Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22 februari 2005, 21:07
RichardJanssen
Guest
 
Berichten: n/a
Synchronisatie Palm Tungsten T3 tussen twee PCs gaat fout

Sinds kort (denk ik?) heb ik een probleem met synchroniseren van mijn Palm Tungsten T3 tussen mijn PC thuis en mijn PC op het werk.

Alle wijzigingen (of nieuw) in ieder geval afspraken of contacts die ik op mijn thuis PC maak synchroniseren keurig met mijn Palm. Maar... deze gewijzigde of nieuwe afspraken synchroniseren vervolgens niet met mijn WERK PC... rara... Als ik op de Palm zo'n afspraak of contact even 'wijzig' (letter eraf, letter er weer bij, OK) dan wordt de afspraak/contact weer wél met de WERK PC gesynchroniseerd.

Wijzigingen of nieuwe entries op de WERK PC synchroniseren ook keurig naar de Palm en wél door naar de THUIS PC.


Recent heb ik Agendus Pro 9.0 geinstalleerd. Verder heb ik geen idee... Wie wel?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 22 februari 2005, 23:13
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Het lijkt erop dat de Palm bijhoudt welke items gesynchroniseerd zijn en welke tussentijds gewijzigd zijn en dus de eerst volgende keer gesynchroniseerd moeten worden. Dat is het principe achter de synchronisatieconduit. De vraag is hoe je dit kan rechtzetten.

Misschien heeft iemand dit werkend en tips?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 23 februari 2005, 09:26
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Citaat:
Op 22-02-2005, om 23:13 heeft domo dit gezegd in bericht #2
Misschien heeft iemand dit werkend en tips?
Ik heb dit ooit wel werkend gehad maar door een nieuw streng Adminbeleid mocht Palm desktop niet meer geinstalleerd worden .
Enfin, ik zou de Palm Desktop thuis deinstalleren (en dan ook de backupmap weghalen) en opnieuw installeren en dan natuurlijk synchroniseren. Misschien dat je het probleem dan wegneemt.
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #4  
Oud 06 maart 2005, 11:41
Digilux
Guest
 
Berichten: n/a
Syncing t3 aan meet computers

Hallo,

ik heb me vandaag aangemeld omdat ik een tread wou plaatsen met exact helzelfde probleem, met als enoge verschil dat t3 gesyncd wordt met twee apple's via plm desktop naar entourage.
Ik ben heel benieuwd of jullie een oplossing gevonden hebben.

Thanks,
Ronald
Met citaat reageren
  #5  
Oud 05 juli 2007, 18:49
Danny2005 Danny2005 is offline
Lid
Voornaam: Danny
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 04 juli 2004
Berichten: 35
Heeft iemand hiervoor al een oplossing gevonden, want ik heb ook hezelfde probleem.
Ik maak gebruik van Agendus 12 op mijn Treo 650.
Op mijn werk laptop gebruik ik Lotus Notes 6.5 en de data wordt gesynchroniseerd met easysync 4.2.
Op mijn Thuis PC gebruik ik Agendus voor Windows Palm desktop software.
Probleem is exact zoals beschreven in eerste bericht. Dus als ik eerst synchroniseer met mijn thuis PC, wat goed gaat, dan wordt de gewijzigde of nieuwe data niet gesynchroniseerd met mijn laptop (werk).
Doe ik het andersom dan gaat het bij beide goed.

Ik heb al op meerdere forums gekeken maar zelf nog geen oplossing gevonden.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:44.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023