versie < 3 de App Catalog te wijzigen. Ik ben niet helemaal bekend met de procedure, maar dan zou je eventueel ook kunnen kiezen uit de betaalde opties.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023