Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08 september 2004, 21:48
Marlie
Guest
 
Berichten: n/a
HELP HELP, ik krijg de software niet geïnstalleerd

Hallo iedereen!

Ik ben compleet nieuw in het wereldje van PDA. Na jaren gezeul met papieren agenda's heb ik vandaag dan eindelijk een pda gekocht.
Een Sony Clié PEG-SJ22 om precies te zijn.

Het grote probleem is nu dat ik de software niet geïnstalleerd krijg... Ik heb de cd-rom netjes in de cd-rom drive van mijn computer (met Windows XP Proffesional edition) gestopt, maar er gebeurde niets (en dan bedoel ik helemaal niets)...
Op allerlei manieren heb ik nu geprobeerd om de software handmatig te installeren, dit lukt niet. Via configuratiescherm niet, via verkenner niet en ook niet via het knopje automatisch afspelen...
BAAL, BAAL, BAAL

Nu ben ik geen gigantische held met computers...

Heeft er iemand enig idee hoe dit komt en hoe ik dit op moet lossen?
Heb de PDA ook al gewoon aangesloten via USB, maar dan komt er ook geen reactie...

In ieder geval heel erg bedankt alvast!

Groetjes,
Marlie
Met citaat reageren
  #2  
Oud 08 september 2004, 22:13
pal's schermafbeelding
pal pal is offline
Forumbikkel
Voornaam: Paul
Model: Tapwave Zodiac
 
Geregistreerd: 28 mei 2001
Locatie: Nijmegen
Berichten: 178
Lightbulb Idee?

Hoi Marlie,

Ik heb zelf geen XP, maar vond dit voor je op de Palm-website:

"Solution ID : 1465

How to install Palm™ Desktop Organiser Software onto Windows NT, Windows 2000, and Windows XP.