Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24 december 2000, 13:12
Hanzie
Guest
 
Berichten: n/a
Hallo,

Ik heb zojuist voor het eerst mijn nieuwe Palm Vx gesynchroniseerd. De E-mails laadt hij in, maar geen adressen en contacten. Weet iemand hoe ik dit kan doen?

Vriendelijke groet,
Hans
Met citaat reageren
  #2  
Oud 24 december 2000, 17:25
Ivos's schermafbeelding
Ivos Ivos is offline
Vriend van de Palmclub
Voornaam: Ivo
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 28 november 2000
Locatie: Harreveld
Berichten: 819
Unhappy kan niet

Ha hanzie,

volgens mij kan dit niet. Doet ie bij mij ook nooit.

Mzzl!!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 24 december 2000, 20:18
ReneS ReneS is offline
Forumbikkel
Voornaam: Rene
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 26 november 2000
Locatie: Veldhoven
Berichten: 115
Lightbulb Synchroniseren Outlook Calendar en Contacts

Natuurlijk doet 'ie dat wel.

Als ik het goed begrijp sync je met Outlook (97, 98, 2000 ?)
In ider geval moet je in de HotSyncManager eens kijken of het syncen van je contacts wel aanstaat (rechtse muisklik op hotsyncmanager in je systray rechtsonder, kijk dan onder "custom". Indien bij contacts "do nothing" staat kun je dit via "change" wijzigen. Als je daar ook "set as default" aanvinkt zullen bij hotsync je contacts altijd syncen.
Verder heeft Outlook ook nog Pocketmirror nodig (conduitmanager tbv. het syncen). Hiervoor moet je in OL een icoontje zien waarmee je de instellingen kan controleren / veranderen. zoniet dan moet er in je startmenu een programmagroep van Pocketmirror of Chapura staan waaruit je pocketmirror kan starten.
Is er nergens iets van Pocketmirror of Chapura op je PC te vinden dan moet je de InstallatieCD nog maar eens draaien waarbij je aan moet geven dat je met Outlook wil syncen.
Als laatste is het belangrijk dat je de laatste versie van Pocketmirror gebruikt voor OL2000. Een update (géén complete versie !) kun je downloaden op http://www.chapura.com
Suc6,
__________________
Wat niemand weet, weet ik ook.
René
Met citaat reageren
  #4  
Oud 25 december 2000, 07:13
ReneS ReneS is offline
Forumbikkel
Voornaam: Rene
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 26 november 2000
Locatie: Veldhoven
Berichten: 115
OL2000 synchroniseren

Hieronder het bericht van Hanzie dat ik via Email kreeg:

"Rene,

Dank voor je snelle reatie,
Ik ben niet in het bezit van een eerder versie van pocketmirror. Ik weet dus niet of een upgrade werkt. In
OL2000 kan ik geen icoon vinden. Ook werkt het aanvinken van "set as default" niet. Alleen bij "mail" in het custom-menu bestaat de mogelijkheid te synchroniseren met outlook.(dit is gebeurd tijdens installeren).Ik heb de cd-rom(ver 3.5) nogmaals gedraaid, maar ook daarin kaan ik alleen miijn mail syncen.
Wat doe ik niet/verkeerd.
Vast bedankt voor je hulp.
Groet,
Hans"

Hanzie, we gaan verder via dit Forum zodat er zoveel mogelijk mensen kunnen bijdragen aan en/of kunnen leren van jouw probleem.

Ik werk al een jaar met een Vx dus ik heb m'n software (OS 3.3.) al een jaar geleden geinstalllerd maar vlg. mij moet je bij de installatie een mogelijkheid krijgen om aan te geven met welke PIM je wil hotsyncen.
als dit echt niet het geval is zoals je zelf al meld, controleer dan eens via explorer of op de CD-Rom een directory van pocketmirror te vinden is.
Zoja, dan kan je misschien de setup van P'mirror rechtstreeks vanaf CD-rom starten ?
Er zijn meer lezers met hetzelfde probleem, kijk maar eens in deze thread http://www.palmclub.nl/forums/showth...hp?threadid=98 of doe een een zoekopdracht in deze forums naar Outlook of andere sleutelwoorden.
Suc6
__________________
Wat niemand weet, weet ik ook.
René
Met citaat reageren
  #5  
Oud 26 december 2000, 00:17
Hanzie
Guest
 
Berichten: n/a
Het is gelukt. Programma stond inderdaad op cd-rom in een aparte directory. Heb daarna er de upgrade zoals je schreef eroverheen gedraaid.
Bedankt voor je hulp.
Groet,
Hans.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 26 december 2000, 09:37
ReneS ReneS is offline
Forumbikkel
Voornaam: Rene
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 26 november 2000
Locatie: Veldhoven
Berichten: 115
Mooi,
dan wens ik je nog veel plezier en prettige feestdagen met je Palm.
__________________
Wat niemand weet, weet ik ook.
René
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:40.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023