Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30 juli 2007, 11:36
Noordpool
Guest
 
Berichten: n/a
Slechte ontvangst Treo 650

Gedurende ongeveer 2 jaar heb ik een Treo 650 in gebruik met daarop een Vodafone abbonnement. Met veel plezier overigens.

De laatste maanden doet zich het merkwaardige verschijnsel voor dat de ontvangst steeds slechter wordt. Het is nu zover dat ik regelmatig helemaal geen ontvangst meer heb (No Service) en dus vaak niet bereikbaar ben. Aan de locatie ligt het niet want ik ben meestal midden in de randstad. Het sim-kaartje heb ik pas een tijdje op een Nokia 6310 gezet, en de ontvangst was op dezelfde locaties zonder problemen.

In de veronderstelling dat er iets met de Treo aan de hand zou zijn heb ik die laten nakijken. In plaats van een gerepareerde Treo kreeg ik een hele nieuwe mee terug. Ik blij, maar dat was van korte duur. De ontvangst is namelijk weer even beroerd!

Kortom ik sta voor een raadsel. Heeft iemand een nuttige tip?


Noordpool
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:23.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023