Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28 januari 2001, 19:37
God
Guest
 
Berichten: n/a
Question

Het Palm adresboek heeft diverse catagoriën, ik heb ze "werk" en "prive" genoemd nu wil ik thuis beide catagoriën sychroniseren, maar op de zaak slechts de catagorie "werk" zodat daar niet mijn privé adressen in Outlook 2000 komen.
Ik heb o.a. het programma Desktop To Go geprobeerd maar helaas......

Met dit probleem moeten toch meer gebruikers te maken krijgen.
Zit de beperking soms in Outlook 2000?
Weet iemand een truukje of oplossing??

Alvast bedankt,


Maurice
Met citaat reageren
  #2  
Oud 29 januari 2001, 15:20
Jules
Guest
 
Berichten: n/a
Je zult een beter synchronisatieprogrammaatje moeten hebben dan Pocketmirror. Intellisync (van Pumatech) heeft de mogelijkheid om filters in te bouwen, waarmee het moet lukken.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 28 september 2004, 17:45
jorden
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb ook een vraag die er wat op lijkt. Ik wil namelijk dat mijn palm de zelfde catogoriën gebruikt als die ik in het programma Outlook 2003 gebruik. Om mijn Palm te synchroniseren met Outlook maak ik gebruik van Pocketmirror.

Is het mogelijk om met behulp van Pokketmirror instellingen zo te zetten dat mijn Palm uiteindelijk wel dezelfde catagoriën gebruikt? En zo ja: Hoe.

bvd Jorden
Met citaat reageren
  #4  
Oud 28 september 2004, 17:47
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
In outlook naar pocketmirror gaan onder Tools, instellingen van je device wijzigen, in linker frame "category/folders" kiezen, en dan de bovenste optie: outlook category = handheld category.

Staat overigens ook netjes uitgelegd in de handleiding van Chapura, te vinden op http://www.chapura.com
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #5  
Oud 28 september 2004, 18:29
jorden
Guest
 
Berichten: n/a
Hartelijk dank voor je antwoord. Ik heb gelijk de instellingen veranderd, en het werkt! Was een goeie tip. Ik durfde namelijk zelf neit al te veel te gaan lopen prutsen in de settings van Chapura en als iemand je de weg wijst is dat een stuk prettiger werken. nogmaals dank!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:25.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023