Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews > Nieuwsarchief

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 
 
Discussietools Weergave
  #81  
Oud 07 april 2005, 13:23
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metck
Die lappen tekst kreeg ik gisteren ook en gebruik niet eens Linux
Ik zag die ook enkele malen, en dacht dat het aan mij lag. Over de oorzaak heb ik wel een idee (verbinding met de server wordt verbroken vóórdat de hele pagina is binnengehaald), maar ik moet nog wel even kijken hoe dit op te lossen valt. Sowieso zijn er nog wat problemen, die hier misschien mee samenhangen. Ik ben er in ieder geval mee bezig.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
  #82  
Oud 07 april 2005, 13:31
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bram
Ik zag die ook enkele malen, en dacht dat het aan mij lag. Over de oorzaak heb ik wel een idee (verbinding met de server wordt verbroken vóórdat de hele pagina is binnengehaald), maar ik moet nog wel even kijken hoe dit op te lossen valt. Sowieso zijn er nog wat problemen, die hier misschien mee samenhangen. Ik ben er in ieder geval mee bezig.
Misschien heb je hier dan nog wat aan. Een voorbeeld van de lap tekst - stukje css? - die ik zojuist op mijn scherm kreeg nadat ik in het snelmenu op nieuwe berichten had geklikt (met firefox 1.0.2 en xp):

Code:
-- /* vBulletin 3 CSS For Style 'Aria Citrus Open' (styleid: 12) */ body { background-color: #BEC8CE; color: #000000; font: 10pt verdana, geneva, lucida, 'lucida grande', arial, helvetica, sans-serif; margin: 0px 0px 0px 0px; padding: 0px; } a:link { color: #496690; text-decoration: none; } a:visited { color: #496690; text-decoration: none; } a:hover, a:active { color: #000000; text-decoration: underline; } .page { background-color: #FFFFFF; color: #000000; } td, th, p, li { font: 8pt verdana, geneva, lucida, 'lucida grande', arial, helvetica, sans-serif; } .tborder { background-color: #89959B; color: #000000; } .tcat { background: #E19B38 url(aria/misc/top3.gif) repeat-x top left; color: #FFFFFF; font: bold 9pt verdana, geneva, lucida, 'lucida grande', arial, helvetica, sans-serif; } .tcat a:link { color: #ffffff; text-decoration: none; } .tcat a:visited { color: #FFFFFF; text-decoration: none; } .tcat a:hover, .tcat a:active { color: #FFBA00; text-decoration: underline; } .thead { background: #E19B38 url(aria/misc/top3.gif) repeat-x top left; color: #FFFFFF; font: bold 10px tahoma, verdana, geneva, lucida, 'lucida grande', arial, helvetica, sans-serif; } .thead a:link { color: #FFFFFF; text-decoration: none; } .thead a:visited { color: #FFFFFF; text-decoration: none; } .thead a:hover, .thead a:active { color: #FFBA00; text-decoration: underline; } .tfoot { background: #E19B38 url(aria/misc/top3.gif) repeat-x top left; color: #FFFFFF; } .tfoot a:link { color: #FFFFFF; } .tfoot a:visited { color: #FFFFFF; } .tfoot a:hover, .tfoot a:active { color: #FFFFFF; } .alt1, .alt1Active { background-color: #DFE6EF; color: #000000; border-top: #FFFFFF 1px solid; border-left: #FFFFFF 1px solid; } .alt2, .alt2Active { background-color: #E4EAF2; color: #000000; border-top: #FFFFFF 1px solid; border-left: #FFFFFF 1px solid; } .wysiwyg { background-color: #FDFDFD; color: #555A
__________________
What the FAQ?
  #83  
Oud 07 april 2005, 13:37
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Nog een aanvulling: ik krijg ook vaak in firefox de mededeling "het document bevat geen gegevens". Na deze melding stopt de pagina met laden maar wat er reeds geladen is is gewoon te zien. Hebben IE-gebruikers deze melding ook?
__________________
What the FAQ?
  #84  
Oud 07 april 2005, 13:42
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metck
Nog een aanvulling: ik krijg ook vaak in firefox de mededeling "het document bevat geen gegevens". Na deze melding stopt de pagina met laden maar wat er reeds geladen is is gewoon te zien.
Dit gebeurt ook wanneer de verbinding vroegtijdig wordt verbroken. Maar nogmaals: er wordt naar gekeken.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
  #85  
Oud 07 april 2005, 22:46
Erik076 Erik076 is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 09 januari 2001
Locatie: Breda
Berichten: 269
Voor mij was een verandering van de site niet echt nodig. Ik was gewent aan de oude site en vind de kleuren van de nieuwe site een beetje vies.
  #86  
Oud 07 april 2005, 23:49
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254
Staat de mailserver nog op wintertijd?
Want de emailmeldingen, dat er aan threads iets is toegevoegd, komen bij mij 1 uur uit de toekomst.
Overweeg misschien een NTP client voor automatische sync?
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
  #87  
Oud 07 april 2005, 23:57
Erik076 Erik076 is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 09 januari 2001
Locatie: Breda
Berichten: 269
Volgens mij staat het hele forum in een verkeerde tijdzone ingesteld. Ik zie een verschil van 7 uur.
  #88  
Oud 08 april 2005, 00:00
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Even je profiel goed instellen
  #89  
Oud 08 april 2005, 00:08
Erik076 Erik076 is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 09 januari 2001
Locatie: Breda
Berichten: 269
Ok, net veranderd en dat helpt. Maar is het misschien een idee om de default tijdzone op Nederland in te stellen. Nu moet bijna iedereen die tijdzone in gaan stellen. Het is toch palmclub.nl? De mail notificaties hebben bij mij overigens ook een tijd van 1 uur in de toekomst.
  #90  
Oud 08 april 2005, 00:17
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Mailnotificaties ben ik naar aan het kijken, default tijdzone kunnen wij alleen instellen voor het forum zelf, niet per individuele gebruiker.
  #91  
Oud 08 april 2005, 09:58
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Citaat:
Maar is het misschien een idee om de default tijdzone op Nederland in te stellen. Nu moet bijna iedereen die tijdzone in gaan stellen.
Bij ruim 93% van de gebruikers is +1 ingesteld. Ik vermoed dan ook dat je het zelf (waarschijnlijk op het vorige forum al) hebt ingesteld dat je in een andere tijdzone zit.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
  #92  
Oud 08 april 2005, 11:03
Jeroen's schermafbeelding
Jeroen Jeroen is offline
Persona non grata
Voornaam: Jeroen
Model: Overig
 
Geregistreerd: 13 juli 2004
Locatie: /dev/brain
Berichten: 113
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metck
Die lappen tekst kreeg ik gisteren ook en gebruik niet eens Linux
Bovendien zat ik niet achter een proxy. Toch vreemd. Of zou het komen doordat ik firefox gebruik?
Nee, omdat je geen linux gebruikt :P

Citaat:
Server fout
Sorry, er ging iets mis met het opvragen van deze pagina of dit deel van de website. Mocht dit ten onrechte zijn, of denk je op een fout gelopen te zijn, laat het ons dan even weten.

Over plm. 10 seconden wordt je automatisch door geschakeld naar onze homepagina.
Heb je een tip, of commentaar? Klopt er iets niet? Laat het ons weten!
  #93  
Oud 08 april 2005, 11:20
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Even een vraagje tussendoor: Bij Config staat zowel een optie om een Avatar als een Profielplaatje toe te voegen. Wat is het verschil (Profielplaatje doet het iig niet)?
__________________
FBTV 2.2.6: De HiRes TV Gids voor PalmOS (27/03/07) nu met een nieuw narrow lettertype.
Laat ontwikkeling / support van FBTV niet in de steek: FBTV is donateware!
  #94  
Oud 08 april 2005, 11:40
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fransbr
Even een vraagje tussendoor: Bij Config staat zowel een optie om een Avatar als een Profielplaatje toe te voegen. Wat is het verschil (Profielplaatje doet het iig niet)?
Heel simpel: een profielplaatje verschijnt in je profiel (), en een avatar verschijnt naast je post.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
  #95  
Oud 08 april 2005, 11:56
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bram
Heel simpel: een profielplaatje verschijnt in je profiel (), en een avatar verschijnt naast je post.
tx , het is inderdaad ook te simpel voor woorden.
__________________
FBTV 2.2.6: De HiRes TV Gids voor PalmOS (27/03/07) nu met een nieuw narrow lettertype.
Laat ontwikkeling / support van FBTV niet in de steek: FBTV is donateware!
  #96  
Oud 09 april 2005, 09:51
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Graag vanaf nu deze thread gebruiken voor complimenten of hatemail en bugs of andere abnormaliteiten melden in de bugtracker. Reeds gemelde bugs of wensen als het niet teveel moeite is graag opnieuw daar aanmelden. Je blijft dan zelf op de hoogte van de status.
  #97  
Oud 09 april 2005, 21:15
Boudewijn's schermafbeelding
Boudewijn Boudewijn is offline
Lang leve de PalmClub!!
Voornaam: Arie
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 15 juli 2002
Locatie: Oosterhout NB
Berichten: 119
Stuur een bericht via ICQ naar Boudewijn
mobiel?

JP, hoe staat het met het "mobiel forum"? Is er een streefdatum bekend? Is dat een AvantGo pagina? Die doet het namelijk ook niet meer...
__________________
<<< RADIATION: it is hardly a danger, but merely a risk ... >>>

Laatst gewijzigd door Boudewijn; 09 april 2005 om 21:18. Reden: gekopieerd naar de bugtracker
  #98  
Oud 10 april 2005, 13:23
spikebyt's schermafbeelding
spikebyt spikebyt is offline
Forumbikkel
Voornaam: Spikey
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 03 april 2004
Berichten: 218
waar is de top 10

Ziet er heel mooi uit
Ik ben een paar weekjes niet on-line geweest
Alles werkt intuitief, alleen vind ik de top10 niet meer terug ??

Waar is dat heen verhuisd (of heb ik niet goed gezocht ??
__________________
Groeten, Frans V.
Owner/user of Tungsten|T3 (for Private use) and Tungsten|E (for Business use)
  #99  
Oud 10 april 2005, 13:41
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spikebyt
Ziet er heel mooi uit
Ik ben een paar weekjes niet on-line geweest
Alles werkt intuitief, alleen vind ik de top10 niet meer terug ??

Waar is dat heen verhuisd (of heb ik niet goed gezocht ??
Op elke pagina (op het forum na) staat een link. Maar zoals JP al zei, zien we bugs liever in de bugtracker.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
  #100  
Oud 10 april 2005, 14:21
spikebyt's schermafbeelding
spikebyt spikebyt is offline
Forumbikkel
Voornaam: Spikey
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 03 april 2004
Berichten: 218
Thumbs down

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bram
Op elke pagina (op het forum na) staat een link. Maar zoals JP al zei, zien we bugs liever in de bugtracker.
Ik denk niet dat dit onder bugs valt
Ik vraag alleen waar de top-10 heen is verhuisd ??
__________________
Groeten, Frans V.
Owner/user of Tungsten|T3 (for Private use) and Tungsten|E (for Business use)
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:56.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023